33

377 21 2
                                    

| לוקה |

״אנחנו... אממ,״ התחלתי, אחרי משהו שהרגיש כמו נצח. החוויתי לרייבן לבוא לשבת לידי, עוזר לה לקום מהרצפה. היא הקשיבה לי ללא שום שאלות, ובמקום עטפה את ידי עם השתיים שלה, מועכת בעדינות כדי לתת נוחות. ״שון ואני.. שיקרנו לך,״ הודיתי בבושה. ״על מה.. שקרה לי כשהייתי בבית החולים,״ הסתכלתי עליה.

״אוקיי,״ היא אמרה ברוגע, שום סימן לעצבות. ״אז.. מה באמת קרה בייבי?״

״משהו.. טראומטי,״ אמרתי ברעד, לא רוצה לפגוש את עיניה של רייבן. היד שלה הייתה מוצקת ונתנה נחמה. זה היה מספיק כדי לתת לי להמשיך להיזכר בזכרונות שהסתחררו בראשי.

״בייבי, אתה לא חייב לדבר על זה אם זה-״

״אני רוצה,״ אמרתי במהירות, בולע. ״א-אני צריך שתדעי את זה, אני מתכוון,״ התמקדתי בנקודה אחת בחדר. ״אנחנו.. חברים כל כך הרבה זמן ואני מרגיש שזה לא נכון לשמור את זה ממך,״ הודיתי. ״אני מצטער,״

״אל תתנצל. היית מספר לי אם היית רוצה שאדע באותו הזמן,״ היא אמרה בקול רך. ״זה בסדר. אל תתנצל,״ הנהנתי עם חיוך מתנודד. ״ברגע שאתה מוכן. אל תדחוף את עצמך,״

איך אני מתחיל לספר לה על החוויה ה.. טראומטית הזאת מבלי לחוות את זה מחדש? מבלי להרגיש.. חסר ערך מחדש. ככל שאני חושב על זה יותר, כך אני מרגיש שכל השנים של העבודה הקשה של איפה שאני היום, נעלמות. כל הזמן וההשקעה של שון כדי להרים את השברים שלי ולתקן אותי שוב. כולם פשוט נעלמים ואני מפחד שעכשיו כשסיינה החליטה להראות את עצמה שוב, אני אפול אל המקום החשוך הזה שוב.

זה פתטי כמה מהר אני מתפורר עם המראה של השיער האדום. זה גורם לי להיות חלש; אפילו אחרי ששכנעתי את עצמי שהיא לא תפגע בי שוב. אני עדיין.. מפחד. לוקה לאס עדיין מפחד מהמראה של.. האישה הזאת.

אני אפילו לא יכול להתחיל לחשוב מה רייבן תחשוב עליי אחרי שהיא תגלה על כל זה. אולי היא לא תאהב אותי. היא גם תחשוב שאני חלש. שאני מוזר.

״כש..״ בלעתי רוק, לוקח נשימה עמוקה. ״כשאני ושון חיפשנו .. אדם שלישי אל מערכת היחסים שלנו, אנחנו חשבנו ש.. זה יהיה איזון שאני אקבל סאב משלי. ובפעמיים הראשונות, זה קרה. אני מתכוון, חשבתי שזה קרה, בגלל שבסוף של כל זה... הן התאהבו,״ אמרתי כמעט באופן כמעט בלתי נשמע. ״בש-שון ו.. לא בי,״

״הוא היה גבר החלומות שלהן ו.. הוא היה כל מה שהן רצו בגבר. אני הייתי.. אני. הייתי פשוט שם,״ אמרתי. ״במשך הרבה זמן חשבתי שמשהו לא בסדר איתי. ניסיתי יותר מידי וזה גרם להן להתרחק. הן היו קוראות לי מוזר ו.. בשמות אחרים,״ רייבן לחצה את היד שלי, לא אומרת כלום.

Please Me Mommy (+18) - HebrewWhere stories live. Discover now