𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒆 𝑺𝒆𝒓𝒂 𝑬𝒑 𝟏 : 𝑨𝒘𝒂𝒍 𝑲𝒆𝒎𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂

26 1 0
                                    


𝑲𝒆𝒋𝒂𝒓 𝒅𝒊𝒂! 𝒋𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒈𝒊 𝒅𝒊𝒂 𝒕𝒆𝒓𝒍𝒆𝒑𝒂𝒔!! 𝑱𝒆𝒓𝒊𝒕 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌 𝒅𝒊𝒌𝒆𝒏𝒂𝒍𝒊 𝒊𝒕𝒖.

𝑩𝒂𝒊𝒌 𝒕𝒖𝒂𝒏 " 𝒋𝒂𝒘𝒂𝒃 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒖𝒓𝒖𝒉𝒂𝒏𝒏𝒚𝒂 𝒍𝒂𝒍𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒈𝒆𝒈𝒂𝒔 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒆𝒋𝒂𝒓 𝒕𝒂𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒍𝒂𝒓𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊.

𝑴𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒂 𝒕𝒂𝒌? 𝑻𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒔𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒔𝒆𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒐𝒓𝒈 𝒔𝒖𝒓𝒖𝒉𝒂𝒏.

𝑻𝒂𝒌 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒔𝒕𝒊 𝒅𝒊𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒌𝒂𝒕 𝒔𝒆𝒌𝒊𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒊 " 𝒄𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒂 " 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒑𝒖𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒑𝒆𝒄𝒂𝒉 𝒌𝒆𝒍𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒖𝒕𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒏𝒄𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒚𝒈 𝒎𝒆𝒍𝒂𝒓𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒊𝒕𝒖.

𝑺𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒚𝒈 𝒎𝒆𝒍𝒂𝒓𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒊𝒕𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒔𝒆𝒎𝒃𝒖𝒏𝒚𝒊 𝒅𝒊 𝒄𝒆𝒍𝒂𝒉 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒌 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒔𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒕𝒖𝒕𝒖𝒑𝒊 𝒅𝒂𝒖𝒏 𝒍𝒆𝒃𝒂𝒓 𝒔𝒆𝒉𝒊𝒏𝒈𝒈𝒂 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒕𝒆𝒓𝒍𝒊𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒔𝒆𝒔𝒊𝒂𝒑𝒂 𝒚𝒈 𝒍𝒂𝒍𝒖 𝒅𝒊 𝒔𝒆𝒌𝒊𝒕𝒂𝒓 𝒔𝒊𝒕𝒖.

𝑴𝒂𝒍𝒂𝒏𝒈 𝒑𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌 𝒃𝒆𝒓𝒃𝒂𝒖, 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒓𝒔𝒆𝒎𝒃𝒖𝒏𝒚𝒊 𝒅𝒊 𝒃𝒂𝒍𝒊𝒌 𝒅𝒂𝒖𝒏 𝒍𝒆𝒃𝒂𝒓 𝒊𝒕𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒕𝒂𝒏𝒈𝒌𝒂𝒑 𝒅𝒆𝒌 𝒌𝒆𝒓𝒂𝒏𝒂 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒂𝒖 𝒔𝒆𝒄𝒂𝒓𝒂 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌 𝒔𝒆𝒏𝒈𝒂𝒋𝒂 𝒕𝒆𝒓𝒑𝒊𝒋𝒂𝒌 𝒓𝒂𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒌𝒂𝒚𝒖 𝒔𝒆𝒘𝒂𝒌𝒕𝒖 𝒐𝒓𝒈 𝒔𝒖𝒓𝒖𝒉𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖 𝒎𝒆𝒓𝒐𝒏𝒅𝒂 𝒅𝒊 𝒂𝒓𝒂𝒉 𝒊𝒕𝒖.

𝑩𝒂𝒂!! 𝑶𝒉 𝒌𝒂𝒖 𝒔𝒆𝒎𝒃𝒖𝒏𝒚𝒊 𝒌𝒂𝒕 𝒔𝒊𝒏𝒊 𝒚𝒆𝒓! 𝑺𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒊 𝒕𝒂𝒓𝒊𝒌 𝒑𝒂𝒌𝒔𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒌𝒆𝒍𝒖𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒄𝒆𝒍𝒂𝒉 𝒔𝒊𝒕𝒖.

𝑳𝒆𝒑𝒂𝒔 𝒌𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒍𝒂𝒉 𝒃𝒐𝒕𝒂𝒌 !! 𝑻𝒆𝒓𝒊𝒂𝒌 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒊𝒕𝒖.

𝑨𝒑𝒂 𝒌𝒂𝒖 𝒄𝒂𝒌𝒂𝒑 𝒂𝒌𝒖 𝒃𝒐𝒕𝒂𝒌! 𝑲𝒂𝒖 𝒊𝒌𝒖𝒕 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒆𝒌𝒂𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒂 𝒕𝒖𝒂𝒏 𝑼𝒋𝒂𝒓 𝒎𝒂𝒓𝒌 𝒍𝒂𝒍𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒂𝒓𝒊𝒌 𝒌𝒂𝒔𝒂𝒓 𝒕𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒕𝒂𝒘𝒂𝒏𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖.

𝒅𝒂𝒏 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒕𝒂𝒘𝒂𝒏𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖 𝒅𝒊𝒉𝒂𝒅𝒂𝒑𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒃𝒐𝒔𝒔 " 𝒉𝒂𝒉𝒂𝒉𝒂𝒉𝒂 𝒘𝒐𝒘 𝒄𝒂𝒏𝒕𝒊𝒌𝒏𝒚𝒂 𝒌𝒆𝒕𝒖𝒓𝒖𝒏𝒂𝒏 𝑩𝒆𝒍𝒊𝒏𝒅𝒂 𝑫𝒆 𝑪𝒓𝒖𝒛 , 𝒕𝒂𝒑𝒊 𝒔𝒂𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌𝒌𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒑𝒂𝒔𝒕𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒖 𝒉𝒊𝒅𝒖𝒑 𝒍𝒂𝒎𝒂 𝒍𝒂𝒎𝒂 𝒌𝒂𝒕 𝒅𝒖𝒏𝒊𝒂 𝒏𝒊. 𝑲𝒂𝒕𝒂 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒔𝒂𝒎𝒃𝒊𝒍 𝒎𝒆𝒎𝒆𝒈𝒂𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒈𝒖 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖 𝒍𝒂𝒍𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒏𝒚𝒖𝒎 𝒔𝒊𝒏𝒊𝒔.

𝑲𝒂𝒖 𝒑𝒂𝒔𝒕𝒊 𝒕𝒂𝒖 𝒓𝒂𝒉𝒔𝒊𝒂 𝒅𝒊𝒃𝒂𝒍𝒊𝒌 𝒑𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒓𝒕𝒂𝒏𝒂𝒎 𝒅𝒊 𝒔𝒖𝒂𝒕𝒖 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒂𝒕 𝒊𝒕𝒖 𝒃𝒖𝒌𝒂𝒏? 𝑻𝒂𝒏𝒚𝒂 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖.

𝑶𝒉 𝒋𝒂𝒅𝒊𝒏𝒚𝒂 𝒌𝒂𝒖 𝒃𝒖𝒓𝒖 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒆𝒃𝒂𝒃 𝒑𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒆𝒓𝒂𝒎𝒂𝒕 𝒎𝒊𝒍𝒊𝒌 𝒂𝒚𝒂𝒉𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑨𝒏𝒅𝒓𝒆 𝑫𝒆 𝑪𝒓𝒖𝒛? 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒋𝒖𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒎𝒃𝒂𝒍𝒊 𝒔𝒐𝒂𝒍𝒂𝒏 .

𝒀𝒆𝒔𝒔 𝑪𝒍𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒊𝒓𝒍 " 𝒌𝒂𝒖 𝒕𝒂𝒖 𝒌𝒂𝒏 𝒕𝒊𝒂𝒅𝒂 𝒔𝒊𝒂𝒑𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒑𝒂𝒕 𝒂𝒎𝒃𝒊𝒍 𝒑𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒆𝒓𝒂𝒎𝒂𝒕 𝒎𝒊𝒍𝒊𝒌 𝒃𝒂𝒑𝒂𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒌𝒆𝒄𝒖𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒆𝒕𝒖𝒓𝒖𝒏𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂." 𝒂𝒌𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒚𝒆𝒔𝒂𝒍 𝒃𝒖𝒏𝒖𝒉 𝒃𝒂𝒑𝒂𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒖𝒍𝒖 𝒌𝒂𝒍𝒂𝒖 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒖 𝒅𝒊𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒉𝒂𝒓𝒕𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒓𝒏𝒊𝒍𝒂𝒊 𝒕𝒖 𝒑𝒂𝒔𝒕𝒊 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒌 𝒃𝒖𝒏𝒖𝒉 𝒅𝒊𝒂 . 𝒖𝒋𝒂𝒓 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒍𝒂𝒈𝒊 .

𝑱𝒂𝒅𝒊 𝒔𝒆𝒌𝒂𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒂𝒌𝒖 𝒏𝒂𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒃𝒂𝒘𝒂𝒌 𝒂𝒌𝒖 𝒌𝒆 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒂𝒕 𝒓𝒂𝒉𝒔𝒊𝒂 𝒕𝒖!! 𝑨𝒓𝒂𝒉 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒃𝒖𝒕.

𝑲𝒂𝒖 𝒏𝒂𝒌 𝒂𝒌𝒖 𝒃𝒂𝒘𝒂𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒌𝒆 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒂𝒕 𝒓𝒂𝒉𝒔𝒊𝒂 𝒕𝒖? 𝑯𝒂𝒉𝒂𝒉𝒂 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒃𝒂𝒉𝒌𝒂𝒏 𝒋𝒊𝒌𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒎𝒂𝒕𝒊 𝒔𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒑𝒖𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒌𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒔𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒃𝒂𝒘𝒂 𝒌𝒂𝒖 𝒌𝒆 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒂𝒕 𝒕𝒖. 𝑲𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒕𝒖.

𝑱𝒂𝒘𝒂𝒃 !! 𝑲𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒑𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒓𝒂𝒉𝒔𝒊𝒂 𝒕𝒖!! 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒎𝒆𝒏𝒄𝒆𝒌𝒊𝒌 𝒌𝒖𝒂𝒕 𝒍𝒆𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖.

𝑪𝒆𝒌𝒊𝒌 𝒍𝒂𝒉 𝒌𝒖𝒂𝒕 𝒌𝒖𝒂𝒕 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒌 𝒕𝒂𝒌𝒐𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒔𝒂𝒌𝒊𝒕𝒂𝒏 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒂𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒊𝒌𝒂𝒏 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 . 𝑼𝒋𝒂𝒓 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒊𝒕𝒖 𝒅𝒈𝒏 𝒔𝒎𝒓𝒊𝒌.

𝑺𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒊𝒕𝒖 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒌𝒔𝒂 𝒔𝒆𝒕𝒆𝒏𝒈𝒂𝒉 𝒎𝒂𝒕𝒊 " 𝒅𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂𝒌𝒉𝒊𝒓 𝒏𝒚𝒂𝒘𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒂𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒔𝒖𝒎𝒑𝒂𝒉..

𝑨𝒌𝒖 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒆 𝑺𝒆𝒓𝒂 ' 𝒃𝒆𝒓𝒔𝒖𝒎𝒑𝒂𝒉 𝒅𝒊 𝒌𝒆𝒍𝒂𝒉𝒊𝒓𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒕𝒂𝒏𝒈 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒆𝒏𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒖𝒏𝒖𝒉 𝒎𝒖 𝒅𝒈𝒏 𝒑𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒍𝒊𝒌 𝒂𝒚𝒂𝒉𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑨𝒏𝒅𝒓𝒆 𝑫𝒆 𝑪𝒓𝒖𝒛!!

𝑲𝒂𝒖 𝑻𝒂𝒌𝒌𝒂𝒏 𝑻𝒆𝒓𝒍𝒆𝒑𝒂𝒔 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝑮𝒐𝒏𝒛𝒂𝒍𝒆𝒔!! 𝑻𝒖𝒏𝒈𝒈𝒖 𝒑𝒆𝒎𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔𝒂𝒏 𝑫𝒆𝒏𝒅𝒂𝒎 𝒌𝒖 𝑻𝒆𝒓𝒉𝒂𝒅𝒂𝒑 𝑴𝒖!! 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒐 𝒑𝒖𝒏 𝒔𝒆𝒈𝒆𝒓𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒊𝒌𝒂𝒎 𝒑𝒆𝒓𝒖𝒕 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒂𝒏 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑷𝒖𝒏 𝑴𝒂𝒕𝒊.

𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒆 𝑺𝒆𝒓𝒂' - 𝑲𝒂𝒖 𝑻𝒂𝒌𝒌𝒂𝒏 𝑻𝒆𝒓𝒍𝒆𝒑𝒂𝒔 , 𝑲𝒂𝒖 𝑷𝒂𝒔𝒕𝒊𝒌𝒂𝒏 𝑨𝒌𝒂𝒏 𝑴𝒂𝒕𝒊 𝑫𝒊 𝒕𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏𝒌𝒖.

𝑻𝒐 𝒃𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆...

𝑯𝒆𝒉𝒆 𝒋𝒈𝒏 𝒍𝒖𝒑𝒂 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒂𝒏𝒅 𝒗𝒐𝒕𝒆.

Mi Amor De Luna ( Short Story)Where stories live. Discover now