Episod:4🔫

70 14 6
                                    

Annoyed and in pain

"Kak, boleh saya pinjam cermin?" tanya Nawra. Apabila kedua-dua jururawat itu selesai merawat semua luka, sebahagian daripada mereka telah berbalut dan dibiarkan terbuka.

Semasa rawatan, Nawra lebih banyak mengelamun, seolah-olah sedang meleraikan benang yang sangat kusut yang dialaminya.

Tunggu sebentar puan , saya akan mendapatkannya, jawab salah seorang jururawat. Kemudian pergi dari sana untuk mendapatkan cermin.

Nawra yang mendengar dipanggil puan memang berasa pelik, dia seorang gadis berusia 18 tahun, patut dipanggil adik bukan puan.

Namun apabila menyedari mayat ini adalah mayat kak Sharina, Nawra hanya mampu berdiam diri.

"Ini," ucap jururawat itu selepas kembali membawa cermin kecil, mungkin sebesar tapak tangan Nawra.

"Terima kasih".balas Nawra. dia segera menerima cermin itu dan mula menghalakan ke arah mukanya.

Dup! Jantung Nawra semakin berdegup kencang dengan kuat apabila melihat wajah ini.

matanya terbeliak dan merenung tajam, sejak tadi dia hanya membayangkan dirinya sahaja dan langsung tidak melihat wajah ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

matanya terbeliak dan merenung tajam, sejak tadi dia hanya membayangkan dirinya sahaja dan langsung tidak melihat wajah ini.

Ternyata kak Sharina nampak sangat cantik. Tetapi kini wajahnya juga penuh dengan luka.

Entah kenapa, tiba-tiba air mata Nawra jatuh. Walaupun gadis itu sentiasa kelihatan seorang gadis yang kuat, dia tidak pernah menangis dan walaupun terpaksa didera berkali-kali oleh ayahnya ini kali pertama dia menangis.

Aku sangka, hidup aku paling menderita, tetapi hidup kak Sharina lebih teruk, batin Nawra.

"Huh".Nawar menghembus nafas kasar.

"Kenapa puan ?" soal jururawat itu dengan nada risau kerana dia melihat wanita cantik ini sedang menangis.jururawat itu
Jururawat yang memberikan cermin itu kepada Nawra . manakala jururawat lain sudah pergi ke sana .

"No, I'm fine,I'll leave here straight away", Balas Nawra pula. Dia berhenti
memanggil jururawat itu sebagai 'kakak' kerana nampaknya jururawat itu lebih muda daripada Sharina.

Tidak puan, sebaliknya puan Sharina kena bermalam di hospital, puan Sharina masih memerlukan penjagaan rapi. jelas jururawat itu.

Tetapi Nawra menggeleng, daripada hanya berehat di sini, dia lebih suka
untuk mula menjalankan misi membalas dendamnya.

Entah di mana ia bermula, tetapi yang jelas dia terpaksa meninggalkan hospital ini dengan segera.

Nawra pun segera turun dari katil
dan mula berjalan keluar dari bilik
"Emergency room'".

Dia tidak kisah walaupun jururawat itu asyik memanggil namanya meminta dia tinggal dahulu di hospital untuk beberapa hari sahaja .

"Puan!Puan Sharina !".

Nawra tidak mengendahkan panggilan itu, dia sebenarnya sudah pergi dari situ.

berjalan dengan kedua-dua matanya yang kelihatan kosong apabila di dalam kepalanya penuh dengan fikiran yang mengamuk.

Aku tidak boleh datang untuk membunuh Mario, aku perlu menggunakan identiti aku sebagai kak Sharina.
______________________________________

*Tunggu, jangan tergesa-gesa Sharina

Mario tidak boleh mati serta merta, lelaki itu terpaksa menderita dahulu. merasakan hidupnya musnah ke tahap yang paling rendah.

it's better if you hit the fly in one hit*

Pasukan 1 juga mesti mendapat jawapan yang sama Muiz , Dahalia ,jojo, Rias .

Ya, mereka semua kena tahu dulu yang aku bukan Sharina yang dulu, mereka kena tahu aku dah lain sekarang
'aku yang dulu bukan yang sekarang dulu dibuli sekarang engkau pula kena buli yak -yak yeay '.

Nawra terus menyibukkan diri dengan fikirannya, dia terus melangkah keluar dari hospital itu seolah-olah tidak perasan orang sekeliling sudah berada di situ.

"Sha ?". panggilnya sekali lagi .

Kerana Sharina tidak mendengar, Aiman segera menyentuh tangannya.

"Aww!" Jerit Aiman Apabila Nawra cepat-cepat memulas tangan kanannya supaya berada di belakangnya.

Bugh ! Nawra menyepak kaki belakang lelaki itu sehingga terduduk di atas lantai .

Bughh !!!!!

Brug!!

"Sharina". jerit Aiman 'annoyed and in pain'.

Apabila dia menyedari lelaki ini ialah abang Aiman, Nawra melepaskan pegangannya.

Astaghfirullahalazim.batin Nawra.

"I m sorry Abang Aiman, tak sangka pula Abang, Eh!" Aduh! Nawra sendiri keliru. Patutkah dia panggil Aiman saja, tak perlu abang? Ayo tak tahu ,Ayo tak tahu .dia dah marah .

*Padam muka hahaha hahaha hahaha .

Aku pergi kena dulu bye!".ucap Nawra ,lalu segera berlari dari situ tanpa mempedulikan Aiman yang masih kesakitan akibat perbuatannya itu .

"Astaghfirullahalazim ,apa dia cakap? abang? sejak bila dia panggil aku abang?" Aiman benar-benar keliru.

"What happened to Sharina?Badannya penuh luka, macam mana dia boleh lari sepantas itu, rungut Aiman pula, risau betul dengan Sharina. Dia risau dan keliru.

Aiman kemudian bangun, mengambil telefon bimbit dari poket jaket dalam untuk menghubungi pembantu peribadinya - Hassan

"Aku tidak akan kembali ke pejabat dan esok juga sibuk, jadi tangguhkan semua acara".satu arahan dari Aiman CEO mega star billion .

"Baik tuan " balas Hassan dia patuh pada arahan  tuannya .

"Baik tuan " balas Hassan dia patuh pada arahan  tuannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Continued

Aiman Mikael CEO Mega star billion

📌Jangan lupa vote banyak 2 kongsi dengan kawan2 anda .

📌How is it for this episode, I'm sorry if a lot is missing.

📌Terima kasih kerana support.

MY BEAUTIFUL POLICE Where stories live. Discover now