WSTĘP

754 161 84
                                    

✦⊹⋆☯⋆⊹✦

Cześć, cieniary!

Zanim zaczniemy, łapcie kilka informacji...

♦ Tak, ta historia, a raczej jej pierwsza wersja była kilka lat temu obecna na moim profilu jako fanfiction. Teraz wracam do was z książką, której główny plot jest taki sam jak w pierwowzorze (stąd prawie że taki sam opis), ale piszę ją od zera i z wieloma, wieloma zmianami — nie tylko w kwestii imion. Chcę opowiedzieć wam SLM na nowo i będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie zajrzeć do świata Cieni i Panów, który dla was stworzyłam. Trochę to zajęło, I know.

♢ Akcja książki rozgrywa się w wymyślonym świecie i państwie. Inspirowałam się przede wszystkim historią i kulturą Azji Południowo-Wschodniej ze szczególnym naciskiem na Koreę i Chiny. Jeśli jakieś słowa są przeze mnie stworzone, a trochę tego słowotwórstwa tutaj jest — znajdziecie je w słowniczku, który będę stopniowo uzupełniać. 

♦ Najprawdopodobniej zrobimy sobie z tego dylogię lub trylogię, ale to wyjdzie jeszcze w praniu. W każdym razie — czeka nas długa, pełna plot twistów przygoda.

♢ Rozdziały będą pojawiać się co sobotę o 20:00.

OSTRZEŻENIE: W książce występują używki (przede wszystkim alkohol), sceny erotyczne, szczegółowe opisy walk i przemocy na ludziach i zwierzętach oraz pojawia się wątek molestowania seksualnego w dzieciństwie. Powieść jest więc skierowana do pełnoletniego odbiorcy.

 Powieść jest więc skierowana do pełnoletniego odbiorcy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




SLM: PRZYĆMIEWAJĄC KSIĘŻYCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz