41.

62 7 0
                                    

Je docela dost pozdě v noci, jsou asi tři, proto se rozhodnu, že půjdu zpět za Péťou na byt, jsem řádně najebaná, ale mapy mě zachrání, co mě teda už tolik nezachrání je asi 6% baterie.

„no s jsem v piči hm, teď jsem to zjistila." prokleju se, když se mi telefon vybije, ale co už si neuvědomím je to, že řvu nehorázným způsobem na celou ulici. Když kolem sebe porozhlédnu, je mi to naštěstí už povědomé, takže i přes mých pár promile alkoholu v krvi, se doufám bezpečně dostanu zpět.

dostala jsem se konečně do domu, kde Petr přebývá a chystám se odemknout dveře. Vejdu do bytu, kde už teda nikdo neleží na stole. Opatrně položím klíče a jdu do pokoje, kde vždy spím. Vidím Petra jak spí a klidně si oddychuje. Je roztomilý když spí.

jdu směr koupelna, ačkoliv jsem se sprchovala už jednou, potřebuju si opět vyčistit hlavu (potřebuju trochu popotáhnout kapitolu)

po krátké sprše vytáhnu triko a kraťasy z batohu a lehnu si vedle Petra. Po zhruba hodině usínám..

Další den mě probouzí Petr, který se snaží někam nachystat a snaží se být tichý, ačkoliv tomu podle toho rámusu moc nevěřím. „Co děláš pičo?" vyčtu mu hned z rána a on na mě hodí pohled, že za nic nemůže. No to víš, že jo.

Uběhla asi hodina a já jedu směr Praha, nejedu chillovat, ale jedu řešit věci, za to mě Sofi bude milovat.

Po dvou hodinách jsem konečně doma a odemykám byt. Když tam vejdu, vidím všude po bytě rozházené oblečení, které patří Sofianovi. Přemýšlím jestli mě podvádí nebo neví, co na sebe. Doufám v druhou možnost. Dojdu ke dveřím ložnice, které jsou pootevřené a vidím Sofiho, který sedí u skříně a neustále z ní vyhazuje veškeré oblečení.

„Jak tak vidím asi budeš potřebovat pomoct." zasměju se, ale ještě vtipnější mi přijde Sofiho reakce, který nadskočil, protože mě neslyšel přicházet. „Jsi zpátky!!" zaječí Sofi a běží mě obejmout. Dá mi pusu do vlasů a řekne, že jsem krásná. Okay tak to bylo nádherný.
________________________________

máme zase novou kapitolu a mě už psaní ff upřímně moc nebaví a mám rozdělanou novou, každopádně tuto určitě dokončím, protože vás nechci odbýt hezkým koncem.

VMBR- fanfiction/ Sofian MedjmedjKde žijí příběhy. Začni objevovat