Kasım, 1994
New YorkAnnabella, elinde tuttuğu pozitif hamilelik testine bakarken şok içinde donakalmıştı.
"Bu nasıl mümkün olabilir? Doğum kontrol hapı kullanıyordum."
Birkaç hafta önce Anna, Tony Stark ile birlikte olmuştu ve şimdi iki kırmızı çizgiye bakıyordu.
Anna ayağa kalktı ve hamilelik testini çöpe attı. Bu bebekten kurtulacaktı.
Anna, Bentley Brooklands'ten indi ve hastaneye girmeden önce derin bir nefes aldı. Kadın doğum bölümüne yöneldi ve kapıyı çaldı. İçeriden gir komutunu duyunca odaya girdi.
Birkaç saat sonra Anna, odadan çıktı. İşler planlandığı gibi gitmemişti. Az önce doğmamış bebeğini doktora satmıştı.
Haziran, 1995
New YorkBirkaç ay sonra. Kız olacaktı. Bu sabah, Anna kötü haberle uyanmıştı. Dr. Green ölmüştü. Kadının ölüp ölmediği Anna'nın umurunda değildi. Anna için önemli olan, bebeğin artık onun sorunu olduğuydu.
Kendisine verilen lanet şimdi ona yük olmuştu.
Anna ellerini karnına koydu. "Lanet olsun sana, artık sen benim yükümsün."
Ama Anna bu yükten kurtulmaya kararlıydı. Hızla yataktan kalktı. Dolabını açarak bavulunu hazırlamaya başladı. Ünlü bir modeldi ve kimsenin çocuk sahibi olduğunu bilmesini istemiyordu. Daha az bilinen bir ülkeye, Sokovia'ya gitmeye karar verdi.
1 Ağustos, 1995
SokoviaAnna'nın saçı ve yüzü terle kaplıydı, saçları yüzüne yapışmıştı. Yüzü kıpkırmızıydı.
Aylarca düşük yapmaya çalışmıştı, ama işte burada, doğum yapıyordu.
Doğum uzun ve zorlu geçti.
Doktor, Anna'nın bacakları arasına geçmiş, bebeği çıkarmaya çalışıyordu. "Biraz daha it. İt, yapabilirsin."
"Ölürse umurumda değil, beni kurtar yeter."
Bir hemşire doktorun alnındaki teri sildi. Doktor konuştu, "Başını görebiliyorum."
İki saat daha geçti ve sonunda oda, ağlayan bir bebeğin sesiyle doldu.
Hemşireler, hafifçe kanlı olan bebeği çarşafa sardılar. "Sağlıklı ve güzel bir kızınız oldu." Bebeği Anna'ya uzattılar.
Anna, kızına baktı. Fiziksel olarak kendisine benziyordu. Aynı saç rengi, aynı göz rengi ve şekli, aynı burun, aynı ağız, aynı dudaklar, aynı yüz şekli. Ama bebek, babasının aurasına sahipti.
Hemşire Anna'ya baktı. "Adını ne koyacaksınız?"
Anna hemşireye, ardından kızına baktı.
"Alexandra Arwen."
𝙰𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚂𝚑𝚒𝚗𝚎 𝙱𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝙰 𝙳𝚒𝚊𝚖𝚘𝚗𝚍💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elemental Quuen
FanficBazı insanlar için hayat şanssız olabilir, diğerleri içinse çok daha şanssız. Arwen, ikinci kategoriye girenlerden biri. Bir gecelik ilişkiden doğmak, hayatın size verebileceği en acımasız kartlardan biridir, ama en acı verici olanı, anneniz tarafın...