1

562 10 0
                                    

" Nefret ediyorum bu adamdan Allah belasını versin, okuduğu okulun da yaptığı defilelerin de."
Bütün derslerimden AA ile geçmiş bölüm birincisi olarak senemi bitirmek üzereydim ki kostüm tarihi dersinden kalmıştım.
Hayır bir de dersi benden başka ciddiye alıp dinleyen yoktu.

" Hey hey önüne bak." Sinirle kayalıkların üzerinde yürürken kayalardan biri konuştu. Ne ?

" Çok özür dilerim ben üstünüze basmak istememişim iyi misiniz? " karanlıkta yüzünü göremediğim adama doğru eğildim acele ile.

" İyiyim bir şeyim yok lütfen bana da küfür etme." Hafif alaycı bir şekilde konuşmasına karşılık sinirlerim gevşemişti.

" Yok ya ben normalde hiç sinirli biri değilimdir."
Kayaların üzerinde sanki ipin üzerinde yürüyormuş gibi ordan oraya gidiyordum.

" Haddime değil ama gecenin bu saatinde sahilde ne yaptığını sorabilir miyim ? Tekin tipler olmaz burda."

" Biliyorum ama çok sinirliydim attım işte kendimi dışarı." Omuz silkerek ben de bir kayaya kendimi bıraktım. Aslında bu adam tekin biri mi onu bile bilmiyordum.
Ne düşündüğümü anlamış olacak ki kendini açıklamaya başladı.
" Korkma sakın kesinlikle zararsız biriyim birazdan sabah namazına gidicem." Elimde olmadan bir kahkaha attım.

" Her namaz kılana güveneceksek işimiz zor."
" Doğru ama gerçekten zararsız biriyim ya sende mi sevmeyenlerdensin yoksa."  Gözlerimi denizden çekip karanlıkta sadece gözlüklerini seçebildiğim adama döndürdüm.

" Valla hayatındaki insanları bilemem ama ben sevgi dolu biriyimdir genelde." Seven biriyim bence.
" Yok o anlamda demedim ama neyse, tanımıyorsun galiba. "

" Ya yüzünü göremiyorum ki çok karanlık bi de lensim yok benim gözümde, bizim fakültede misin yoksa?" Merakla kendi kayamdan kalkıp biraz yaklaştım ama içtiğim iki kadeh şarap o kadar da zihnimi ele geçirmemiş olmalı ki yine de çok yaklaşmadım.

" Kerem Aktürkoğlu ben, tanımıyorsan karizmam çok fena çizilir." Kendi kendine gülerken ben ise sadece şok içinde telefonun flaşını açıp adamın suratına tuttum.
Evet rezil biriyim ama doğruydu; floryaya taşınma sebebim olan, uğruna tesislerin etrafında dolaştığım adam tam da karşımdaydı ve ben sesinden tanıyamamıştım.
Kanımdaki alkolden mi yoksa ani şoktan mı bilemem başımın döndüğünü hissediyordum.

" Fenerli olsan kesin tanırdın üçlük hatrım var onlarda Beşiktaşlı mısın yoksa." Hala karşımda tatlı tatlı konuşurken ben ağzımı bile açamamıştım ama Beşiktaşlı falan ayıp oluyo.

" Hayır Galatasaraylıyım sadece küçük çaplı bir şok yaşıyorum bi dakika denize girip geliyorum."
Bi anda ayağa kalkıp denize doğru gitmeye başladım.
Delirdim mi ben ne alaka.

" Nereye kızım gece gece iş açma başımıza." Ani çıkışım ile o da ayaklanmış önüme geçmişti. Naif çocuk iste kolumu tutup çekiştirmiyor.

" Şaka yaptım, gül diye." Allahım kendimi kesicem niye stres olduğumda mizahım götüme kaçıyor benim ya.
Söylediğimi bi kafasında ölçüp tartmış sonra geri çekilmişti.
" Ben artık gidiyorum ama şu ilerde bi kaç adam var pek güven vermediler, istersen sana eşlik edeyim aklım kalır yoksa."

" Teşekkür ederim burda yaşıyorum zaten ormanın diğer tarafında evim.
" Ormanın içinden geçemezsin bu saatte kapanmıştır ben yine de eşlik edeyim." Final sınavımdan geçirmeyen o hocam vardı ya, artık en sevdiğimi hocam kendisi.

" Kerem belki haddime değil ama Rusya haberlerini gördüm ve en başında bu takımın taraftarı olarak sana çok borçluyuz kaptan umarım bizi bırakmazsın."

Hafifçe gülümseyip dudağını büzmüştü, o çok sevdiğim hareketi canlı canlı görmüştüm.

" Burası evim çok teşekkür ederim eşlik ettiğin için."

" Bir daha bu saatte çıkma çok sinirlensen bile." Alaycı ama bi o kadar da uyarıcı ses tonu ile elimde olmadan kıkırdadım ve iyi geceler diledim.

" İyi geceler dişi aslan."

·. ・ 。 ˚ ⁺ ๋₊▾ ★ ˖ ִִֶָ ٠˟ ː ݊ ༝ ⋆ ⑅ ▸◂

Bölüm sonu açıklaması yazmayı unutmuşum...
2022den beri wattpadde kitap yazmiyorum o yuzden asiri garip geldi ama yeni gelmedik geri geldik💪🏻
Eski hesaptan yayinlamak yerine neden burdan yayinladim bilmiyorum ama umarum okunur.

Böyle Sever | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin