Imediat ce am ajuns în camera mea mi-am făcut un duș rapid și m-am demachiat, iar apoi am tras pe mine niște haine lejere și am coborât înapoi în biroul șefului. Se schimbase și el, nu mai purta costum. O dată ce m-a văzut, mi-a zâmbit și a venit spre mine.
- Gata?
- Da domnule, gata. Vă mulțumesc că ați ales să mă ajutați.
- Haide să mergem! Kihyun, să ai grijă de birou până mă întorc.
- Da mă da, du-te liniștit. Spun către el și mă pun pe fotoliul de lângă fereastră. Frate! Strig către Minhyuk care stătea cu nasul într-o revistă porno.
- Ce mă? Întreb uitându-mă la el.
- Hai să mergem să pregătim cadoul pentru Bellucci.
- Dă-l mă dracu! Lasă-mă să citesc ziarul.
- CE ZIAR? Întreab râzând. Hai că știu eu la ce te uiți, mișcă-te! Spun și îi trag revista cu femei dezbrăcate pe care o ținea în interiorul ziarului. Asta-i bună!
- Doamne, dacă pot eu să stau liniștit de tine! Spun și mă ridic de la birou și-mi scot pistolul alături de câteva gloanțe, apucându-mă să-l încarc. Hai, vorbește! Ce ți-a spus să facem? Spun către Kihyun.
- A spus că vrea 12 virgine.
- Vai de mine și de mine! 12? Spun mirat știind că vom sta toată ziua să le găsim. Păi...mai avem? Jos nu mai sunt?
- Nu, le-au violat paznicii pe toate.
- Ai dracu! Unde dracu găsesc eu 12 virgine nu știu, dar hai să mergem. Spun trecând pe lângă el și ies pe ușă.
După ce a plecat Minhyuk, am ieșit și eu în urma sa închizând biroul cu cheia. Am coborât în subsolul conacului, unde țineam prizonierii și multe femei și am început să le separ unele de altele.
- Stați liniștite doamnelor, nu vă facem nimic dacă ascultați de noi. Spun în timp ce apucasem una de păr și am aruncat-o lângă celelalte pe care le pusese Minhyuk deoparte. Așa...care dintre voi toate mai este virgină?
- Eu...vă rog nu-mi faceți nimic! Răspunde o fetișcană cu lacrimi în ochi.
- Câți ani are asta? Întreb paznicul.
- 15, ieri am adus-o.
- Minhyuk?
- Alta? Care mai este virgină?
- Domnule Minhyuk, din păcate doar asta.
- O luăm? Îl întreb pe Minhyuk, iar acesta mi-a dat un răspuns la care nu mă așteptam, dar avea dreptate.
- E prea mică...
- Păi și ce facem cu ea?
- Ia-o și du-o sus! Spun către paznic și ies afară alături de Kihyun. Pe hol m-am oprit din mers și m-am uitat la el.
- Ce? Te uiți la mine de parcă ai văzut o fantomă.
- De când au ăștia permisiunea să aducă fete așa mici? Minimul era 17!
- Păi mă întrebi pe mine? Spui asta de parcă eu mă ocup cu treaba asta!
- Frate... Spun oftând. Când m-am uitat la ea parcă am văzut-o pe Cleo, așa a fost și ea.
- Păi Cleo n-a stat acolo mai mult de 10 minute și nici asta, n-ai auzit? Aseară au adus-o! Spun către el punându-mi mâinile în șold. Îl vedeam cum se fâstâcea lângă mine și cum voia să-mi spună ceva, dar nu zicea nimic. Minhyuk? Atunci a ieșit pe ușa de la subsol paznicul cu acea fată, era legată la ochi și m-am mirat, nici pe Cleo n-au scos-o așa de acolo.
CITEȘTI
PREFERATA ȘEFULUI
ActionDupă ce un fost lider yakuza din Coreea de Sud moare, toate averile și moștenirile îi rămân unicului său fiu. Acesta a schimbat toate regulile conacului și le-a făcut după bunul plac, schimbând tot, de la perdele până la personal, iar el cu prieteni...