H&H|BAB 2

10 1 0
                                    

Hawa mengeluarkan dua keping rm 50 untuk beri ke lelaki itu sambil berkata,"Hawa minta maaf ayah,hawa lupa nak kasi duit bulan ini".

Lelaki itu langsung mengambil duit itu,"lupa je kerja kau,lain kali kalau kau lupa lagi nak bagi aku duit,siap kau dan satu lagi,tak payah nak acah acah panggil aku ayah,tak sudi aku jadi ayah kau" lelaki itu pergi dari situ.

Hawa membuka pintu keretanya sambil menahan nangis nya.

Hawa memakan ubat nya sebelum membawa keretanya untuk ke kedai nya.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Hazrin terdengar bunyi telefon nya berbunyi.hazrin mengangkat telefon itu,"ha kau nak apa?","aku nak ajak lepak ni,dah lama tak jumpa kau gan yang lain" soal Adam.

"Aku on je,kat mana?","kat kedai H.M BAKERY" ,"okey jumpa sana",soal Hazrin dan langsung mematikan telefon tu.

Ketika Hazrin  sudah sampai ke kedai itu dia mencari rakan rakan nya.

"Oi Lik",soal megat adnin,Hazrin berjalan ke mereka,mereka bersalaman secara lelaki.

"Kau gi ah order kat kaunter" kata adam kepada Hazrin,"HM".

"Hai encik,selamat datang ke kedai kami,encik nak order apa?" soal Hawa ke Hazrin,"cantik" hazrin terpukau dengan kecantikan hawa.

"Excuse me?","eh sorry,saya nak order satu coffe","itu sahaja","yes","encik nak bayar guna card or cash?,"card" , Hazrin mengeluarkan black card nye dan scan,"ini resit encik" soal hawa ,"okey thanks".

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Hazrin kembali ke meja nya dan berkata kepada rakan rakan nya "kenapa perempuan tu macam aku pernah nampak?",adam membalas "kau mengarut je kerja,tau lah baru balik dari itali".

Hazrin terdiam seketika kerana malas melayan kerenah rakan rakannya.

Hawa membawa makanan ke meja mereka,"ini makanan encik ye.

Mereka semua berkata "thank you".

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Selepas habis menjamu makanan di kedai Hawa, Hazrin mahu balik ke mansion,"We aku nak balik du-" tidak sempat menghabiskan ayatnya, kata kata nya telah dipotong oleh Nuel,"We awal lagi nak balik, apa kata kita pergi "tempat biasa"  sebab mulut aku rasa lain ni ,takde arak nak tak?" tanya Nuel kepada Hazrin dan rakan rakanya.

Walaupun Hazrin pada awal nya tidak mahu tetapi kerana terpikat akan ajakkan rakan nya dia pun pergi sahaja.

Setelah beberapa minit mereka pun sampai di "tempat biasa" mereka, keenam lelaki itu memasuki tempat itu dan duduk di bar. Mereka pun minum arak bersama "Cheers" di saat mereka sedang minum.

Tiba tiba datang seorang wanita yang menghampiri Hazrin. Disebabkan wajah Hazrin yang memikat hati wanita, dia pun di goda oleh wanita itu.Hazrin tidak terlalu mabuk berbanding rakan rakanya.

Secara tiba tiba telefon Hazrin berbunyi dan di liat nama nya adalah "Mummy".

"SHIT!",soal Hazrin dan langsung berdiri dan berkata ke rakan rakan nya "aku gerak dulu,munmy call",mereka semua berkata "ok,be carefull Lik".

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝


𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



SEPARUH NAFASKU

SEPARUH NAFASKUWhere stories live. Discover now