Kalau saya blh tau mana suami puan? tanya edrick.
Suami saya ada , dia dalam perjalanan datang ke sini , dia lambat sebab jalan jem " jawab puan Maria walaupun kepenatan berjuang melahirkan sang buah hati tetapi beliau tetap mengigihkan diri untuk berbual bersama edrick.
oh , semoga lahirnya baby girl ni dapat memberikan kebahagiaan yang berlimpah untuk keluarga puan dan suami yer " ujar edrick mendoakan.
Aamiin" terima kasih edrick .jawab puan Maria tersenyum .
Puan dah ada nama untuk anak puan??tanya edrick lagi
tula saya ingat anak saya baby boy ,sekali keluar girl" saya belum ada nama lagi untuk baby girl saya ni . Jujur nya.
hmm kalau macamtu bole tak saya beri nama untuk anak puan? izin edrick terlebih dahulu.
Sure ,why not " kata puan Maria
Apa nama yang kamu mahu berikan pada anak saya? tanya wanita berumur itu.
Bella De Sera " jawab edrick singkat.
cantik nama tu , okay saya namakan anak saya dgn nama tu"
puan maria menyetujui nama yang diberikan edrick kepada anaknya.Macam mana awak bole ada kat sini? kamu staff baru ke? selalunya saya datang sini saya buat appointment dgn doctor " saya belum pernah nampak kamu kat sini .ujar puan Maria mengangkat keningnya.
edrick mencari akal untuk menipu puan Maria.
Saya bukan staff , saya datang sini nak jumpa kawan saya " lepastu saya dengar kata nurse, puan sulit untuk melahirkan , saya pelik itu yang saya datang tengok puan kat labour room tu. Tipu nya.
puan Maria menganggukkan kepalanya.
pintu labour room dibuka dan terlihat sosok seorang lelaki berumur yang boleh diagak umurnya sekitar 45 tahun.
Assalamualaikum sayang" ucap sosok tersebut kepada puan Maria.
Puan Maria tersenyum dan menjawab waalaikumussalam abang ,baru sampai ke?? tanya nya.
Yer baru sampai maaf sebab lambat jalan jem teruk sangat " jelasnya.
it's okay , yang penting anak kita selamat dilahirkan. jawab puan Maria .
Alhamdulillah.mana baby sekarang ? Abang nak tengok" ujarnya gembira .
Ada pada nurse , nanti nurse bawa datang sini. kata puan Maria.
Oh yea abang kenalkan ni edrick michael ,dia lah yang bantu proses kelahiran anak perempuan kita " kalau takde dia mesti saya belum melahirkan sekarang ni " kenalnya.
To be continue.
YOU ARE READING
Mi Amor De Luna ( Short Story)
FantasyShe Will Come For You- Aaron Smith Segalanya akan terlunaskan jika dia dilahirkan semula Kegelapan Akan Menjadi Terang Kedatangan Seperti Ribut Taufan Yang Membawa Seribu Keadilan Dia Bella De Sera. Status: On going Start : 29Sep2024 genre: Dark W...