Din punctul meu de vedere, un antreprenor de succes reprezintă o persoană care reușește să își atingă obiectivele, iar pentru a ajunge la acestea el are nevoie de multiple calități.
În primul rând, un antreprenor de succes trebuie să aibă un talent intelectual deosebit. Cu ajutorul acestuia, îi pot veni idei strălucite de a-si promova businessul, își poate face o imagine clară a direcției in care doreste sa isi duca afacerea, isi poate alege angajații cei mai potriviți si multe altele. În plus, îi vine în ajutor când vine vorba de gânditul la viitorul afacerii și ce ar trebui făcut ca să prospere pe termen lung.
O altă calitate necesară ar fi abilitatea de a conduce o echipă. Acesta trebuie să stie sa creeze o cultură organizațională pozitivă, în care angajații sunt încurajați să inoveze și să contribuie la dezvoltarea afacerii, să le ofere un spatiu de muncă sigur și comod si sa aiba un comportament respectuos și o atitudine plină de înțelegere. Fără acestea, o afacere în mod clar nu ar duce-o bine deoarece în cele din urmă baza unui business de succes se află la muncitorii "de jos" care trebuie respectati.
Nu în ultimul rând, o calitate cheie care determina succesul pe termen lung este perseverența. Drumul unui antreprenor este adesea plin de obstacole, eșecuri și provocări. De aceea capacitatea de a nu se da bătut în situațiile dificile este foarte importantă. Perseverența ajută la depășirea acestor momente grele si să învețe din greșeli pentru a-si perfectiona afacerea pe viitor.
În concluzie, un antreprenor de succes are este o persoană care are o minte strălucita, care reuseste sa creeze o echipă de muncitori profesionista si care e plin de perseverența. Aceste calități îl ajuta sa obtina rezultate favorabile in afacerea sa.