2 PAGINI CE PLM.

0 0 0
                                    

Eu cred că dacă aș găsi vreodată o carte "infinită" la bibliotecă aș fi surprinsă, dar nu cred că s-ar întâmpla mare lucru. Cel mai probabil mi-ar stârni interesul faptul că nu are un mic rezumat pe spate sau un autor si aș începe să o răsfoiesc, dar mi-aș da seama destul de târziu de magia cărții si de faptul că este defapt infinită. Într-un final mi-aș da seama de acest fapt din cauza ca nu găsesc un început sau un sfârșit, nu pot găsi aceleasi pagini si nu sunt numerotate in ordine. Pe moment aș fi foarte confuză si as crede că am luat-o eu razna, poate ca nu am dormit suficient, dar pe măsură ce îmi revin as începe sa citesc mai mult din acea carte. Eu mi-aș imagina-o ca fiind o carte plină de tot felul de povești dar si de informații, o combinatie a tuturor tipurilor de texte.
Al doilea lucru pe care l-aș face ar fi sa cumpăr cartea iar apoi sa o duc acasa avand mare grija de e pe drum. Mi-aș dori să spun tuturor despre marea descoperire pe care am făcut-o, dar o astfel de comoară ar fi dorita de toata lumea, iar mai apoi cred ca as fi urmărită, jefuita sau mi-ar lua-o statul. Cu toate acestea, nu as putea păstra un asemenea secret doar pentru mine. Mi-aș dori ca toata lumea sa poată vedea, atinge si citi din această carte, deci un plan ar fi să o pun într-un muzeu sau mai bine, sa ii fac eu un loc de atracție. O încăpere bine pazita in care lumea sa vina pe rând si sa se bucure de carte, dar totul in timp ce sunt si eu acolo. Bineînțeles ca i-aș pune si sa plătească intrarea, deci cu ajutorul acestei carti mi-aș deschide o întreaga afacere! La sfârșitul zilei as încuia cartea într-o cutie care la randul ei ar fi încuiată într-o cameră pentru a fi sigura ca este in siguranță. Până la urma urmei, așa ceva imi este greu de imaginat oricum deoarece conceptul de carte cu pagini infinite imi da dureri de cap, iar in realitate oricum este imposibil.

Teme la mai multe hahaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum