—Angel, eu am luat o decizie...
Ii spun fixandu-l cu privirea.
—Raven...
Încearcă sa ma întrerupă dar nu-l las.
—Angel, motivul pentru care am plecat prima data când ne-am întâlnit este ca sunt urmărită... Nu vreau sa te pun nici pe tine, nici haita în pericol...
Spun în șoaptă sperând ca doar el ma auzit.
El nu spune nimic. Pare a se gandi la cele spuse de mine.
—Raven... Dacă vrei sa vorbești despre asta...
Pe ușa întra cineva întrerupându-l pe Angel.
In living întra un băiat de cam aceiași vârstă ca Angel.
Când ma observa se oprește și ma saluta.
—Hola, guapa!
Spune acesta cu un accent care după părerea mea ar trebui sa sune mai mult ca spaniola și mai puțin a orice altceva a folosit el.
—Bună.
Ii spun plat intorcandu-mi doar capul spre el.
—Ne faci prezentările, Angel?
Întreabă băiatul etalandu-si dantura alba.
Trebuie sa recunosc ca arata bine. E înalt, are o postura atletica și o fata frumușică, ce ți-ai mai dori? Răspunsul: loialitate! Și poate puțin creier.
—Desigur! Raven, el e Adam, fiul perechii Beta a haitei noastre. Adam, ea e Raven, sufletul meu pereche!
Ne face prezentările Angel accentuând ultimele cuvinte.
Alex se uita când la mine când la Angel.
—Ea e....
Spune parca nevenindu-i sa creadă.
—E gata masa copii!
Ne striga Luna.
Angel ma ia de după talie și mergem spre acceasi usa pe care a dispărut Luna acum câteva momente.
E o bucătărie superba unde predomina marmura neargă cu o masa din lemn mare la care sunt așezate scaune asortate cu bucătăria.
Angel se așează la masa și îmi face semn spre scaunul de lângă el. Ma conformez fără a spune nimic.
—Adam, ce bine ca ai ajuns! Du-te și chiama-i pe Elisa și Leo, sunt la Leo în camera.
—Imediat!
Spune acesta și iese pe ușa cât ai clipi.
—Și Raven... Care e mâncarea ta favorita?
Ma întreabă Luna așezându-se lângă mine.
—Mama, e demon!
Răspunde Angel înainte ca eu sa spun ceva.
—Da, corect.
Spune aceasta și se ridica de pe scaun.
—Mai mănânc câteodată. Nu am nevoie dar o fac oricum.
Ii spun și aceasta se așează înapoi.
—Și ce preferi în general?
Ma întreabă aceasta păstrând acea aura calda pe care o emena mereu.
—Îmi plac pastele și cam orice preparat italienesc.
Ii spun gândindu-mă la Italia și la experienta mea acolo.
—Ai fost în Italia?
Ma întreabă.
—Da. Călătoresc mult.
Ii spun.
—Și eu obișnuiam sa călătoresc, pana ce am devenit Alfa.
Pe ușa întra Alfa și încă doi bărbați cam la aceeași vârstă. Pe unul îl recunosc ca fiind Bata-ul haitei iar celalalt presupun ca e Gama-ul.
Luna se ridica intampinandu-si perechea.
Pare ca se iubesc enorm după privirile lor.
—Luna...
O saluta cei doi respectuos în același timp.
Luna ii saluta inapoi iar cei doi se așează la masa.
La scurt timp alte doua femei și-au facut apariția. Perechile celorlalți doi, Beta și Gama. Se vedea clar. Angel face prezentările iar cele doua par un pic uimite de faptul ca eu și Angel suntem suflete pereche. Se așează la masa și au început sa vorbească despre fel și fel. Între timp au venit și Adam cu Elisa și Leo. S-au așezat și ei la masa și Angel a mai făcut prezentările încă o data după care și-au văzut toți de discutile lor.
Eu stăteam doar și ascultam conversații pe sărite.
— Deci... Tu ești perechea lui Angel?
Întreabă Beta atenția lui îndreptându-se spre mine.
—Da, sunt.
Răspund plat, ca de obicei.
—Frumoasa pereche ți-ai mai găsit!
Spune acesta rânjind-mi dar Angel începe sa mârâie. Un mârâit ce nu poate fi confundat cu unul oarecare, un mârâit ce se izbește de pereții încăperii și induce supunerea.
Aproape am tresărit când l-am auzit mârâind, de asemenea toată lumea de la masa și-a întors privirile spre Angel care îl fixa pe Beta cu privirea gata-gata sa sară pe el. Beta nu a mai îndrăznit sa spună nimic luând maraitul ca pe o avertizare.
Se lasă liniștea pentru câteva momente după care Alfa a luat cuvântul.
—Angel, sa întâmplat ceva?
Întreabă acesta plat.
Angel nu răspunde.
—Angel?
Când Luna îl striga pe nume Angel o privește după care privirea lui cade pe mine.
CITEȘTI
Întâlnire sub clar de luna
WerewolfAngel e un vârcolac albinos și fiul Alfaului din Ohaio, care nici acum, la aproape douăzeci și trei de ani nu și-a găsit sufletul pereche. Raven e un demon rătăcitor, alungata de semenii ei obligata sa plece din locul unde a trăit. Acesta se decide...