Amk first kiss istiyorum ama olmaz😿🙀
(Şaka yapıyorum 0 beceri ile)Yakınlaşsınlar diyenler 👁️🫦👁️
Böyle devam diyenler👁️👄👁️
Tamam başlayalım🙌🏻
"Bir şey mi var"
"Yoo bir şeyler yapalım mı Minho"
"Olur ne yapmak istersin"
"Bilmiyorum galiba konuşmak istiyorum"
Gerçekten de konuşmak istiyorum, bir şekilde o kitabı yakın konuşmak istiyordum. Balkona çıkıp oturdum ve onu beklemeye başladım o da yanıma gelip oturdu.
-------------------------------------------------------------------------
Oturdu ve bana bakmaya başladı ben ne diyeceğim bilmiyordum, aslında biliyorum ama her zamanki gibi korkayın tekiydim. Belki cesaretim vardı ama zamanı değildi. Tek bildiğim yanında kalmaktı bana ne kadar iyi geldiğini söylesem bırakır mıydı? O sayfalar sadece hefes olabilirdi...
"Bir şey söylemek istiyorsun söyle"
Söylemek istediğimi söylesem benden soğurdu. Hayatım aslında konuşmadığım için böyle değil miydi? Öyleydi bu sefer konuşursam olurdu belki, belki bu sefer yapardım, belki bu sefer mutlu olurdum.
"Yok ben normal konuşalım diyeceğim"
"İyi yalan söylemiyorsun"
"Biliyorum, ama bjnu anlatmak bilmiyorum"
"Söyle, içinde kalınca daha iyi mi olacak?"
Haklıydı daha da kötü olacaktı, bu sefer kendi elim ile fırsatımı geri itecektim.
"Bu biraz zor, yani söylemek istediğim benden kaçmanı istemiyorum ama ben...ben galiba seni seviyorum, biliyorum öğrencinim aynı zamanda çalışanınım, ama sevgi değişik bir şey insan kimi seveceğini secemiyor değil mi...seni unutmak için çok fazla çabaladım ama olmadı, senin yanında kendimi iyi hissettim, ailemin vermediği sıcaklığı sende hissettim"
Bundan sonrasını yapamadım ağlamaya başlamıştım öyle çok korkuyordum ki, bu korku kardeşimi kaybetmekten ayrıydı bu korku, aşık olduğum adamı kaybetmenin korkusuydu. Gözlerimi kapattım ve derin nefesler aldım o daha yeni ayrıldı beni sever miydi yarası daha yeni olmasına rağmen "bende seni seviyorum" der miydi?
Derin nefeslerin içinde bir başka bedenin nefeslerini de hisettim, nefeslerimizin karışması bile bana huzur verirken ondan ayrı kalabilir miydim? Nefeslerin içinde bana sarıldığını hissetmiştim, ona ne kadar sarılmak istesemde yapamıyordum. Gücümü toplasamda olmuyordu. Bir zaman sonra sarılmayı bırakıp yüzüme bakmaya başladı. Gözlerimi zar zor acabilmiştim, bu görüntü kalbimi hızlandırmaya yeterdi ne kadar yakın olduğumuzu fark edemeceğim kadar yakındık. Konuşmak için ağzını araladı. Ağzını aralaması bile dudaklarınızın düğmesine yetecek kadar yakındık, böyle devam ederse iç güdümü durduramazdım.
"Hyunjin bende seni seviyorum, ve bunu bildiğini biliyorum."
"Ben nasıl bilebilirdim ki sevgilin vardı?"
"Günlüğü okuduğunu biliyorum."
"Nasıl?"
"Hiç mi görmedin o odada her yer kamera ile dolu odaya girdiğimde günlük yoktu kim alabilirdi, kapı bir kere kilitlenmiş, ben iki kere kilitlerim."
Bu dediklerine kafamı eğdim, ne kadar utansam da mutlu bir son vardı bu oyunda, bir dakika her şeyden haberi var mıydı? Elli ile çenemi kaldırdı ona bakmayı ne kadar istemesemde. Gözlerimin içine bakıyordu yakın değilmişiz gibi daha da yaklaştı ve o an geldi dudaklarımız bir birini bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's pet/hyunho
RandomHayatan bıkan bir genc nasıl tekrardan zevk alacaktı? Belki bu içinde olduğu oyundan sonsuza kadar gitmeliydi yada ona iyi gelen biri bulmalıydı. Bu kişi kimdi ona baktığında bile huzur bulduğu hocası mıydı ama bunu yapamazdı değil mi?