თავი 1: when the sun hits

31 5 3
                                    



სცენა ჯერ კიდევ ცარიელი იყო, ჯგუფი "Slowdive" ჯერ არ გამოსულა, თუმცა ჰისონმა უკვე იცოდა, რომ ამ საღამოს რაღაც განსაკუთრებული მოხდებოდა. კედელს მიყრდნობილი, თვალები დახუჭული ჰქონდა, მელოდიას გონებაში იხსენებდა. "When the Sun Hits" – ეს სიმღერა ყოველთვის აგრძნობინებდა, თითქოს რაღაც დიდი და მნიშვნელოვანი მოლოდინში იყო.

მოულოდნელად, მისი ფიქრები მუსიკის გუგუნმა გაწყვიტა. სცენაზე იშვიათად მკრთალი შუქი აინთო, ჯგუფი თავის ადგილს იკავებდა. ბასის ხმა ნელა გაისმა და ნოტებმა სუნთქვა დაამძიმა. ჰისონმა თვალები გახელა და დარბაზს გადახედა.

და სწორედ ამ დროს ის დაინახა.

თავიდან თითქოს არაფერი განსაკუთრებული. ჩვეულებრივი ბიჭი, დარბაზის მეორე მხარეს, ხალხში ჩაძირული, თითქოს იგი თავად იყო სიმღერის ნაწილი. მელოდიის რიტმზე ირწეოდა, მაგრამ ჰისონს ისეთი გრძნობა გაუჩნდა, რომ ეს ბიჭი განსხვავდებოდა დანარჩენებისგან. თითქოს მის გარშემო არსებული სამყარო სხვანაირად მოძრაობდა.

ბიჭს მუქი თმა ჰქონდა, შავი კაპიუშონი თავზე ეხურა და თვალები დახრილი ჰქონდა, თითქოს მელოდიას შიგნიდან ისმენდა. სწორედ მაშინ, როცა ვოკალი ამოიწია, ის ბიჭი ჰისონისკენ შეატრიალდა. თვალები შეეჩეხნენ.

წამი, რომელიც სამუდამოდ ჩაიბეჭდა ჰისონის მეხსიერებაში.

მუსიკა ჩუმდებოდა, ხალხის ხმაური სუსტდებოდა, თითქოს ყველაფერი მათ გარშემო უჩინარდებოდა. მხოლოდ მზერა იყო, რომელშიც ორივემ იგრძნო რაღაც ნაცნობი და ამოუხსნელი. ჰისონი ფიქრებში იკარგებოდა – ვინ იყო ეს ბიჭი? რატომ გრძნობდა ასე, თითქოს მთელი ცხოვრება იცნობდა, და ერთ წამში, სულ რამდენიმე მეტრის დაშორებით, მისი მთელი მომავალი გრძნობდა.

"When the sun hits, you'll come alive..."

მუსიკის ხმამ ისევ შეავსო დარბაზი. ვოკალისტის ხმა თითქოს უფრო ძლიერად იგრძნობოდა ჰისონის გულში, ვიდრე სცენიდან.

მოულოდნელად, ჰისონს გული აუჩქარდა. ფეხებზე წამოდგა და ჯერ კიდევ იქ, მათ შორის მზერა არ შეუწყვეტია. ბიჭი არ განძრეულა, მხოლოდ ღრმად ამოისუნთქა და თვალები კვლავ დახუჭა, თითქოს ცდილობდა ეს წამი სამუდამოდ შეენახა.

ჰისონი უნებურად მასთან მისვლას აპირებდა, მაგრამ ხალხმა წინ დაუხშო გზა, მუსიკამაც ტემპი გაზარდა, და დრო თითქოს მათ შორის უსასრულო მანძილად იქცა. ერთი წამით, თითქოს ყველაფერი დაიკარგა.

მაგრამ ჰისონი გრძნობდა, რომ ეს მხოლოდ დასაწყისი იყო.

---

We'll meet againWhere stories live. Discover now