Laura
Daj mi zadanie z maty. Wiem, że je zrobiłaś.
Ross
Ross
Skąd niby możesz wiedzieć – nie zrobiłam, okej? Sam jej zrób tłumoku.
Laura
Laura
Jesteś mojom najwredniejszom przyjaciółkom.
Ross
Ross
Robisz błędy w najprostszych słowach: moją najwredniejszą przyjaciółką.
Ale zgadzam się. Oto cała ja: Laura Zimna Suka Marano.
Laura
Laura
Myślałem, że masz na drugie imię Marie... Kij z tobom! Daj mi to zadanie. Na następnej lekcji musze mieć je spisane, bo Wielkoucha pani Ramsey postawi mi pałę.
Ross
Ross
I bardzo dobrze. Może rodzice nareszcie zabiorą ci utleniacz. Twoje kudły są prawie białe.
Laura
Laura
Wiesz dlaczego nauczycielka to najseksowniejsza kobieta?
Ross
Ross
Nie, nie wiem. Oświeć mnie Einsteinie.
Laura
Laura
Ma klasę, ma okres dwa razy w roku i... stawia pałę w dwie sekundy. Czad!
Ross
Ross
Jesteś zboczony Rossie Lynch. A poza tym to nie dotyczy panny Ramsey. Z takimi uszami nie można mieć klasy. Jedynie grację słoni w składzie porcelany...
Laura
Drodzy państwo Marano,
Proszę o pojawienie się w szkole, w piątek o 5.00 byśmy mogli wspólnie omówić treści liścików, która Laura wysyła na lekcjach.
Z poważaniem panna Ramsey.
Do: Laura
Od: Ross
W kinie odbędzie się projekcja wszystkich części Harry'ego Pottera. Idziesz ze mną? Moi starzy nas podwiozom!
Do: Ross
Od: Laura
Nie dam rady. Ramsey pokazała moim rodzicom karteczkę z liścikiem, w którym napisałam, że ma grację słonia w składzie porcelany. Mój tata nie wytrzymał i zaczął się śmiać.
Do: Laura
Od: Ross
Czyli wszystko dobrze się skończyło? Twój tata to równy gość.
Do: Ross
Od: Laura
Ale i tak mam szlaban na dwa tygodnie. Moja mama nie jest tak wyluzowana jak tato.
Laura
No to krucho. Ale na twoje osiemnaste urodziny odstawimy coś fajnego!
Ross
Ross Laura
Moja osiemnasta jest dopiero za dwa lata. Teraz będę miała szesnaste urodziny. Matma ci nie idzie. Jestem od ciebie (tylko) miesiąc starsza klulicku.