🧡🧡🧡
PET CLINIC
Klinggg~~ Klinggg~~
Pintu kaca didepannya ditolak perlahan, anak mata segelap malam itu meliar memandang keadaan dalam klinik haiwan tersebut, mencari jika ada sesiapa di sana kerana keadaan di dalamnya yang sunyi sepi seakan tiada kehidupan di sana.
Cat carrier yang berada di tangan kirinya, si lelaki letak ke lantai. Tangannya terasa lenguh memegang lama carrier tersebut, mungkin kucingnya semakin gemuk. Lagi-lagi matanya memandang keadaan dalam permis tersebut, ni memang tak ada orangkah? Fikir si lelaki tersebut lagi.
"Hello, anybody here?" Mahu tidak mahu dia terpaksa juga berseru sedikit kuat, mungkin pekerja di sini berada di belakang, fikirnya. Selang beberapa minit setelah itu, kelihatan seorang lelaki dengan baju scrub keluar dari sebuah bilik dengan senyuman menghiasi wajahnya yang kelihatan manis.
Ouh! "Mix? Kau kerja sini?" Si lelaki yang dipanggil dengan nama Mix itu, tersenyum lalu anggukan kecil diberi tanda membenarkan pertanyaan si lelaki di depannya. "Taklah kerja, aku just tolong-tolong je, ni klinik mommy aku." Jawab Mix sedikit membetulkan jawapannya.
MIX SAHAPHAP WONGRATCH
(A PART OF ORION)Si lelaki tersebut, Khaotung angguk kepala faham. "Aku nak vaksin kucing aku, jadual dia hari ni." Khaotung mencangkung lalu mengeluarkan kucing kesayangannya dari carrier, lalu menunjukkan pada Mix, sang kucing dengan warna dark grey tersebut. Mix memerhati kucing tersebut dengan kepala sedikit menyenget, dia seakan pernah melihat kucing tersebut.
Mix angguk kepala sambil tangannya ligat bermain di atas keyboard dengan matanya sedang memerhati layar monitor didepannya. "Tapi jadual dia pukul 10 nanti."
Mix memandang ke arah Khaotung yang tengah mencium si kucing. "Ya, tapi aku ada kelas pukul 10 ni. So, aku tinggalkan dekat sini dulu, tak apakan?" Mix kembali angguk kepala tanda faham.
KAMU SEDANG MEMBACA
SOMETHING || FIRSTKHAOTUNG
Fanfiction"People say we shouldn't be together." - Thanawat "Well, I found a man, stronger than anyone I know." - Kanaphan ⚠️ ⚠️ ⚠️ BxB Harsh words rated 18+ Mpreg START : 12 OCTOBER 2024 END : Copyright ©️ XIXIKAN