الحلال اجمل🧡
---------------------------
= ايوا السلام عليكم.كان يتكلم مع استاذه, وهو محرج من قولها, لكنه يريدها في الحلال.
- وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته, ازيك ي بني عامل اي؟
= الحمد لله ي استاذي, اخبار حضرتك اي؟, واحشني والله.
- ههههه, انا الحمد لله كويس, وانتي كمان واحشني والله.
= تسلم ي استاذي, كنت قاصد حضرتك في طلب, وكنت محتاج حضرتك في خدمه كده, وياريت متردنيش.
- اتفضل ي بني, لو بأيدي اعمله.
= بأيد حضرتك اكيد, كنت يعني....., اصل كنت عايز.......
- مالك في اي؟, الي عايزه؟
= كنت طالب ايد بنت حضرتك......., الأنسه..., احم, الأنسه روح, وياريت متخيبنيش.
صدم يوسف من قول هذه الجمله, كيف ومتي يعرفها؟, لكنه صدم من طالبه.
- ماشي ي بني, بس انت تعرفها منين؟, وازاي؟, انت مقبلتهاش غير مره واحده بس, والكلام ده من سنه وي كمان, ده الموضوع اتنسي في البيت اصلا, هو في حاجه ي بني؟
= لا والله ابدا, ده اصل...., اصل معرفتش انسي بنت حضرتك ابدا من السنه دي.
- اااااه, حبيبتها يعني؟
= اوي والله ي عمي, انا لو اطولها, هشيلها فوق راسي, ولو هتضايق من شيلتها فوق راسي, انا ممكن اعمليها كنبه عشان متتعبش من قعدتها فوق راسي, بس انا فعلا محتاجها اوي, محتاج تكون مراتي, عشان انا مش بحبها, انا بتمني تكون معايا, عشان انا عشقت اليوم والقدر الي خلاها تيجي القسم واشوفها, انا فعلا محدش قدر يوقعني غيرها, طول السنه دي, وانا ببكي ع فراقها, وقلبي كان دايما بيتحرق عليها اوي, عشان كنت محتاجها جمبي اوي, عشان فعلا حبيتها, انا نفسي حضرتك توافق وهي كمان, ومش طالب حاجه تاني خلاص من الدنيا.
اعجب للغايه من كلامه ع أبنته, هكذا كان يطلب من الله زوجا, كي يحافظ ع أبنته.
- تسلم ي بني, تمام, انا هكلمها ان شاء الله, وهقولها انك جاي تتقدم ليها, وهي اكيد فكراك, وبعد كده هقولك رأيها, هي حابه انك تيجي ولا لا, ولو واقفت, هنحدد موعد للرؤيه ان شاء الله.
= لالا, انا طالب من حضرتك طلب تاني, كنت طالب من حضرتك يعني, انك متقلهاش اني انا الي متقدملها.
- ليه يعني؟
= عشان تعرف بعد كده انها وقعت الظابط, الي مشفهاش غير مره واحده, الي قعد عشر دقائق معاها بس, وعرفت تكسب قلبه, عايزها تعرف ان الي جاي ليها ده, هو هو الي كان بيزعق, وفي الاخر بيندم أن صوته بس فكر يعلي عليها.
- الي تشوفه ي بني, هقولها عريس, المهم, انا كنت عايز اقولك حاجه, ايام الخطوبه مفيش حاجه اسمها حب والكلام ده, يعني يوم ما تقدر تقولها بحبك وتقولها الكلام ده, بعد كتب الكتاب, وبراحتك, لكن قبله, انا اسف ي بني, معندناش الكلام ده خالص.
أنت تقرأ
روح الأسد💜
Romanceانسانه تدافع عن نفسها, فتلقي بشخص لا يحترمها ويغازلها, تدافع عن نفسها, فتكسر ذراعه, انها علي حق, لأنه لمس يداها, فتذهب للقسم, وتلقي بظابط يتهمها, الا انها علي حق, وينتهي الموضوع, ولكن لم ينتهي خفق النبضات, فكلاهما احب الثاني, والحب لهما كان عشقا, ول...