Bölüm 5

75 10 7
                                    

"istemiyorum"

"istemiyorum" sayıklıyordum.

Düğün salonundan çıkar çıkmaz boş karanlık bir sokağa girmiştim , çıkmaz sokak olduğu arkasında duran kalın tellerden belliydi soğuk duvara yaslanıp kafamı duvara yerleştirdim, derin nefesler alıp veriyordum, kalbim daralıyordu, ellimi göğüs kafesine koyup sıktım.

"emin misin?" Barış.

"niye buradasın?" yan bakışlar atıp adımlayarak yanıma yaklaşmasını izlemiştim.

"senin için"

"yürü git" sevgi doluyum.

"kalbim kırıldı" yaslanmış bedenimin yanına geçerek duvardan destek alıp baştan aşağı süzdü beni.

"bakma bana öyle" karşımda duran arkamdakinin aynısı olan siyah kaplamalı duvarı boş suratımla izliyordum.

"nasıl?"

"sadece bakma" dedim.

"peki" yanımdan gitmek istemiyordu az önce elimi tuttuğu elleri gözlerine koyup bekledi.

"komik değildi" parmaklarını sıyırıp küçük boşluğundan bana baktı.

"komik olduğunu söylemedim" ellerini çekip yarım bir gülüş attı suratsız yüzüme.

"gitmiceksin demi?" iç çektim.

"evet" dedi.

"ne istiyorsun?"

"seni" boğazıma bir yumru oturmuş gibi öksürdüm.

"şaka şaka" elimle ağzımı kavradım.

"haha" yapmacıktım.

"belki şaka değil" ağzıma götürdüğüm elimi avcunun içine aldı, çekemiyordum. Elimi omzuna koyup bir süre bekletti.

"yapma dememin neresini anlamıyorsun?" ellerini benim ellime ısıtarak omuzlarından indirdi, beyaz çiziksiz suratına dokundurdu.

Yanağında tuttuğu elimi ovuşturarak kendi teninde sakallı suratında gezdirdi, elimden karnıma kadar yayılan sıcaklığa kendimi kaptırdım. Diğer kolunu omzumun hizasına koyup kendine destek verdi, gelen ani iri kıyım koluyla dehşete düştüm. Beyaz tenindeki tuttuğu elimi pembe dudaklarıyla süsledi. Avcumun içine dokundurduğu ikinci buseyle elimi irkilerek geri çektim.

"ben-"

Dudaklarını bedeniyle bana yaklaştırdı nefesini dudaklarıma boşaltırken anlamaz gözlerle onu izliyordum. Üzerime iyice eğilerek dudaklarını kulağıma iliştirip bir süre bekledi.

"sen?" çığlık mı atsam?

"Barış?" Sarışınını dudakları tekrar vücuduma nüfus edince yerimde tekledim yine.

"bir şey mi söylicektin?" dedi kulağıma fısıldayarak.

"evet..." dudaklarımdan tek kelime fısıldadım.

"şimdi söyleyebilirsin" kafasını eğdiği kulağımdan geri çekerek yüzümün her karışını izledi.

Bana bakmasını izleyemiyordum gözlerimi onun yüzünden çektim. Barış'ın boşta duran elinin parmaklarını zarifçe çeneme yerleştirdiğini hissettim yavaş hareketlerle kafamı yüzüne doğru çevirdi.

"yüzüme bakarak söyle İsmail" burası yine sıcak oldu sanki?

"kulağını yaklaştır yetişemiyorum" sorgusuz sualsiz kulağını bana uzattı.

"beni öpmeni istiyorum" yakalarını kavradım.

"kabül" kafasını bedenimden uzaklaştırdı. Aniden dudaklarıma değen sert dudaklarla kafamı onunla senkronize hareket ettirdim dudaklarımdaki bastırma daha da şiddetlenince ufak bir inilti bıraktım Barış'ın dudaklarına, zevkten duvara bastırdığı bedenimi daha sıkı kavrayıp kendine bastırdı. Onun tenine değen cildim karıncalanmaya başlayınca kendimi ondan çekmeye yeltenemiyordum ikimizde ayrılmak istemezken bir birimize zevk veriyorduk.

Nefes nefese kalan halimizle bir birimizden ayrıldık "seni şuan becere bilirim" sözleri iğneleyiciydi. "dene istersen" ellerim Barış'ın kasıklarına inerken sadece izin veriyordu derisine kayan elime engel olmadan dudaklarımın hareketini izlemişti.

Elim aletine inince acı dolu kısık bir ses çıkardı dudaklarının arasından fermuarını teker teker açmıştım, aletini okşayarak dudaklarımı onun dudaklarına iliştirdim, dudaklarımı dişleyip daha fazla ses çıkarmamı istedi, üst dudağı ve alt dudağı arasında dilimi geçirdim eliyle kavradığı belimi sıkılaştırdı, ayrılan dudaklarımızla daha fazla istercesine boynuma gömüldü ısırarak dil darbeleriyle beni sertleştirdi.

"İsmail!?" tam zamanıydı

Gelen sesle üzerimdeki adamı kendimden uzaklaştırıp elimi onun kasıklarından çektim.

"neredesiniz lan siz?" Altay.

"siktir git Altay!?" aynı anda bağırdık masum adamın yüzüne.

"ne dedim ya?"

2 saat sonra

bilinmeyen numara

selam bebek?

İsot5

Anan bebek

bilinmeyen numara

ayıp oldu aşkım :)

İsot5

başka kapıya kardeşim evliyim ben

bilinmeyen numara

dudakların çok güzeldi tekrar yapalım mı? :D

İsot5

avcunu yalarsın

Barış

ama kırıldım...

İsot5

kırıl

Barış

morelin mi bozuk?

İsot5

beni zorla öptün?

Barış

isteyen sendin ismail? kıramadım pek istemez gibi de değildin yani :D

İsot5

tamam peki istemiş olabilirim

Barış

yanına geleyim mi?

İsot5

gelme sevgili miyiz biz de geliyorsun?

Barış

gelicem bebeğim tabiki :) oda olur yakında

İsot5

Gerizekalı herif

Barış

sana gerizekalıyım sadece :)

İsot5

uzatma geliceksen gel

Barış

emriniz olur bayım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I don't want you to cry (BARIŞ-İSMAİL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin