Evet Can gelmişti, hayır Kerem dövmedi engel oldum, şu an kanapede karşılıklı oturuyorlar.
" Abi valla formamla geldim dün sen bizim kızı öpünce imza verirsin diye." Dayak yemek üzere olmasına rağmen hala konuşan Can'a bir yastık fırlatmıştım.
" Kerem tekrar düzgünce tanıştırayım bu Can liseden arkadaşım hatta Galatasaray mezunu her maçınıza da gelirdi Türkiyedeyken şimdi Pariste yaşıyor." Şirince sırıtıp Galatasaray üzerinden ortamı yumuşatmaya çalıştım.
" Memnun oldum." Hiç memnun durmayan surat ifadesine karşılık sessizce gülsem de ikisi de duymuş tip tip bana bakıyordu.
" Kerem abi valla bu kız benim dünya ahiret bacım benim zaten başım bağlı." Şokla ona döndüm.
" Ne demek başım bağlı benim neden haberim yok."
" Kanka her şey çok hızlı oldu anlatamadım ama hep beraber buluşunca özet geçerim." Heyecanla ellerimi çırpıp reflex olarak Kerem'e dönmüştüm, gülümseyen suratıma karşılık o da gülümsemiş o gergin ifadesini geride bırakmıştı." Neyse ben dün parti öncesi bıraktığım eşyaları almaya geldim sonra da kuzenlerle buluşucam siz de baş başa vakit geçirin." Göz kırpıp koşa koşa yukarı çıkmıştı. Normalde olsa burda kalmasını teklif ederdim ama muhtemelen Kerem rahatsız olurdu bu yüzden teklif etmedim.
" Bari formasını imzala çocuğun yazık değil mi ben seni tanımadan önce o gelirdi maçlarına."
" Beni ilgilendirmiyor yavrum yok ona imza falan." Gülerek yanağına bir öpücük kondurdun.
" Tamam öyle olsun."
Can'a veda edip yeniden Keremin göğsündeki yerimi buldum.
" Yarın nereye gideriz?"
" Şimdi dışarı çıksak magazin kesin bulur bizi daha menajerime ilişkimizden bahsetmedim." Anlayışla kafamı salladım sonuçta ona sormadan bir şey yapamazdı.
" Benim eve çağırırım bizimkileri hem sende hiç görmedin." Heyecanla ellerimi çırptım.
" Çok merak ediyorum nasıl bir düzenin var, bizimkiler demişken çok kişi olmaz dimi gerilirim ben."
" Yok Yunus ve Tuğçe gelecek bir de Berkanla Barış"" Tuğçe çok tatlı kızmış." Evet anlamında kafasını salladı.
" Yunus kardeşim gibi arada birbirimize iltifat ediyoruz Tuğçe de kıskanıyor kumam diyo bana." Kahkaha attım bu dediğine çünkü dışardan öyle gözüküyorlardı gerçekten." O zaman Yunus da benim kumam."
" Evlat o ya kıskanma hiç." Saçlarıma bir öpücük kondurdu.
" Tabii fırtınam felaketim hasretim diyordun ama." Bu sefer o seslice bi kahkaha artmıştı, ne güzel gülüyor ya." Sen bir de discordda gör bizi."
" Eskiden çok online oyun oynardım ama ortamı hiç güzel değildi bende bıraktım ben hikayeli oyun insanıyım." Şaşırmış duruyordu." Benim sevgilim gerçekten dünyanın en yetenekli insanı olabilir mi, oyun da mı oynuyorsun sen?" Genişçe sırıtıp kafamı salladım.
" Hiç witcher3 oynadın mı?" Hayır anlamında kafasını salladı. Elini tutup çalışma odama götürdüm.
" Gel oynayalım sararsa indirirsin, online oyunlarla stres atmaya çalışma daha çok streslenirsin bu oyunlar daha güzel."
" Şimdi de psikolog mu oldun?" Saçlarını karıştırdım, " Hayır sadece gerçekler denendi ve onaylandı." İkimizde birer sandalye çekip oyunun başına geçmiştik.Birkaç saatin sonunda benim zaten bildiğim hikayeyi özetlemiş ve bir kısma kadar öğretmiştim, şimdi de benden bile daha iyi oynuyordu bir de bana yetenekli diyor.
" Ben evde de devam ederim buna ama günün sonunda yine bizim çocuklarla valo giricem." Ona sen iflah olmazsın bakışları atıp sandalyede tutulan sırtımı gerdim.
" Ben şimdi menajerimle buluşmaya gidiyorum bitanem yarın seni alırım evden." Hiç gitmesini istemesem de 7/24 beraber olamayacağımızın farkındaydım.
Evden çıkmadan önce son kez sarılıp kokusunu içime çektim, bağımlısı olmuştum resmen.
Keremin gitmesiyle gruptaki bildirimlere de göz atma imkanım oldu.solitaires
Can: bizim kızı keroyla bastım az kalsın dayak yiyordum
Ece: OHA BASTIM DERKEN
Can: yok lan o anlamda değil ama manita olmuşlar belli
Bana mert hakana bakar gibi bakıyorduEce: QOHDWOXNWİ
E dün geceden sonra bir zahmet olsunlar
grup ismini de değiştiriyorum o zaman :(Can: yok kalsın o fiziki degil ruhsal
Ece: he he
Ardaya yazdım hemen yarın Linaya mı gitsekCan: olm Arda da beni sevmiyor ya sizin kısmetler neden bana böyle yapıyo
Ece: saçmalama ya ne kısmeti
Arkadaşız bizCan: ufak at
Çocuk peşinde pervane oluyo resmen
Lina Aktürkoğlunu tavladı sen kaç yıldır kabullenemedin hisleriniEce: sus ya
Siz: 'Ardaya yazdım hemen yarın Linaya mı gitsek'
- yok olmaz yarın Keremin arkadaşlarıyla tanışmaya gidiyorumAma Can gitmeden bi toplanmamız gerek beyfendi sevgili yapmış haberimiz yok
Ece: NEEE
NE DEMEK SEVGİLİ YAPMJS
NİYE HSBERİMJZZ YOKCan: ben gelmeden önce olduk zaten
Lina hanım futbolcu tavlamasaydı bomba haber olacaktım da
Geri plana düştüm :(
Neyse buluşunca detaylı anlatırım
Canlı tepkinizi görmeyince tadı çıkmazOkey konuşuruz
Bu arada Ece Ardaya aşıksın inkar etmeGülerek uygulamadan çıkıp Ecenin küfür içerikli mesajlarına görüldü attım, hala rüya gibi geliyordu yaşadıklarım.
Kendime atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp yarım bıraktığım tasarımlarımın üzerine çalıştıktan sonra saatin iyice geçtiğini fark edip uyumak için hazırlandım, Kerem de mesaj atmıştı.Yavrum ben eve geçtim
Yatıyorum şimdi iyi geceler sevgilimMesajına cevap verip bende mutlulukla uyudum.
·. ・ 。 ˚ ⁺ ๋₊▾ ★ ˖ ִִֶָ ٠˟ ː ݊ ༝ ⋆ ⑅ ▸◂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Sever | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Tam da terk etmek üzereydim bu şehri Ait olmadığım sokaklara dönmek için Aniden sen geldin ve mahvettin beni Ben böyle güzel bir hata hiç görmemiştim."