eclipse•

85 16 81
                                    

çok ileri zamanlarda..

yad - slowed

"Sendin değil mi ihaleyi imzalayan.." alaylı şekilde gülerek devam ettim. "Bilerek yaptın biliyorum.. doğru beni ve ailemi bitirmek için ne gerekirse yaparsın zaten."

"Kes sesini Miya." dedi bana yüzünü bile dönmeden. Ses tonundan ne kadar öfkeli olduğu anlaşılsa da bu konuyu burda kesmeyecektim.

"Duramadın değil mi.. iki gün yerinde duramadın hayatımı mahvetmeden.. senden nefret ediyorum Sakusa Kiyoomi. O yalan dolu gözlerinden de.."

"Sus dedim Atsumu." elini dayadığı masadan çekip yüzünü bana dönmüştü sonunda. Koskoca şirkette ikimiz kalmıştık sadece. Onun bulunduğu ortamda bir dakika bile durmak istemesem de bütün bunların cevabını istiyordum. Üstüne gitmeden de durmayacaktım.

"Sustursana." dedim dudaklarımdaki sırıtışı bozmadan.

Aniden sırtını dayadığı masadan çekip üstüme doğru gelmeye başladı. O ilerledikçe gölgesi beni içine hapsediyordu. Baskın kokusu burnuma doluyordu.

Dibime kadar geldiğinde ise yüzünde hiç görmediğim bir ifade vardı. Gözleri sanki beni içine yutacakmış gibi üstümde geziniyordu. Boğazımı temizleyerek gözlerimi ondan kaçırdım.

"Geri çekil, içimi boğuyorsun." dedim parlak zemine bakarak. İri vücudunu biraz daha yaklaştırıp gözlerimin ondan başka bir şeyi görmesini engelledi. Eliyle çenemden tutup yukarı kaldırarak gözlerimi karadelik gözlerine hapsetti.

"Neden.. seni susturmamı istemiyor muydun" dedi gözlerini dudaklarımda oyalayarak.

●●●

YENİ FİCCCCC!!!

Balkona çık bitme aşamasına geldiğinden aklımdaki fici yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz. Sakusa ve Atsumu'nun eski çocukluk arkadaşları ve yeni düşman olduklarını bilin yeterli.. Gerisini detaylarda öğreneceksinizz

Ve evet yine Kageyama Sakusa'nın kardeşi...

Sizi seviyorum.. düşüncelerinizi bekliyorum.....

xoxo


ULTRAVİOLENCE | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin