3

119 18 15
                                    

kerem'de biliyordu barışın tenekelere başlayan merakını. aldığı birkaç tenekenin sonucu arabaya ilerlemiş ikili koltuklara yerleşmişlerdi.

eve varıldığında barışın eline kaptığı teneke kutu ve açacak ile mutfağı terk ederek hızla odasına çıktı. sessizce kapısını kapattı,bekledi kerem'in ayak sesleri kesildiğinde camdan aşağıya doğru baktı,dışarıda yeşillikleri suluyordu

teneke kutuyu masanın üzerine koydu. kesicileri,kutunun kenarındaki kabarık kısmı iyice sıkıştıracak şekilde yerleştirdi. teneke kutunun içindeki hava dışarı çıkınca hafif bi iç çekiş sesi geldi. barış gözlerini kapattı. teneke kutuyu dikkatle tuttu. parmaklarını kesmemeye özen göstererek kapağı geriye doğru kaldırdı ve döndürdü. kapağı,masanın üzerine koydu.sonra gözlerini açmadan teneke kutuyu yan yatırdı ve içindekilerin atması için hızla ters yüz etti. sonra tekrar gözlerini açtı.

ve nihayet gerçeğin ortaya çıkacağı an geldi çattı. barış öne doğru uzandı,teneke kutuyu kavradı ve yavaşça tekrar kaldırdı.

masanın üzerine birşey düştü. ne olduğunu anlamak için onu biraz inceledi barış. aslına bakılırsa hemen anlamıştı ne olduğunu,fakat gözlerine inanması biraz zaman aldı. o kadar olmayacak bir şeydi ki,o kadar imkansızdı ki,asla beklemeyeceği bir şeydi.

ona gözlerini dikti ve yuktundu.

barış gözlerini kapattı ve ovuşturdu,sadece emin olmak için cisme tekrar baktı.

fakat hayır. yanılmamıştı,doğruydu. o bir parmaktı

oradaydı işte,masanın üzerinde bir parmak duruyordu.

oturduğu sandalyede dona kalmıştı,haraket edemiyordu. ona dokunmak için elini uzattığında yanındaki küçük not kağıdını fark etti.


bu arada şunu diyeyim

barış ve kerem şuanda 17,18 arası yaşlarda

semihde 16 yaşında olacak

bismillah diyip devam edelim en iyisi


Teneke KutularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin