Mayıs 2015
HYDRA Üssü, SokoviaStark, HYDRA üssüne girerken askerler Iron Man zırhına ateş açmaya başladı. "Beyler, durun. Konuşarak halledebiliriz," diye seslendi. Ardından zırhındaki roketleri kullanarak askerleri etkisiz hale getirdi. "Güzel bir konuşmaydı."
Tony Stark, Iron Man zırhından çıktı. "Gözcü moduna geç." Bilgisayarlara doğru yürüyerek, "Tamam, JARVIS. Ne istediğimi biliyorsun. Hill'e bir kopya gönderdiğinden emin ol," dedi.
"Yalnızca dosya sakladıklarını sanmıyorum. Hey, J, odanın hızlı bir şekilde kızılötesi taramasını yap."
"Solundaki duvar... Çelik takviyesi ve hava akışı tespit ettim," diye yanıtladı yapay zeka.
Stark, duvara doğru yürüyerek, kendi kendine mırıldandı: "Lütfen gizli bir kapı olsun, lütfen gizli bir kapı olsun..." Tony, duvara dokundu ve kapı açıldı. "Evet!"
"Çocuklar, Strucker'ı yakaladım," diye bir ses duyuldu kulaklıktan. Ses Kaptan Amerika'ya aitti.
"Ben de... daha büyük bir şey buldum," diye yanıtladı Tony Stark.
Loş ışıklı tünelden ve merdivenlerden inerken dikkatle çevresini dinlemeye devam etti. Karargahın gizli, büyük bodrum deposuna girdiğinde gözleri şaşkınlıkla büyüdü. New York'taki istiladan kalan dev mekanik solucan, tavana kalın zincirlerle asılmış halde duruyordu. Hemen önünde, bir masada, Loki'nin asası duruyordu. İçinde saf enerji dolu olan mavi taş, parlak bir şekilde ışıldıyordu.
"Thor, ödül tam önümde," dedi.
Asaya doğru yürürken, gölgelerde gizlenmiş kızıl saçlı genç kadını fark etmedi. Asa'nın önünde dururken bakışları bir kez daha dev solucana kaydı, bu sırada Wanda Maximoff'un arkasından yaklaşan adımlarını, yüzünün etrafında dönen kırmızı dumanı ve gözlerinin bir anlığına kırmızıya bürünmesini fark etmedi.
Wanda'nın zihinsel oyunlarının farkında olmayan Tony Stark, gerçeklikle bağını koparmıştı. Bir saniye içinde arkasından gelen sesi duyduğunda irkilip masaya çarptı, birkaç eşya yere düştü. Gözleri dehşet içinde dev solucanın canlanıp üzerinde uçmaya başladığını izledi. Canavarın peşinden giderken bir kez daha karanlık portalı gördü. Aşağıdaki cesetler piramidi tüm bedeniyle korku dolmasına neden oldu.
Natasha, Hulk, Clint, Thor ve Kaptan Rogers... bedenleri çöpmüş gibi üst üste yığılmıştı.
Kaptan Amerika'nın vibranyum kalkanının bile bu yıkıma dayanamadığını, ortadan ikiye ayrıldığını fark ettiğinde daha da büyük bir korku yaşadı. En yakın arkadaşlarından birinin, sık sık tartışsalar da, nabzını kontrol etmek için Steve'in yanına diz çöktü. Ancak Steve'in bileğini tuttuğu an Rogers'ın elinin cansız bir şekilde onu kavradığını görünce korkuyla geri sıçradı ama içten içe ona yardım edebileceği umudunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elemental Quuen
FanfictionBazı insanlar için hayat şanssız olabilir, diğerleri içinse çok daha şanssız. Arwen, ikinci kategoriye girenlerden biri. Bir gecelik ilişkiden doğmak, hayatın size verebileceği en acımasız kartlardan biridir, ama en acı verici olanı, anneniz tarafın...