Kaybedenler

12 4 6
                                    

𓏲 ๋࣭ ࣪ ˖ Öncellikle hepinize selam. Bu kitap Mabel, yani sevenyearsoldmabel 'e aittir. Lütfen bir benzerini veya aynısını başka bir yerde bulursanız beni bu konudan haberdâr edin. Teşekkürler. ⭑.ᐟ

( Bu arada, başrol Mabel )

─────────────────────────
౨ৎ

1. Bölüm

2019

"Hızlı ol Mei, gelecekler hadi çabuk."

Mei elindeki çantayı Mabel'e uzattı. "Al Mabel içinde bıçak, testere, silah yani böyle tabanca tarzı şeyler var belki işine yarar." dedi ve dışarı çıktılar. Dışarda polisler vardı. Kaybedenler Kulübü asla hapise girmemeliydi çünkü eğer girselerdi bütün emekleri boşa gidecekti.

Mabel Mei'nin elinden tutup onunla bodruma koştu. Polislerden korunmak için en güvenli bölge orasıydı. Mabel çanta'dan bir silah çıkardı ve birisi gelirse kafasına sıkacaktı. Arkadan Mei de bir demir aldı. O da kendini korumak istiyordu tabii. Âniden bir ses geldi. Kapı sesiydi.

Bir adam yavaş yavaş aşağı iniyor gibi. Mei adamın silah çektiğini duydu. Hemen Mabel'in kulağına bunu fısıldadı ve ikisi de bunun için hazırdı. Adam duvara yaklaşır yaklaşmaz Mabel duvarın dışına çıkıp ( anladınız ) hiç düşünmeden adamın kafasına sıktı.

"Mabel ne yapıyorsun? Belki adam bize bir şeyler anlatabilirdi. Zaten tehdit edip kolayca konuşturuyorsun insanları. Keşke öldürmeseydin şimdi başkaları yukardan bodruma gelecek ve bizden şüphelenecekler." Elindeki demir'i bir kenara koydu.

Mabel mimiklerini bile oynatmadı. İkisi de çok soğuk davranıyorlardı hep. Sadece birbirlerine karşı değil herkese karşı soğukkanlılardı ve küçüklüklerinden beri değişmemişlerdi. Mei'nin telefonu çaldı. "Efendim Beatrice?"

Beatrice konuşmaya başladı. "Arkadaşlar elmas çok yakınınızda polislerin olduğu tarafta ama sadece iki polis var onları öldürseniz elmasın olduğu bölgeye geçip kodu girebilir ve elması çalabilirsiniz. Hızlı olun çünkü yanımda 5 tane polis var uzaktan arabamı gözetliyorlar gibi hissettim siz de dediğim gibi siz acele edin birazdan Zoe yanınıza elmas'ı çantasına koyup saklamak için gelecek olabildiğince hızlı olmaya çalışın, lütfen." Kapattı.

Mei telefonunu Mabel'in çantasına koydu ve hemen merdivenler'den yukarı çıkıp polislerin olduğu bölgeye gittiler. "Her ne kadar kolay olsa da önlem almak gerekir." Mabel Mei'e bir tabanca uzattı. "Teşekkürler Marceline.", "Rica ederim Bonibelle."

Polisler ellerinde ki silahla öylece duruyor ve nöbetçilik yapıyorlardı. Mei ve Mabel suçluydu o yüzden yanlarına gitselerdi kavga çıkacaktı ve bu yüzden Mabel Mei'nin telefonunu çantasından geri çıkaracakken bir polis onları merdivenin kenarında gizlenirken fark etti.

Mei ve Mabel'in gözleri büyüdü tabii. Bir anda ne yapacaklarını şaşırdılar. Mabel bir yandan cesaretli ama bir yandan da korkak bir şekilde polisin yanında koştu. "Neyine güveniyorsun ananı satayım!" Polis Mabel'i kolundan vurmuştu.

E tabii Mabel yine de elmas için polisle kavga etti. Kafasına asıldı ve ters çevirerek adamı yere serdi. Diğer polis korkak çıkmıştı. Hiç bir şey yapmayıp korkuyordu ve kaçıp gitmişti. "Çığlıkların buraya kadar duyuluyor Polis, yavaş git." dedi Mabel.

Mei kapıda olan kodu gördü ve kapıya doğru gitti. Kodun ne olduğunu bilmiyordu, bu yüzden Zoe'yi aramıştı. "Zoe?", "Efendim?" Kodun ne olduğunu sormuştu. "Bekle bir saniye çatıdayım hemen geliyorum Mei." Kapattı.

1 dakika sonra Zoe çatıdan aşağı cam'a tırmandı ve camdan içeri girdi. "Kod 8927" Bu nasıl bir kod. "Hiç beğenmedim.", "Sen beğen diye mi koydular kodu Mabel" Mei kodu girerken Zoe ve Mabel de birbirine giriyordu işte. ( Yanlış anlamayın lan )

Mei kodu girmişti. "Bu ne kadar da güzel..." diye konuşuyordu Zoe. Mabel camın içinde ki elmas'ı alıp çantasına koymuştu. "Tamam hadi oyalanmayıp gidelim artık buradan." dedi Zoe ve hepsi teker teker cam'dan aşağı atlayıp ( her ne kadar yüksek bile olsa ) arabalarına gitmişlerdi. Bir dakika, Zoe nerde?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ల ˋKaybedenler Kulübüˊ ౨ৎHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin