Selamın aleyküm🌝
Her gün bölüm atmaya alışmışım ya🌚
Başlayalım🌝
"Sana otur bahsederken öyle bir oturuş bahsetmedim"
Sert bir şekilde beni kendine doğru çekmişti bu ani sert bir hareketle inlemiştim.
-------------------------------------------------------------------------
Elleri belimde gezinirken ben de nefeslerimi düzenlemeye çalışıyordum ama nafile. Sakin kalamıyordum, ellerinin bellimi sarması, okşaması sıkması, şişmiş erkekliğinin üstünde oturmam bana şimdiden fazla zevk veriyordu. Bu zevkle nasıl başa çıkacaktım? Kafamı boynuna gömdüm tarçın ve kahvenin karışımı olan kokusunu içime çektim, az da olsa rahatlıyordum.
"Şimdi sana bir şey diyeceğim kücüğüm, bir daha benim senden başkasını hoşlandığımı veya ilgisini sevdiğimi dersen ve düşünürsen, bu odada konuşmamız yerine senin inleme ve ağlama sesleri duyulur tamam?"
Dediklerini algıladığımda daha da boynuna gömülmüştüm, utanmıyordum sadece aklıma görüntüler geliyordu ve ben baş edemiyordum o kadar çok şeyin içinde bunu düşünmek ne kadar doğru olurdu. Ani bir hareketle beni geri çekti ve boynumda izlerini çıkartmaya başladı(bok gibi gidiyor ama neyse) dudaklarının tenime değmesi ve derimi dişleri ile çekmesi, çok çok fazla zevk verici ve tahrik ediciydi. Ergenliğin de verdiği zevk isteği bu ortamı daha da zorlaştırıyordu, bunu hiç yapmamıştım, ve ilk defa birinin beni öpmesi hemde böyle büyüleyici bir insandan. Bir şekilde şanslı hissediyordum.
Dudakları, elleri ve söylediği şeyler aklımı uçuruyordu, ilk defa böyle iyi hissediyordum, ilk defa bir şeyden zevk alıyordum. Boynumu emesinin ve öpmesinin verdiği ıslak sesler ve benim kısık sessiz inlemelerim tüm odayı dolduruyordu. Dakikalarca tüm boynumda izler bırakmaya başladı bende dakikalarca omuzlarını sıkıyor ve inliyordum. Dakikalarca geçen bu zevk dolu zamanda durdu ve konuşmaya başladı.
"Teneffüs bitecek 2 dakikan falan kaldı bence çık"
Demişti fazla tahrik olmuş sesi ile, gerçekte ne ben o kucaktan gitmek istiyordum nede o beni bırakmak istiyordu. Dediklerinin mantıklı bulup kucağından indim, ve konuşmaya başladım.
"Tamam o zaman ben gidiyorum"
Sadece bunu diyebilmiştim, bu yaşadıklarının her şeyin, Minho ile cekimimiz, hayallerim, okul ve Ailem üstesinden gelmek zordu ama yanımda sevdiğim bana destek çıkacak biri vardı.
🎀
Minho ile 1 veya 2 basketbol antrenmanı yaptıktan sonra 30 dakikalık bir mola vermişti üstümüzü giyindik ve sınıfa çıkmıştık, ona söz verdiğim gibi bir şekilde ofiste buluşacaktık. Onun odasına yol alacaktım ki kolumu bir kız tutup bir yere çekti.
"Ne yapıyorsun"
"Sus ve gel"
Dediğini yaptım ve bir yere geldik ve sinsi bir bakış ile ince sesi ile konuşmaya başladı.
"Boynundaki izler çok güzelmiş...acaba kim yaptı?...Minho hoca?...evet o..."
"N-ne diyorsun Minho ne alaka?"
"Aptal ayağına yatma fotoğraflarım var oraya giderken hiç bir izin yoktu ama bu fotoğrafta ve şimdi izlerin var"
Bir şey diyecekken beni yine susturdu ve konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's pet/hyunho
RandomHayatan bıkan bir genc nasıl tekrardan zevk alacaktı? Belki bu içinde olduğu oyundan sonsuza kadar gitmeliydi yada ona iyi gelen biri bulmalıydı. Bu kişi kimdi ona baktığında bile huzur bulduğu hocası mıydı ama bunu yapamazdı değil mi?