Nama uncle tuan mikael bole panggil uncle ,sebab uncle dah tua sangat dah hahahaha " ujarnya ramah.
hi uncle nama saya edrick michael boleh panggil edrick. Jawab edrick tidak kalah ramah.
kamu umur berapa nampak macam muda lagi ni ? tanya
Umur saya 30 tahun " dah tua jugak . Jawab edrick .
30 muda lagi , ni seorang je ke?
Ada dgn kawan , kawan pergi beli makanan dulu . tutur edrick .
oh terima kasih yer sebab bantu proses kelahiran anak uncle senyum tuan mikael.
sama-sama uncle , saya bantu mana yang perlu , insyaallah saya bantu. ujarnya sopan.
baguslah, sentiasa berbuat kebaikan yer" ucap tuan mikael sambil menepuk bahu edrick.
Yer pasti.singkatnya.
Abang saya dah dapat nama untuk anak perempuan kita . puan Maria pula bersuara .
Nice ,apa nama anak kita tu ? tanya tuan mikael.
Bella De Sera " cantikkan nama tu. kata puan Maria lagi.
cantik ,awak yang bagi nama ke? tuan mikael bertanya.
bukan saya tapi edrick " puan Maria memetik nama edrick di depan suaminya.
kamu yang bantu isteri saya , kamu juga yang berikan nama pada anak saya , pertolongan dan jasa kamu akan saya kenang sampai saya mati , terima kasih sekali lagi kerana menyelamatkan isteri dan anak saya . terharu tuan mikael kepada Edrick.
Edrick hanya tersenyum mendengarnya.
Skip..
Tuan mikael apa nama anak perempuan tuan ? tanya doctor Rio.
Bella De Sera " jawabnya .
Okay tuan mikael saya akan tulis di surat beranak nanti " thank you and congratulations for you and puan maria" ujar doctor rio
terima kasih doctor" tersengih tuan mikael .
Dibalik itu semua ada sesuatu yang tidak mereka ketahui..
Iaitu anak perempuan mereka yang baru saja dilahirkan itu ternyata seorang puteri makhota di kerajaan Knight Lord De Sera yang dilahirkan kembali untuk menghapuskan kekejaman Mario gonzalez terhadap dirinya dan keluarga serta rakyat jelatanya.
Tamat lah riwayat mu Mario Gonzalez , Puteri Mahkota Kami Sudah Dilahirkan Kembali HAHAHA !!
Baginda sudah kembali !! dia akan pastikan kau mati ditangannya , kedatangan nya seperti ribut taufan yang membawa seribu keadilan !! DIA PUTERI MAKHOTA KAMI BELLA DE SERA !! UJAR BRIAN BERSORAK BERSAMA PARA PENGAWAL ISTANA YANG LAIN DI HUTAN.
PENGAWAL PENGAWAL ISTANA MEMUKUL GONG SEBANYAK 3 KALI UNTUK MERAIKAN KEDATANGAN PUTERI KESAYANGAN MEREKA KEMBALI KE DUNIA .
TO BE CONTINUE.
YOU ARE READING
Mi Amor De Luna ( Short Story)
FantasyShe Will Come For You- Aaron Smith Segalanya akan terlunaskan jika dia dilahirkan semula Kegelapan Akan Menjadi Terang Kedatangan Seperti Ribut Taufan Yang Membawa Seribu Keadilan Dia Bella De Sera. Status: On going Start : 29Sep2024 genre: Dark W...