H&H|BAB 4

4 1 0
                                    

Hawa melihat satu foto di atas meja belajar nya iaitu foto keluarga ya.

"Elda rindu keluarga kita yang lama",Hawa mentiskan air mata nya.

Beberapa minit setalah itu,Hawa yang sedang kusyuk membuat assignmentnya.

Hawa mendapat telefon dari iris.

"Assalamua-"

"HAWA MELDA!"

"Iya iris,Kenapa?"

"KEDAI BAKERY KITA DAPAT TAWARAN DENGAN COMPANY YANG BESAR TU,YANG CEO DIA TENGKU HAZRIN MALIK TU!!!"

"HAH!,SERIOUS LAH"

"IYA!"

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

"8...9...10!", Hazrin menghembuskan nafas yang kuat setelah mengangkat beban seberat 36kg dan duduk di atas kerusi.

Hazrin membuka telefon nya.

"Miscall from mummy".

Hazrin membaca chat dari mummynya itu,"along jangan lupa nak ambik baby kat sekolah dia"

Hazrin membalas,"iya mummy nanti hazrin ambik baby.Oh yeah mummy,Rin ada hantar tawaran satu bakery ni buat nanti birthday baby".

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Setelah selesai mandi,Hazrin membuat kerjanya yang sangat banyak Sebelum dia fly ke itali.

"Tuan Lik"soal anak buahnya.

"Hm,asal?

"Ada orang sabotage knights Tuan Lik"

Semua urat tangan Hazrin menonjol dengan sangat merah.

"Panggil semua budak yang jaga knights sekarang!."

"Baik Tuan Lik"

Beberapa anak buahnya masuk ke ruang itu.

"Macam mana boleh kena sabotage ni!, korang buat apa ni ha!?Kalau tak reti jaga tak payah jaga,kasi orang lain!, aduhh Masalah betul lah."

mulai hari ini ketatkan kawalan lagi supaya tak kena sabotage bodoh macam ni lagi, faham tak!,soal Hazrin sambil emosi nya membara.

"Faham Tuan Lik"kata semua anak buahnya itu

"lagi satu!"

"Korang cari sekarang siapa dalang sebalik ni dan bawak dia depan mata aku".

"Baik Tuan Lik".

"Keluar!"

Setelah anak buahnya terakhir keluar,pintu ditutup dengan sangat rapat.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

                           SEPARUH NAFASKU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SEPARUH NAFASKU

SEPARUH NAFASKUWhere stories live. Discover now