𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒆 𝑺𝒆𝒓𝒂 𝑬𝒑 𝟐 : 𝑻𝒆𝒏𝒕𝒂𝒏𝒈 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑫𝒆 𝑺𝒆𝒓𝒂

19 0 0
                                    

𝑺𝒆𝒎𝒊𝒏𝒈𝒈𝒖 𝒌𝒆𝒎𝒖𝒅𝒊𝒂𝒏.

𝑻𝒆𝒓𝒍𝒊𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒍𝒆𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒃𝒆𝒓𝒕𝒖𝒃𝒖𝒉 𝒕𝒆𝒈𝒂𝒑 𝒔𝒆𝒅𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒌𝒂𝒋𝒊 𝒔𝒆𝒔𝒖𝒂𝒕𝒖 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒕 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒖𝒓𝒖𝒕𝒏𝒚𝒂.

𝑨𝒏𝒆𝒉 𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒕 𝒂𝒏𝒆𝒉" 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒎𝒂𝒏𝒂 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉  𝒎𝒂𝒕𝒊 𝒔𝒊𝒂𝒑𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒏𝒖𝒉 𝒅𝒊𝒂? 𝑨𝒌𝒖 𝒌𝒆𝒏𝒂 𝒄𝒂𝒓𝒊 𝒕𝒂𝒖 𝒍𝒆𝒃𝒊𝒉 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒆𝒏𝒕𝒂𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒍 𝒏𝒊.

𝑻𝒂𝒑𝒊 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒎𝒂𝒏𝒂?   𝑮𝒖𝒎𝒂𝒎 𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒎𝒃𝒊𝒍 𝒎𝒖𝒏𝒅𝒂𝒓 𝒎𝒂𝒏𝒅𝒊𝒓 𝒅𝒊 𝒓𝒖𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒎𝒖 𝒓𝒖𝒎𝒂𝒉𝒏𝒚𝒂.

𝑨𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒖 " 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒕𝒐𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒌𝒖 𝒔𝒊𝒂𝒔𝒂𝒕 𝒃𝒆𝒏𝒅𝒂 𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂 𝑩𝒓𝒊𝒂𝒏. 𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏 𝒍𝒂𝒏𝒈𝒔𝒖𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒓𝒈𝒆𝒈𝒂𝒔 𝒌𝒆𝒍𝒖𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒓𝒖𝒎𝒂𝒉𝒏𝒚𝒂 𝒅𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈𝒈𝒂𝒍𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒘𝒂𝒔𝒂𝒏 𝒓𝒖𝒎𝒂𝒉𝒏𝒚𝒂.

𝟑𝟎 𝒎𝒊𝒏𝒊𝒕 𝒌𝒆𝒎𝒖𝒅𝒊𝒂𝒏...

𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏 𝑺𝒎𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒍𝒂𝒉 𝒕𝒊𝒃𝒂 𝒅𝒊 𝒔𝒆𝒃𝒖𝒂𝒉 𝒉𝒖𝒕𝒂𝒏 𝒕𝒆𝒓𝒑𝒆𝒏𝒄𝒊𝒍 " 𝒍𝒂𝒍𝒖 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒂𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒋𝒂𝒍𝒂𝒏 𝒌𝒆 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒉𝒖𝒕𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒏𝒖𝒋𝒖 𝒌𝒆 𝒔𝒆𝒃𝒖𝒂𝒉 𝒈𝒖𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒑𝒂𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒔𝒆𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 .

𝑯𝒂𝒍𝒍𝒐??? 𝑨𝒅𝒂 𝒔𝒆𝒔𝒊𝒂𝒑𝒂 𝒌𝒆 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒖𝒂 𝒏𝒊? 𝑼𝒄𝒂𝒑 𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏.

𝑨𝒅𝒂" 𝒕𝒖𝒏𝒈𝒈𝒖 𝒔𝒆𝒌𝒆𝒋𝒂𝒑 "  𝒋𝒂𝒘𝒂𝒃 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒂𝒏 𝒊𝒂 𝒔𝒆𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏 𝒅𝒆𝒌𝒂𝒕 𝒃𝒆𝒓𝒋𝒂𝒍𝒂𝒏 𝒌𝒆 𝒂𝒓𝒂𝒉 𝒂𝒂𝒓𝒐𝒏 𝒔𝒎𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆𝒏𝒂𝒎𝒑𝒂𝒌𝒌𝒂𝒏 𝒘𝒂𝒋𝒂𝒉𝒏𝒚𝒂.

𝑨𝒑𝒂 𝒕𝒖𝒋𝒖𝒂𝒏 𝒈𝒆𝒓𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒕𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒆 𝒎𝒂𝒓𝒊? 𝑺𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒍𝒆𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒃𝒖𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒈𝒔𝒖𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒂𝒏𝒚𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒐𝒂𝒍𝒂𝒏.

𝑯𝒂𝒍𝒍𝒐 𝒕𝒖𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒚𝒂 𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏 𝑺𝒎𝒊𝒕𝒉 "  𝒕𝒖𝒂𝒏 𝒏𝒊 𝒕𝒖𝒂𝒏 𝒃𝒓𝒊𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒏 " 𝒔𝒂𝒚𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒔𝒆𝒅𝒊𝒌𝒊𝒕 𝒉𝒂𝒋𝒂𝒕 𝒅𝒂𝒕𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒆 𝒎𝒂𝒓𝒊, 𝒊𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒓𝒌𝒂𝒊𝒕𝒂𝒏 𝒅𝒈𝒏 𝒌𝒆𝒎𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝒅𝒆 𝒔𝒆𝒓𝒂" 𝒋𝒆𝒍𝒂𝒔 𝑨𝒂𝒓𝒐𝒏 𝑺𝒎𝒊𝒕𝒉  𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒖𝒕𝒖𝒑𝒊.

𝑹𝒊𝒂𝒌 𝒘𝒂𝒋𝒂𝒉 𝒔𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒍𝒆𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒕𝒆𝒓𝒔𝒆𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒆𝒌𝒆𝒕𝒊𝒌𝒂 𝒃𝒆𝒓𝒖𝒃𝒂𝒉 𝒎𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒓𝒌𝒂𝒏 𝒏𝒂𝒎𝒂 𝑩𝒆𝒍𝒍𝒂 𝒅𝒆 𝒔𝒆𝒓𝒂.

𝑨𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒌 𝒕𝒂𝒖  " 𝒋𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒂𝒌𝒖, 𝒌𝒐 𝒑𝒆𝒓𝒈𝒊 𝒃𝒂𝒍𝒊𝒌!  𝑺𝒐𝒔𝒐𝒌 𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒊𝒕𝒖 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒉𝒂𝒍𝒂𝒖𝒏𝒚𝒂 𝒑𝒖𝒍𝒂𝒏𝒈.

Mi Amor De Luna ( Short Story)Where stories live. Discover now