Beomgyu dan Yeonjun sudah keluar dari hospital. Beomgyu yang berjalan menggunakan tongkat dan dipapah elok oleh Soobin itu berjalan masuk kedalam kereta BMW berwarna hitam milik Yeonjun.
Yeonjun yang ingin masuk ke seat pemandu pantas dihalang oleh Soobin. Yeonjun memandang pelik, sekali lagi dia cuba untuk membukak pintu kereta tapi sekali lagi ditahan oleh Soobin. Soobin menghulur kan tangan nya seperti meminta sesuatu.
"Apa?"
"Kunci, biar aku drive. Kau tu masih sakit"
"Bin, aku ni luka bahu kanan jer tau, bukan yer luka dua-dua belah pun kan. Aku boleh drive guna tangan kiri aku lah" bantah Yeonjun, dia mencuba sekalilagi untuk membuat pintu. Tapi tetap jugak Soobin menghalang dari Yeonjun membukak pintu kereta bahkan untuk masuk ke seat pemandu.
"Just give me the key Choi Yeonjun"
"Aku bo--"
"Choi Yeonjun" Yeonjun memuat muka tidak suka. Dia meletakan kunci kereta diatas telapak tangan Soobin yang sudah tersedia di hulur itu. Soobin tersenyum manis, dia mengelus kepala Yeonjun. Dia berjalan kearah seat penumpang sebelah pemandu, pintu di bukak.
"Sila masuk tuan Choi Yeonjun" Yeonjun tidak berkata banyak. Dia masih merajuk dengan Soobin sebab tidak membenarkan dia drive kereta nya. Beomgyu yang melihat semua itu hanya memasang riaksi menyampah. Geli.
~ REVENGE ~
Masuk sehaja kedalam rumah, Yeonjun terus berbaring keatas sofa.
Soobin menggeleng kepala. Dengan hati-hati dia menolong Beomgyu duduk di atas single sofa. Denga berjalan pula kearah dapur untuk membuat sesuatu untuk dua pesakit kat ruang tamu itu.
"Eh Bin! Kau dah ada laporan pasal kematian Jungkook tu?"
"Dah! Fail laporan ada kat atas meja tu hah!" Yeonjun memandang meja ruang tamu, terdapat satu sampul besar berwarna putih. Diambil dan di bukak. Satu-persatu perkatan yang panjang nak mati itu di baca dengan teliti.
"Bin, kau yakin ke ni penyebab Jungkook mati?"
"Dah itu yang tertulis kat surat tu, kau nak aku buat apa? Ubah fakta laporan tu? Tak nak aku, kang tak pasal-pasal kena gantung kerja nanti" Yeonjun menggaru kepala. Penyebab kematian ialah SERANGAN JANTUNG, kau fikir tu logik ke, budak tu ada kat dalam bilik penyiasat tapi kena serangan jantung?! Hantu mana yang buat mamat tu terkejut sampai kena serangan jantung?! Takde logik akal langsung lah.
Dulang yang berisi air yang telah dibuat itu di letak diatas meja. Dia berjalan duduk bersebelah dengan Yeonjun. Keluhan nafas dilepas kan, matanya juga turut melihat kertas yang dipegang oleh Yeonjun.
"Aku pun fikir 5-6 kali jugak, tapi tak boleh buat apa. Kalau kau buat aduan dan mintak laporan baru, penyebab kematian akan tetap jugak sama, tak akan berubah apa pun. Aku rasa apa yang kau cakap haritu betul lah. Aku rasa the masker heart killer tu ada dalam kalangan kita jer" Yeonjun menggaru kepala serabut dia memikir kan semua itu.
"Ahh, biar lah aku baru sahaja keluar dari hospital. M.C cuti aku pun ada 3 hari, so aku nak menghabiskan M.C aku dengan tidur dan rehat. Daripada aku memikirkan masalah bodoh ni kan"
"Eh benggap, masalah bodoh yang kau cakap ni adalah kerja dari tim kau sendiri"
"Erk..heh" senyuman kekok diberikan. Kepala yang tidak gatal itu digaru. Apa yang dikatakan oleh Soobin tu tidak salah tapi benar.
~ REVENGE ~
Sarung tangan dibetulkan. Mask yang berada diatas meja di ambil lalu di pakai. Sebuah gambar yang berada diatas meja itu diambil.
"Heuning Kai. Anak tunggal lelaki dari pasangan Heuning Christ dan Heuning Rose. Dokter dan pemilik Hospital HK. Kau akan jadi makanan baru untuk peluru aku. Kematian menunggu kau Heuning Kai."
Dia berjalan seorang diri untuk ke lorong parking kereta yang berada di tingkat awah tanah. Hanya dia seorang tiada yang lain. Dia melihat kekanan dan kekiri dengan perasaan meremang. entah kenapa dia terasa seperti ada yang mengikutinya dari belakang.
Dia memusing kebelakang ingin melihat siapa yang mengikutinya. Tapi setiap kali dia menoleh, pasti tiada yang mengikuti. Tapi hati nya kuat mengatakan ada yang sedang mengikuti ya.
"Kenapa? Takut?" Heuning kai memusing kehadapan dan terkejut melihat seseorang sedang berdiri tepat dihadapan nya. Laju lelaki itu menarik tie baju nya dan menarik Heuning Kai untuk terus berjalan pergi kearah kereta nya.
Dipukul, di tendang, di seksa lelaki itu, sedang kan J tersenyum melihat Heuning Kai sedang menjerit, menangis dan meraung kesakitan atas sebab seksaan yang dia berikan.
"Arghh!!"
"HAHAHAHA JERIT! JERIT LAGI! HAHAHAHAHA" J hanya ketawa mendengar jeritan lelaki itu. Dia membetulkan masker muka nya, rambut diraup ke belakang.
"Hah! Lega nya. Dah aku dah puas, so say bye-bye to this world" Pistol di keluarkan. Muncung pistol di letakkan tepat didahi Heuning Kai.
Klik. Klik
Pemicu pistol ditekan berkali-kali. J melihat pistolnya, dibelak-belek pistol kesayangan nya.
"Argh sial! Aku lupa nak isi peluru!" Marah si J, dia menyimpan semula pistol nya. Dia melihat Heuning Kai yang sedang cuba untuk melarikan diri. Perlahan sahaja J berjalan untuk mengejar Heuning Kai yang berlari perlahan kerana luka-luka yang dia lakukan ditubuh lelaki itu.
"Haihhh, tak boleh buat apa lah. Nak atau tak nak aku kena juga habis kan kau guna tangan suci aku ni. Heuning Kai, kau tak boleh lari dari aku, kematian kau sedang menunggu kau."
Wajah Heuning Kai ditumbuk berkali-kali, bahagian luka yang dalam itu juga sengaja dia tumbuk dengan sekuat tenaga sehingga lah dia sudah rasa tiada lagi pergerakan dari Heuning Kai.
Setelah dia memeriksa pernafasan Heuning sudah berhenti, J tersenyum puasa. glove hitam yang bercecair kan darah di bukak dan disimpan didalam plastik hitam kecil yang sentiasa dia bawak didalam poket baju nya.
Ukiran love di tangan tidak lupa untuk diukir.
"Bye, terima kasih sebab sanggup berkerja sama dengan saya tuan Heuning Kai" J tersenyum dan terus pergi meninggal kan tubuh tidak bergerak itu.
"T.B.C"
YOU ARE READING
Madness For Revenge [OG]
Mystery / ThrillerHanya kerana dendam, dia menjadi seorang pembunuh, seorang sycho yang ditakuti penduduk. Hanya kerana dendam, dia membunuh semua orang yang tidak bersalah!? How fucking this men?! But it's never mind, no one know who he is. People only know the mask...