(Dün atacaktım normalde ama telefonu elime dahi alamadım. Üzgünümm)
İyi okumalarr ✨️
-
[Taehyung]
Anahtarı kapıya takıp kapıyı açtım ve Jungkook ile el ele içeriye girdik. Kolumdaki ceketi çıkartıp askıya astıktan sonra içeriye doğru ilerledik. Evimiz iki katlı bahçeli bir evdi. Bam ve Yeontan ise arka bahçedeydi şu an.
Jungkook'u kendime çekip dudaklarını öptüğümde sırıtarak bana karşılık verdi. Kısa bir öpücüğün ardından birlikte yatak odamıza doğru ilerledik. Merdivenlerden yukarı çıkarken Jungkook evi inceliyor, ben ise onu inceliyordum. Üzerinde ona aldığımız kıyafetlerden vardı.
Crop tişörtü ve bol kargo pantolonu ile beni kendimden geçiriyordu güzel sevgilim. Tişörtü o kadar kısa olmasa da kollarını kaldırdığında o incecik beli ve karnı görünüyordu. Üzerinde ise deri ceketi vardı ama şimdi çıkartmıştı. Altındaki kargo pantolonu görünce aklıma bana attığı fotoğraf gelip duruyordu. Onu o pozisyonda canlı canlı görmeyi çok isterdim.
[Taehyung'un bahsettiği fotoğraf 11. bölümdeki 2. fotoğraf]
Odamızın önüne vardığımızda kapıyı açtım ve birlikte içeriye girdik.
İkimizin zevkleri uyuşuyordu ve bu yüzden evi mükkemmel bir şekilde dizayn etmiştik.
"Taehyung'um, hadi üzerlerimizi değiştirip akşam yemeğimizi sipariş edelim. Ondan sonra ise mezuniyet kıyafetlerimizi seçelim mi? Mezuniyetlerimize çok az kaldı. Benimki iki gün sonra, seninkine de bir var."
Gülümsedim. "Yarın dışarıya çıkar ve ikimiz için de kıyafetler alırız güzelim, heyecanını yesinler senin."
Jungkook söylediklerimle dudaklarıma uzanıp beni öptüğünde ellerimi beline atıp onu kendime çekecekken benden ayrıldı yaramaz bir gülümsemeyle. Merdivenlerden inerken konuşmaya başladı. "Biraz içelim mi Taehyung, bu güzel günün şerefine?"
Arkasından gelirken "İçelim güzelim, seninle içki içmek nasıl olur merak ediyorum. Sarhoş halini merak ediyorum." dedim. Kıkırdadı sözlerimle.
Altı şişeyi birlikte bitirdikten sonra ikimizin de telefonu aynı anda titrediğinde mesajın gruptan geldiğini anladım.
[Bu Kadrodan Bi Sik Olmaz]
Jennie:
Şşt!
Taekook ikilisii!
Geçtiniz mi evee!Taehyung:
Hıhı geçtwkJungkook:
Oha aminake!
İkw gğn sonra mezyn oluyorum liswden!
Kocamla ağnı evde kalacapım artık!
Abi bendeb mutlusu yok be!Jennie:
Kocan mı?
:DLisa:
:DNayeon:
:DJimin:
:DYoongi:
Buna yapmazsam olmaz
:DTaehyung:
Yatak odamıza kaçtı
Benden kaçabileceğini düşübmen ne yazık Junfkook'umJungkook:
Uok canım nw kaçması
Üzerimi değiştiwecektim
☺️Jungkook çevrimdışı
Taehyung:
Bence yardıms ihtiyacun var senin
Tek başına değiştiremezsin swn üstünü
☺️Taehyung çevrimdışı
Jennie:
İçimden bir ses bişeyler olacak diyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Brat | Taekook ✔️
FanfictionTaehyung'un Jungkook'u yatağa atması için üç ay süresi vardır... |Semetae| |Ukekook| 【24.08.2024】 - 【...】