3

112 11 50
                                    

HELLOOOOOO😼😼😼😼😼

umarım bu kitap böyle 50 bölüm olmaz çünkü yazamam amk 😭😭😭

Bende alıştım ya her iki gün her gün bölüm atmaya tamam ilk bölüm ile ikinci bölümün arasında fark var ama belki bitince okunur🙃

Dün kız arkadaşımın doğum günüydü iyiki doğdun yazar mısınız?

Çok konuştum 👺

(Fav emojim👺)

O telaşla arabaya bindik ve sürdük eve vardığınızda üvey babam direk yatak odasına geçmişti annemde arkasından geliyordu ben üsse yatağıma yatıp uykuya daldım. Onlar orda ne yapıyorsa yapsınlar.

Gözlerimin ağırlaştığını hissediyordum artık o tatlı uykuya dalmalıydım.

Yorgundum bu sefer sadece ruhsal değil

-------------------------------------------------------------------------

"Hyunjin-ssi bu işleri neden yapmıyorsun"

İsmimi diyen iş arkadaşıma döndüm zaten cumartesi günü sabah sabah geldim, bide bu hiç bir bok yapmayan tipler var. Her konuda işleri bana atıyorlar bulaşık yıkıyor etrafı temizliyor ve garsonluk yapıyordum, yoruluyordum ama eski iş yerim daha kötüydü.

"Bu işe yeni geldim ve nerde ne var bilmiyorum, konuşacağına iş yap"

Evet üste çıktım yeniydim daha patronu görmedim, umarım eski patronum gibi değildir. Tüm işleri ben yapardım ama para vermezdi verdiği zaman karnımı zor doğuracak bir miktardı. Evi tek geçiren bendim yemekleri, ev işini yapan bendim ve parayı gittiren de.

Daha 16 yaşındaydım ve bunların hepsini katlanmak iyi gelmiyordu. Neyse her insan doğup yetişkin olup ölecek. Bunları düşünmek beni daldırmıştı çok derinlere, kardeşime.

Onu çok özlüyorum, her saniye, geçen her saniye onu özlüyorum.

O daha 4 yaşındaydı ve, ve boğularak ölmeyi hak etmedi, o sadece denizde yürümek istemişti. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum, gözlerimi kırpmadan ağlıyordum ondan tarafı çok hassastım her şey gözümün önünde oldu ama ben bir şey yapamadım.

O günden beri rüyalarıma giriyordu o abi diye ağlayışı...

Bir zaman sonra bir şekilde kendime gelmiştim bayadır dalmış olmalıyım ki herkes molaya çıkmıştı. Bende çıkmıştım yapacak işim kalmamıştı dışarı çıktığımda yağmur yağıyordu sanki benim için ağlıyormuş gibi.

Cebimdeki sigara paketini aldım, bu aralar fazlasıyla içiyordum ama yardımcı olmuyordu, bana hayatımın en iyi yaşları bile mutluluk vermezken bir zehir parçası mı verecekti mutluluğu?

Bana ailemin vermediği sıcaklığı bir ateşle yakılmış bir dal sigara mi verecekti?

Sigara paketini geri cebime koymuştum içmezdim, kardeşim bu halimi görmek istemezdi dimi?

Bana kızgın olabilir miydi?

Onu bilmem ama ben kendime kızgındım...

Dolu gözlerim ile gökyüzüne bakıyordum, bulutlar, kuşlar, ve yağmur manzarayı izledim bir müddet. Restorandan sesler geliyordu, akşama doğru geliyordu. Ayağa kalktım ve büyük mutfağa giriş yaptım geli gelmez elime tabakları tutuşturdular.

"Bu siparişi düzgün ver patrona vereceksin, düzgün yürü ve, ve saygılı konuş efendim falan işte"

Sadece tamam derecesine kafamı salladım tanrı mıydı bu adam?(Çarpılcam amk)

Teacher's pet/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin