21.rész

15 2 2
                                    

-Kell egy terv! -sétált fel-apá a szobában Dominic. Jackson, én és Tim egy kanapén ültünk és vártuk a tervet.

-Megyek csalinak -vetettem fel.

-NEM! -a három férfi egyszerre kiabálta ezt az egy szót. Megszeppentem.

-Négy emberük megmurdált miattad, te fogsz megmurdálódni, ha csalinak állsz -mondta Tim. Jogosan.

-Négy? Nem kettő? -nézett Dominic értetlenül.

-Négy, igen. Kettő a klubban, kettő meg náluk. -nézett fel Dominicre Tim.

-Klubban? -értetlenkedett továbbra a keresztapa.

-Amikor meglőttek,  hagytak ott két őrt,  ez meg nekik ment, két darts nyíllal. -mutatott rám.

-Nem 'ez' vagyok -javítottam ki a nyelvtanját Timnek.

-Bocsánat. Ő. Így jobb? -nézett rám unottan. Bólintottam. Domini  kitágult szemmel nézett rám.

-Darts nyilakkal? -ismételte el az előbb elhagzottakat.

-Torkon szúrtam őket -húztam be a nyakam.

-Jó hogy nem lőttek szitává hüledezett Dominic.

-Őket lőtték szitává a fiúk-fényeztem a két mellettem ülőt. Dominic leult egy székre, feldolgozni a hallottakat.

-Mióta lett neked a hobbid ez a maffiózósdi? -szegezte nekem a kérdést kacér mosollyal.

-Rafael lepuffantása után -mondtam az igazat. Átvettem én is a mosolygását.  Úgy nézhettünk ki, mint két pszichopata, akik farkasszemeznek.

-Oke, mi a terved? -nézett még mindig a szemembe.

-Elvetettem a tervem, mert nem engedtétek.  -néztem körbe rajtuk.

-Mond!! -mondta határozottan. Tim meg akart szólalni, de Dominic egy kéz mozdulattal elhalgattatta.

-Elfogattatom magamat, de nem öletem meg, ezt a részét rám bízhatod, ha megbízol bennem. Majd házhoz hozom, azaz a Dynamite Clubba viszem az egész csapatot, ott csapdába csaljuk őket és leszedjük mindegyiket. -vázoltam fel.

-Dmitrij nem hülye, nem véletlenül nem hódítottuk meg még őket -rázta a fejét Dominic.

-Csak egy ötlet volt -tettem fel a kezem védekezően.

-Nem rossz egynek, ha nem Dmitrijről lenne szó -mondta.

-Jó hír, a két hulla elkerült a házatokból -szólt Tim, miután kezébe vette telefonját.

-Miért érzem,  hogy van egy kevésbé jó hír is? -néztem rá Timre.

-A barátnőd -mondta ki.

-Basszus! Megyek megoldom a problémát -mosolyogtam rá a fiúkra.

-Hé! -kiáltott utánam Dominic. Megfordultam és rá néztem. Egy slusszkulcsot és pisztolyt adott a kezembe. Majd fejével az ajtó felé intett.

Mire megtaláltam melyik kocsihoz való a kulcs, öt perc tuti beletelt.  Útközben kihangosítva felhívtam Elist.

-Hogy tüntetek és kik voltak azok a fickók a házatokban? -akadt ki.

-Anyáék elmentek üdülni és meglepetésképp egy kicsit átrendezem és felújittatom a házat -hazudtam.

-Segíthetek? -hallottam barátnőm hangján ahogy idegesből izgatottan vállik.

-Rá hagynám a szakemberekre. De te hol vagy? -kérdeztem rá.

Maffia-trilógia I. KereszttűzbenDove le storie prendono vita. Scoprilo ora