13.rész

15 1 0
                                    

Dominic egyik embere támolygott mellém. Onnan tudom, hogy Dominic embere hogy volt egy kis tetoválás a kezfején. Ami Dominicnek és a legtöbb emberének van.

-Láttalak múltkor beszélni vele

-És? Probléma? -fordultam teljesen felé.

-Nem! Egy szóval sem állítottam azt, hogy az lenne -vonta meg a vállát.

-Akkor? -kérdeztem rá.

-Honnan ismered? -szegezte nekem a kérdést.

-Rafael -mondtam ki a nevet. Az előttem álló férfi szeme összeszűkült.

-Te mentetted meg a kere... -mondta volna, de letapasztottam a száját a kezemmel.

-A haverjaim nem tudják ki ő és mit csinál, úgyhogy tartsd a szádat -vettem le a kezem az arcáról.

-Egyébként Jackson West vagyok -nyujtotta illedelmesen a tenyerét és kezet rázott velem.

-Cyntia Turner -mondtam ki a nevem, de gondolom már tudta.

Szólásra nyitotta a száját, de egy piszolylövés hallatszott. Jacksonnal egymás szemébe néztünk. A szórakozó tömegen pánik lett úrrá.

-Cynti! -rohant hozzám Elis, elég hamar egy kupacba keveredett a társaságom.

-Jackson vidd ki őket innen biztonságos helyre! Most! Ti menjetek vele! -utasitottam őket.

-De...-kezdett volna bele a férfi.

-Nem érdekel, megbízok benned, hogy megvéded őket, kifelé! -mutattam az ajtó felé.

-Cyntia! Rohadtul nem most van ideje hősködni! Gyere te is! -húzott Elis, de kitéptem a kezem a szoritásából.  Körbe néztem a teremben. Egy vázát láttam egy kisszekrény tetején, illetve egy darts táblát. Dominic fejével gondolkozva tuti van egy megtöltött fegyver. Jackson kivitte a barátaimat innen.

Nagyot tévedtem. Legalábbis azt hittem. Egy egész tár volt a várában,  csak a fegyver nem volt sehol. Akkor a darts nyilak valamivel hasznosabbak lesznek remélem. Valahonnan előkerült egy ember, hirtelen nem tudtam, hogy Dominicékhez tartozik e vagy sem.

-Nehogy hozzám dobd!  -szólalt meg.

-Jackson! Bocsi! Jól vannak? -utaltam a barátaimra.

-Ja, a rendőrök elvitték őket haza -nyugtatott meg.

-Remélem nem késünk el -mondtam remegő hangon.

-Elég okos vagy! Most akkor mi van? -nézett rám.

-Jack! Ki ez? -jelent meg valahonnan egy másik férfi.

-Kötözött sonka? -néztem rá meglepődve.  Ahogy felismertem Rafael foglyát.

-Te vagy az okos kislány! -mosolyodott el.

-Mi van? -értetlenkedett Jackson.

-Hosszú -vágtuk rá egyszerre.

-Tim Russous vagyok egyébként -mondta.

-Cyntia, de gondolom tudod -mondtam én is, két darts nyilat markolászva.

-Valakinek valami ötlet? toporgott Jackson.

-Talán a mosdók -villant fel a láthatatlan villanykörte a fejem felett.

-Miénk a férfi, tied a női, már csak azért is na mert, értitek. -mondta Tim.

Megiramodtunk a mellékhelyiségek felé. Egyszerre léptünk be a két mosodó ajtaján. Én két vállba ütköztem. Két külön vállba. A vállak tulajdonosai hirtelen fordultak meg, igazi hustornyok voltak. Mögöttük megláttam Dominicot feküdni. Mindez másodpercek töredéke alatt zajlott le és mielőtt kiiktattak volna engem, torkon szúrtam mindkettőjüket a darts nyilakkal és felsíkitottam.

A mosdó ajtaján Tim és Jacks rontott be, majd lelőtték a két saját vérében fuldokló támadót.

-Dominic ez nem vicces! Térj magadhoz, hallod?! -pofozgattam gyengéden. A nyakához tettem az ujjam, hogy érzem-e a pulzusát. A földön hevert a fegyver, aminek a tárja valószínűleg a vázában hever.

-Dom! -lépett felé Tim is.

-Lassul a szívverése! -akadtam ki. Tim arrébb húzott.

-Meg fog gyógyulni! -mondta.

-Mégis hogy? -bömböltem. A karjaiba rogytam. Ziháltam. Miert érdekel, ha egy maffiafőnök él, vagy hal-e?
Ő szabaditott ki Rafael fogságából, ő a megmentőm. Nem hagyhat itt!

Maffia-trilógia I. KereszttűzbenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon