6

170 11 0
                                    

| רייבן |

בכל השנים שלי כבעלת חברת פרסום, קראתי אינספור ספרים על נושאי טאבו. מהרמון הפוך, ארוטיקה, הפרשי גילאים, גילוי עריות, רומנטיקה של מאפיה, רומנטיקה אפלה, כל נושאי הארדקור. הבנתי את זה, בדרום אפריקה, התנערו מספרים כמו אלו והם ווידאו לסגור אותם ולפני שקיבלו את עיניי הציבור.

בניתי את החברה שלי, כדי לתת לאנשים הזדמנות לראות דרך הדימיון היצירתי שלהם, לא משנה כמה אפל הוא. יש אנשים שבאמת אוהבים לקרוא ספרים כאלו. הם משקיעים בהם גם. ומכאן הם צריכים את התיקון שלהם.

באופן כללי, התנערו מהחברה שלי, אויימתי, וכל דבר שלילי אחר. לא הייתי אחת לוותר. הקולגות שלי באמת נהנו לכתוב ולערוך ספרים כמו אלו. ואנחנו מקבלים גם הרבה כתבי יד לערוך ולפרסם. גם כאלו טובים.

התרגלתי כבר אל הרעיון והתחממתי להכל. הבנתי, שיש אנשים, בכל רחבי העולם, שבאמת חיים את סוג החיים הזה.

אף פעם בחיי, לא חשבתי שאהיה בסיטואציה שדומה לאלו שקראתי בספרים.

בדיוק נישקתי את החבר הכי טוב שלי, שיוצא עם החבר הכי טוב האחר שלי. החלק הגרוע ביותר הוא, שהוא היה ממש מולנו, צופה. זה חייב היה להיות האלכוהול. הייתי ממש שיכורה ומבוזבזת.

נאבדתי ברגע, בהרגשה של הידיים שלו נודדות על הגוף שלו, והירכיים שלו טוחנות את התחת שלי. זה הרגיש כל כך חושני ומעורר, ולא רציתי שזה ייגמר. לא הייתי פעילה מינית לאחרונה והנחתי שזה תפס אותי.

ולעזאזל, זה הרגיש כל כך טוב.

ואז הייתי גם חייבת לנשק אותו. למה הייתי חייבת לנשק אותו? עכשיו אני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה. הוא מנשק כל כך טוב. הדרך שבה הוא גרם לברכיים שלי להרגיש חלשות וגרם לגוף שלי לשיר, רק עם השפתיים המיומנות שלו. זה היה מושלם.

זה גרם לי להבין את הרגשות שהדחקתי כל כך הרבה זמן, שעלו מחדש. שיקרתי לעצמי לאורך כל הדרך. רציתי להפיל את האשמה על הספרים שקראתי, אבל כל זה הייתה אשמתי.

יש לי רגשות לחבר שלי. ולא רק ללוקה. גם לשון. יש לי רגשות לשניהם. יש לי רגשות לשניהם כבר כל כך הרבה זמן, אבל תמיד הייתי בהכחשה. התעלמתי מהם. אהבתי את הרעיון להתחתן עם לארי, ו... אני לא יודעת. לקבל את ׳החיים באושר אחריי׳.

לאן זה הביא אותי עכשיו?

והעובדה ששון בדיוק הודה ששניהם מחבבים אותי. הייתי מוכנה לקפוץ על שניהם בדיוק שם, אם לא הייתי מבולבלת. המוח השיכור שלי ניסה למצוא היגיון בכל זה. והשפתיים הרכות והתובעניות של שון מתנגשים בשלי, זרקו את החלק האחרון של ההיגיון שלי.

Please Me Mommy (+18) - HebrewWhere stories live. Discover now