Fifteen

746 66 92
                                    

İyi okumalarr ✨️

Sam Tinnesz ~ Enemy

-

[Jungkook]

Uzun zamandan sonra okula gidiyordum. Okulun son haftaları olduğu için pek ders işlenmiyordu ve bu yüzden de çoğu kişi gelmiyordu.

Bugün nedense okula gitmek istemiştim. Sabah erkenden Taehyung ile birlikte hazırlanıp okullarımıza gitmiştik. Önce beni okuluma bırakmıştı, ardından da kendisi okuluna gitmişti.

Giriş kapısından geçip okula doğru adımladığımda karşıma birden çıkan Bogum ile küçük bir çığlık attım.

Bogum bizim okulumuzda stajyerlik yapan bir stajyer öğretmendi. Aramızda beş yaş vardı ama bu onun için pek de önemli değilmiş gibiydi. Biraz çocuksu bir ruhu vardı. Ona Hyung dememe de izin vermezdi bu yüzden.

"Naber Jungkookie!" Gülümseyerek sorduğu soruya bendem gülümseyerek cevap verdim. "İyiyim Bogum, senden naber?" Eh işte der gibi elini salladığında kıkırdadım.

"İyi ysni. Ne zamandır seni görmüyordum Jungkook, neden gelmiyordun?" Sorduğu soruyla kaşlarımı çattım. "Okulda pek kimse yok diye gelmiyordum ama bugün nedense gelesim tuttu."

"Beni mi özledin yoksa?" diyerek bana göz kırptığında kıkırdadım.

"Jungkook, sanırım senden çok hoşlanıyorum." Gülüşümün yüzümde solmasına neden olan şey söyledikleriydi. Hoşlanmak?

"Ne? Hoşlanmak derken?"

"Bildiğin hoşlanmak, aşık olmak. Sanırım sana çok fena tutuldum Jungkook." Sözleri ile kaşlarım çokça çatılıtken ben konuşmadığım için o konuşmaya devam etti.

"Benimle çıkar mısın, Jungkook?" Şaşkınlığım iki katına çıkarken ağzım açık bir şekilde ona baktım. O bir öğretmen adayıydı ve şimdiden bir öğrencisi ile böyle konuşması gerçekten yanlıştı.

"Bay Park, afedersiniz ama bir öğrencinizle böyle konuşmanız hiç doğru değil. Ayrıca benim bir sevgilim var." Cümlemi bitirdiğim gibi yanından gittim. Kendi kendine bir şeyler fısıldanıyordu ama söylediklerini duymamıştım.

"Demek Taehyung ile sevgili oldunuz, ha! Güzel, çok güzel Jungkook."

-

[Bokum - Tae]

Bokum:
Şşt
Taehyungiee
14.29

Tae:
Ne var

Bokum:
Aa
Nede bu kadar agresifsin
Üzülüyorum ama :(

Tae:
Kes boşu
Ne var söyle

Bokum:
Bil bakalım bugün okulda kimi gördüm

Tae:
Ne gördüğün umrumda dahi değil

Bokum:
Hmm umrunda değil mi gerçekten

Tae:
Bogum
Siktir git

Bokum:
Ben senin kuzeninim yaramaz Tae
Senden de büyüğüm
Saygılı olmaya ne dersin

Taehyung:
Bogum
Ne var

Bokum:

Okulda birini gördüm
Çok tatlı bir tavşanı

Stupid Brat | Taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin