13

46 8 25
                                    

Selam utancımdan geberdim geri geldim

Nasılız gençler

Bu geçenin uzun olacağına emindim ve oda bunu biliyordu.

-------------------------------------------------------------------------

Birden yoğunlaşan ağrı ile gözlerimi açtım dağılmış olan yataktan etrafa kısa bir göz attıktan sonra doğruldum ve yanıma baktım o yoktu. Galiba korktuklarım başıma geliyordu ama acıdan bunu düşünemiyordum. Zar zor kalktım duş aldım ve üstümü giyindim. Odaya tekrar geldiğimde odayı inceledim.

Dağılmış kirli çarşaf oyuncaklar ve elbiseler hepsini topladım ve odadan çıktım. O geceden sonra öylece gitmesi. Belki işi vardı ama beni bekleyebilirdi değil mi? Mutfağa baktığımda yiyecek bir şeyler koymuştu. Allah razı olsun dedim içimden, yememkleri yedim ve evden çıktım nasıl eve döneceğim evi benim evimden 1 saat uzaktı. Telefonumu elime aldım ve gelen bildirimlere baktım.

💌:
Hyunjin,
Ben senden özür diliyorum, lütfen o geceyi unut bizi de, ben senin öğretmenin veya patronunum karanlık işlerimi bilmiyorsun ve benle hiç bir ilişki yaşamadın, gerçekten özür diliyorum yemek bıraktım istersen ye, bu numarayı ara seni eve götürür, ve o kızın elinde fotoğraflar falan kalmadı.
Bensiz bir hayatın olsun umarım bensiz daha iyi olursun

Bunları okurken gözlerindeki sinirden oluşan yaşları bıraktım. Ona o kadar sinirliydim ki, onu uğarmıştım sinirle yapma dedim. Ve tahmin ettiğim gibi oldu istese bile onla tekrar nasıl beraber bir ilişki yürütecektim ki?

Zaten terk edilmiş bir bedenim varken, açımın daha halen derin olduğunu bile bile, zor zamanlardan geçtiğimi bile bile beni yatakta nasıl terk eder?

Yüz yüze konuşmadan öylece ayrılıp gitmesi, belki bende aynısını yaptım ama öyle bir gece geçirdikten sonra değil. Bana yaptığı o oyundan sonra yinede izin verip istediğini yaptım ve sonucu bu muydu benden çıkıp başka insanların yatağına mı yatmaya gitti?

Bir nevi haklı benle neden beraber olsun ki, herkesin vücuduma karşı bir sempatikliği olurdu oda öyle hissetti istediğini aldı ve gitti. Bende aptal gibi onun beni seveceğine inandım.

Yavaş yavaş yürümeye başladım, hızla gidecek kadar iyi değildim.

Jisungu aradım çok geçmeden açtı.

"Ne oldu bu saate aramazdın?"

"Ben iyi değilim"

"Ne oldu yine anlat her şeyi"

"Jis ben kendimi kullanmış hissediyorum, dün gece işe geç gittim ve orada onla fln tartıştım ve eve geldik ve biz bir bok yedik neyse, ve o geceden sonra beni öylece yatakta terk etti ve ayrılmak istediğine dair bir mesaj yolladı"

"İlk önce belki korktu bu normal olabilir, yani korktu ve tepkini bilmedi ve gitti."

"Bu normal değil Han değil, senin ve Felixin böyle mi oldu hayır aksine senin hazır olmadığın için sabah sana destek çıktı normal böyle olur, ve ben onu uyardım bir sinir ile yapma dedim o ise ben bunu sinir ile yapamıyorum dedi ve şimdi unut diyor?"

"Seni anlıyorum vücudunu kullandığını sanıyorsun belki öyle ama Bay Lee öyle biri değildir"

🎃

Konuşa konuşa evi buldum, hızla odama geçtim ve yatağa yattım düşünmeye başladım her zamanki gibi.

Güzel bir hareketle başlamadı dünkü ilişkimiz ama bunla cezalandırılmalı mıydım?

Teacher's pet/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin