3.Bölüm

4 2 0
                                    

Selam yine ben ve yeni bir bölüm bölüm beyenirseniz oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın çünkü yorumlarınızı merak ediyorum ve okumak istiyorum.
___________________________________________

İzem'den

2 hafta önce Alper sanıp yazdığım çocuğu düşünüyordum.1haftadır konuşmuyorduk ve onunla muhabet etmek beni değisik bir şekilde rahatlatıyordu.

Yine Alper bir bokluk edip sabah beni buz dolu sürahideki su ile uyandırmıştı.
Yaa mal, annem acaba doğum yaparken doktarla Alper'i tutamayıp düşürdümü? Bu mallığının başka bir açıklaması olamaz. Bunun bu mallıkla bu zamana kadar yaşaması mucize.

Şuan ne mi yapıyorduk tabiki sabah bana döktüğü buz dolu sürahinin hıncını almak için üstüne atlamıştım ve tam manada saç baş girişiyordum Alper ellerimden tutup beni durdurmaya çalışıyordu.

"Gerizekalı,manyak,şerefsiz insan su ile uyandırılırmı hadi diyelimki uyandırdın ne diye o sürahinin içine buz kattıyon manyak, hayır bizim sülale zekiydi sen nasıl çıktın bizden anlamıyorum."dedim.

"Yaaa abla tamam dur artık."dedi uyuz davar bide deve gibi boyu vardı 1.93 boyunda, kaslı maslı, yakışıklı bir davarla aynı evde yaşıyordum,ben ise 1.68 boyunda bir kızdım saçını yola bilmek için sırtına atlamıştım.

"Lan bana bak hem uykumdan uyandırıyor hem konuşuyor."diyip dahada asıldım.saçlarına.

"Sen Yakuşuklun beyede mi böyle davranıyon vallahi evde kalacan."dedi ben sırtından inerken daha 23 yaşındayım lan ne evde kalması, nee yakuşuklum bey mi?

"Lan sen benim telefonumu karıştırıyosun beyin Yoksunu."diyip kotuktaki yastıkları fırlatmaya başladım.

"Hııı işim gücüm yok senin telefonumu kurcalıyom."dedi gözlerini kaçırıp elime ensesine atarak, bilin ki Alper elini ensesine atıp gözlerini kaçırıyorsa net yalan söylüyodur.

"Yaa zaten,sırf burdaki bilgiseyar mühendisliğini kazandın diye annemler seni bana postaladı birde evimde kaldığı yetmiyormuş gibi eşyalarımı telefonlarımı kurcalıyosun."dedim ve koltuğa geçip kendimi koltuğa bıraktım.

O da yanıma oturdu.
"Eee anlat bakalım bu Yakuşuklun bey kim?"dedi Alper her ne kadar alperle kavgada etsek saç baş birbirimizrde dalsak herşeyimizi anlatırdık birbirimize, tabi bu mal arada ağzından bir şeyler kaçırıyordu olan bana oluyordu.

"Ulan geçen ibnelik yapıp yine ağzından birşeyler kaçırıp numaranı değiştirdin ya
heeh ben senin numaranın bir rakamını yanlış yazmışım profiline baktım sen değildin ama adam taş gibiydi taş öyle tanıştık."dedim.

"Vay anasını o zaman sayemde eniştem beyle tanışmış oldun."dedi.

"Mal mısın oğlum sen sadece onunla konuşurken huzurlu ve mutlu oluyorum."dedim.

Ve tam o sıra telefonuma bildirim geldi.

Yakuşuklum:Naber?

S

iz:

iz:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şanslı Kişi/Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin