În timp ce mâncam toți liniștiți, mă uitam pe geam liniștit și mă gândeam cum ar fi fost viața mea dacă nu intam în corporație și cum ar fi fost dacă o cunoșteam pe Sara, simplu, pe stradă, ca doi oameni normali. Deja nu mai suportam toată situația prin câte treceam și începusem să mă îngrijorez, deoarece nu știam cu extitate dacă reușim să-l omorâm pe Bellucci, apoi pe Khan. Eu cu Kihyun le-am spus la fete că nu mai avem nici-o treabă cu Khan doar ca să nu se îngrijoreze, noi doi eram destui de conștienți că nu eram deloc în siguranță. După ce am terminat de mâncat, am rămas focusat pe geam până când am simțit cum m-a luat Sara de mână, iar când m-am uitat la ea, am văzut-o cum se uita la mine îngrijorată la fel și Cleo, imediat mi-am dat seama că au simțit ceva.- Ești bine Minhyuk? Te doare ceva? Îl întreb îngrijorată, se uita de ceva timp pe geam fără nici-o expresie pe față și nu mai spusese nimic.
- Sunt bine! Mănâncă tot, da? Îi răspund pe un ton calm, dar cu aceeași stare.
- Ne-ați mințit, așa-i? Îi întreabă Cleo pe băieți.
- Cu ce? Nu, Cleo! Are Minhyuk dreptate, mâncați tot! După plecăm și nu mai oprim niciunde. Răspund puțin panicat.
- Eram sigură! De ce? Îl întreb nervoasă pe Kihyun, iar acesta a plecat capul în jos și am coborât tonul. Îmi spui? L-am luat de mână și am hotărât să nu țip la ei doi. Situația era deja complicată, iar ei doi nu se simțeau bine.
- Khan vrea colierul, iar dacă află că îl ai la tine, tu o să fii cel mai mult în pericol. E bine că îl avem, dar în același timp este și cel mai mare ghinion. Cleo, trebuie să avem grijă multă toți și să acționăm rapid! Avem două corporații pe urmele noastre, iar noi trebuie să punem mâna pe una din ele, să omorâm un miliardar și să vedem cum scăpăm de colier. I-am răspuns.
- Și fără el ce facem după? Ești nebun la cap? La cât de mult valorează, putem să cumpărăm toată Rusia! Răspunde Minhyuk răstit, dar în șoaptă.
- Și vrei să murim?
- Gata! Nu vă mai certați! Răspund serioasă și i-am văzut cum au tăcut din gură, la fel și Cleo care se certa cu ei.
- Haideți să ne gândim la un plan foarte bun, să îl omorâm pe Bellucci... .
Atunci m-am blocat. Îmi venise o idee prea ingenioasă și grea de pus în aplicare, dar care era salvarea noastră.
- Ce iubito? O întreb confuz. Dacă vrei să ne cerți în continuare, n-ai decât! O merităm din plin... .
- Băieți, am o idee! Spun în timp ce am scos colierul din bagaj și l-am pus pe masă, apoi am început să mă uit atentă la el. Mai bine îl vindem noi la licitație în Portofino sau aici în Milano la un eveniment. Dacă vin miliardari din Monaco la un eveniment de genul, avem șanse să-l vindem.
- Nu-l ia nici dracu cu valoarea sa! Costă peste 1 miliard de lire sterline. Răspunde Minhyuk în șoaptă.
- Mamă...așa mult? Îi întreb confuză și atunci am realizat că nu urma nimeni să dea atâția bani pe el.
- Da, așa mult.
- Mă gândeam să cumpăram un conac pe aici în Italia și să înființăm altă reședință și să îi luăm oamenii lui Bellucci, așa aveam mai multe șanse să-l omorâm dacă rămâne singur.
- Nu zici rău! Avem deja bani suficienți să ridicăm un palat cu 100 de etaje, dar ar cam trebui să ne grăbim. Haideți să mergem! Vorbim în mașină. MĂ SCUZAȚI!
CITEȘTI
PREFERATA ȘEFULUI
ActionDupă ce un fost lider yakuza din Coreea de Sud moare, toate averile și moștenirile îi rămân unicului său fiu. Acesta a schimbat toate regulile conacului și le-a făcut după bunul plac, schimbând tot, de la perdele până la personal, iar el cu prieteni...