bölüm:3

199 14 2
                                    

Uyandığımda bir tane uçaktardık ve yanımda karan abi ve Aden abla vardı"ablam uyanmişsın iyimisin"dedi biraz boğazı ağıyordu"şey biraz boğazım ağıyor"dedim"ne dedi abim"dedi karan abi"boğazı ağıyormus abi"dedi ve bana bakıp devam etti"ablam istersen su verim iç sonra sen uyurken karan abin marktten sandivic gibi biserler aldı yersin ve ağrı kesici içersin olur mu?"dedi"olur?"dedim"tamam o zaman bekle"dedi ve kalkıp yan koltuktakilere yani ayaz bey ve melek hanımla konusuyordu.

Aden abla ilaçı ve sandivicleri verdi bir tane sandivic ve sade süt içtim ve ilaç içtim"ablam simdi nasılsın"dedi"iyim" dedim"o zaman ailen geri kalanlarını tanıtım onlar şuan mardindeler senin odanı hazırlıyorlardı"dedi"abilerin var ilki en büyük abin karan 30 yasında iç mimar,deniz efe abin 29 yasında babamızın şirketinde çalısıyor,sonra ikiz abinler var azar ve Asaf 27 yasındalar azad abin matematik öğretmeni Asaf abinde doktor ve son olarak kerem abin o da benden bir yaş küçük 25 yasında o da türkçe öğretmeni beni biliyorsun saten Aden Lina 26 yasındarım ve polisim ve ikizin var acar"lan 5 abi 1 abla ve ikiz ne"5 abi 1 abla ve ikiz mi?"dedim"evet ablam"dedi"ya beni istemezlerse?" dedim"saçmalama abim istiyorlar seni hatta sen uyurken hepsi görüntülü aradı da seni görmek istediler"vay be abilerim ablan ve...ikizim var"dedim ama aklıma ya dilsiz olduğunu öğrenirlerse ne olacak geldi"ya...dilsiz olduğumu öğrenirlerse ne olacak istemezler ki"dedim korkuyordum"öyle deme annem onlar biliyor özel duyumunu"dedi melek hanım"biliyorum ama korkuyorum...
melek hanım bana hep...dilsizucube diyorlar ve dalga geçiyorlar ondan okulu bıraktık eğer zorbalanmasardım...bende büyürünce iç mimar olacaktım...ama korkuyorum okula bile gitmekten"       herkes üzgündü"vay be abisi gibi iç mimar ha senle gurur duyurum babam"dedi araz  bey"gerçekten mi?"dedim"evet babam"dedi araz bey

Bir kaç saat sonra uçaktan inmistik ve bizi almara gelen bir araba vardı bir.2 dakika sonra bir konağın yanında duyduk adı"Aksoy konağı"dı lan biz aşiretmiriz"şey biz aşiretmiriz"dedim"
evet canım aşiretiz"dedi melek hanım"ya diğerleri istemezse"dedinm biser demediler çünki demezler diyerlerdi.

İçere giydiğimizde 5 kişi vardı ama biri bana çok benziyordu ikizimdi herhalde biri beni kendine çekip sarıldı ve hoş geldin diğer yarım canım ikizim"dedi şimdi ne direcem"ablam sen bana de ben Asaf abine,ikizin acara,karan abina,deniz efe abina,çevirim olur mu?"dedi basımı sallahdım"ilk başta hoş buldum umarım beni istersiniz"dedim ablamda burukca gülümsedi"Aden ne dedi kardeşim"dedi kerem abi herhalde"dediki kerem ilk başta hoş buldum umarım beni istersiniz dedi"dediğimi dediğinde herkes burukca gülümsedi"abim biz seni neden istemerem"çünkü herkes bana dilsizcube diyor ondan kendine güvenemiyorum... ve?"dedim ve dostum"çünkü herkes...bana...dilsizucube diyor onda...kendime güvenemiyorum dedi"dediğimi çevirdi Aden abla"lan küfürde edemiyorum ki abim kim dedi sana onları"dedi ama ben daha kimin kim olduğunu bilmiyorum bide herhalde o da deniz efe abidi"abi ilk bir kendinizi mi tanıtsanız?"dedi Lina abla"ben saten biliyorsun karan abin 30 yasında,ben deniz efe abin 2 büyük abinim 29 yasındarım,biz ikiz abinleriz 3 ve 4 abinleriz 27 yasındarız,ben kerem 5 abinim 25 yasındarım,ve bende ikizin acar 15 yasındarım"dediler"bende ediz 15 yasındarım"bende ediz 15 yasındarım dedi"abim hoş geldin aramıza seni çok seviyoruz"dedi azad abi"bende sizi sevdim ama okula gitmesem olur mu?"dedim"neden abim git hem bizim okula gidicen Aksoy kolejine ikizinde var hem bende kerem abinde bizim okuldarız ben matematik öğretmenirim keremde türkçe öğretmeni ve en güzelide bence sen gidince gör"dedi ama ben merak ederim ki dudaklarımı büzdüm"abicim ben ip ucu verim"dedi ve devam etti"bu evden biri o okulda müdür"dedi"kim ki?"dedim"artık gidince görürsün abicim"dedi asaf abi"peki ama kendime güvenemiyorum pek"dedim"hadi herkes avlura"dedi araz bey.

Kaç saat oldu bilmiyorum ama herkes uyudu bende kendi odamdarım ve uykum geliyordu yavaş yavaş gözlerim kapanmadan odama biri girdi ve saçlarımı oksadı ve öptü son duyduğun ses karan beyindi

İyi uykular babam seni hep koyucam ve sevicez kendine güvenicen bitanem iyi uykular.

Heyu geç geldi biliyorum ama olsun sizi çok seviyorum iyi ki varsınız bence sınır kuyucam

Sınır 10 yorum ve 10 beğeni olsun bence sizi çok seviyorum.

Umarım yazım yanlışları yoktur üşendim kontrol etmere.

dilsiz oğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin