💎𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒉𝒆𝒓 𝑶𝒏𝒆💎

33 5 0
                                    

Mayıs 2015  HYDRA Üssü, Sokovia

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mayıs 2015
HYDRA Üssü, Sokovia

"Hemen yerlerinize geçin. Bu bir tatbikat değil. Saldırı altındayız! Saldırı altındayız!" Anons hoparlörlerden yankılandı.

Pietro Maximoff, Wanda Maximoff ve Arwen Stark birbirlerine baktılar. Arwen, sevgilisinin elini tuttu.

Bu sırada, Dünya'nın en güçlü kahramanları olan Yenilmezler, sarsılmaz bir kararlılıkla savaşa katıldılar. Görevleri açıktı: HYDRA'nın son silahını, Baron Strucker'ı bulmak, Chitauri ordusunun kalıntılarını güvence altına almak ve Loki'nin zihin kontrolü sağlayan asasını ele geçirmek. Yenilmezler her bir HYDRA askerini indirirken, Tony Stark anormal enerji sinyallerini asaya kadar takip etti. Zırhının uçuş kabiliyetiyle ormandaki büyük üsse doğru uçarken diğer Yenilmezler yerde savaşıyordu.

Thor, çekicini çevirerek ağaç seviyesine yükseldi. Bir gözetleme kulesine indi ve burada konumlanmış askerleri yıldırım çarpmalarıyla vurdu. Gök Gürültüsü Tanrısı, bir sonraki kuleye doğru ilerlerken Kaptan Amerika arkasındaki patlamaya aldırış etmeden kalkanını fırlattı ve bir askeri vurdu. Vibranyum kalkanı askerlerden sekip onları bowling lobutları gibi devirerek Tony'nin yerleştirdiği bumerang sistemi sayesinde Kaptan'ın eline geri döndü.

Kara Dul, bir arabanın üzerinden atlayarak düşman askerlerinin arasına indi. Bileklerini yere vurdu ve bir elektrik şoku göndererek askerleri tek bir hareketle etkisiz hale getirdi. Yakında, Hulk öfkeyle kükredi ve üç asker silahlarını yere atıp korkuyla kaçtı. Hawkeye bir ağacın arkasından çıkıp hızlı bir şekilde ok fırlatıyordu.

Tony Stark üsse doğru uçarken hızlandı. Duvarı delmeye hazırlanıyordu, ancak mavi bir enerji kalkanı tarafından geri itildi.

"Siktir."

"Diline dikkat et, Tony!" Kaptan Amerika neşeyle uyardı. "Jarvis, yukarıdan durum nedir?"

Jarvis, Stark'ın özel uydularına bağlı olduğu için saniyeler içinde yanıt verdi. "Merkez bina güçlü bir enerji kalkanıyla korunuyor. Strucker'ın buradaki yabancı teknolojisi, daha önce gördüğümüz her şeyi aşıyor."

"Loki'nin asası burada olmalı," dedi Thor, çekicini geri alırken. "Bu güçten daha iyi bir kaynak olamaz." Bir askeri daha yere serdi. "Nihayet," dedi Mjolnir eline geri dönerken.

Kara Dul bir aracı havaya uçurup iki askeri etkisiz hale getirdi. "Nihayet demek, henüz bitmediği anlamına gelmiyor."

Thor, kendisine saldırmaya hazırlanan askerlere baktı. Çekicini fırlatarak onları tek bir hamlede yere serdi. Demir Adam üssün çevresini taradı ve enerji kalkanının güç kaynağına bir füze gönderdi.

"Sürpriz unsurunu kaybettik gibi," dedi Hawkeye, başka bir ağacın arkasına geçerek.

Tony, artık kalkanı indirilen binaya yaklaşırken güldü. "Yüzbaşının beni uyarması hakkında yorum yok mu?"

Elemental QuuenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin