Herkes bir acı çeker derler ya işte bende acı çekiyorum konuşamıyordum babamın da dediği gibi dilsiz bir ucuberdim kim sever ki beni kimse keşke bende okula gide bilsem ama gidemiyorum 11 yasında yani ortaokul 2 de bıraktım 6 sınıfta dalga geçiyorlardı bende bıraktım yaranamadım ben kim miyim? ben Ediz soykan 15 yasındarım okula gitserdim lise 9 olacaktım karabiber'e alerjim var yersem 4 gün yataktan kalkmıyorum kalktığım da basım dünüyor resim yapmarı seviyorum sonra şarkı dinlemeride seviyorum sonra karanlıktan,şimşekten ve yüksek sesten korkuyorum hayalim konuşa bilmek ve şarkı söylemek sonra büyünce iç mimar olmak istiyordum mide rahatsızlığım var çok yiyemiyorum zorlansamda olmuyor ama tedavi ise yarıyor bugün de gidersem iyilesirim doktor dedi siz şimdi diyorsunuz konusamıyorsan nasıl iletişim halindedir dire işaret dili ile konuşuyorum ama sanırım artık işaret dili kollanamicam hep dalga geçiyorlar ben kendimi tanıtırken hazırlandım hastane için hemen aşağı inip müdür yardımçısını bekledim beni tek o seviyor müdür sevmiyor.
Girdikleri(kolye yok)
Aksoy ailesinden devam
Aksoy ailesi yine kahvaltı masasında ama kimse konuşmuyor hepsi ölen oğulları Ediz için üzülüyor onun tam öleli 15 yıl oldu yaşasardı şimdi ikizi açar gibi 9 sınıf olacaktı ama şans yinede bazı kişiler için gülmüyordu" baba ikizim yasasardı ben onu hissederdim dimi?"demişti acar" hissederdin oğlum"dedi babaları araz bey"baba"dedi en büyük oğlu"efendim karanım"dedim"ya ölmedirse edizimiz ya yaşıyorsa"dedi karan"baba"dediler ikizler"efendim oğlum"dedim ikisinede"annem artık gelse kendini üzmese"dediler azat ve asaf kızları Aden linada hala kardesini arastıyordu kerem ve azad okula gitmemişti ve asafta tabi"ben geldim baba"dedi deniz efe"hoş geldin oğlum"birden Aden Lina geldi"BABAAAA BOLDUM KARDEŞİMİZ EDİZ YASIYOR!"dedi ve olanları anlattı"iste baba mektupda bu ve gerçek bu buldum baba buldum edizi buldum İstanbul'da bir tane yurtta kalıyor ailesi 13 yasında yetimhanere bırakmıs sadece gerçekmi dire baktım ve gerçekti"dedi Aden. Araz bey mektupu alıp okumara başladı
Sevgili eski dostum araz Aksoy ben hem eski dostun hemde düşmanın Kenan soykan kerem 13 yasındarken daha ortaktık o zaman karın 7 oğluna yani edize hamiledi onla birlikte benim gelinimde hamiledi yani anlaracağın sen ortaklıktan faz geçince bende sinirlendim ve şeytanca bir plan yapıp o gün yani doğumda yapmarı plandım ama size kıramadım ve tam 1 aylıkken hastalandığı için hastanere gelmistiniz bende o hastanede bir doktorla anlaşma yaptım saten doktordu bizim için çalısıyordu yani anlayacağın oğlunu sana ölü gösterdim saten benim torunumda öldü hemde tam 1 ay sonra hadi sende oğlunu bol benden bu kadar saten okuyorsan ben ve doktor ölmüsüz demektir.
Oğlun İstanbul'da Yeşilçam yetimhanesinde kalıyor
Şimdi ne olacak herkes hem mutlu hemde inanmak istemiyor"oğlum annene de hazırlanın istanbul'a gidip edizimiz alacağız"dedi ve araz bey kalktı.
O gün mardin ağası araz Aksoy ölen oğlunu buldu.
Heyuuu ben geldim umarım yazım yanlışları yoktur sizi çok seviyorum askolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dilsiz oğlan
Ficción Generalbir oğlan var hayattan bıkmış bir oğlan 13 yasından sonra yetimhanere bırakılmış bir oğlan var ölmek istiren o oğlan tam 15 yıl sonra karıştığını öğrenirse ne olur? peki o oğlan 1 aylıkken hastaneden karıştırsa ya da bilerek ailesine öldü dedilerse...