11. Sexting

440 97 166
                                    

Son fotoğrafla Hyunjin'in sabrı tükenmiş, artık sesli mesajlara geçmişti. Yongbok şu tahrik edici konuşmaları duydukça yatağında gevşemiş ve onu yanında hayal etmişti.

Bir o fotoğraf atıyordu, bir diğeri. Hyunjin minik bedenin her yerini keyfine göre okşadığını düşünürken çilli sevgilisi ise boynunu ve omuzlarını zevkle tattığını hayal ediyordu.

Tahammül seviyesi düştükçe direkt video atmaya başlamışlardı. Yongbok en son tül kıyafetinin göğüs kısmını yaramaz bir tavırla yavaş yavaş yukarı doğru sıyırdığı videoyu yollamıştı.

Hyunjin dayanamayıp görüntülü aramıştı çünkü bir saniye bile beklemek istemiyordu, anı birlikte yaşamak istiyordu.

Sevgilisi yatağa uzanıp telefonu havada tutarken göğsünü tam açmış ve parmaklarını yalayarak ucuna getirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilisi yatağa uzanıp telefonu havada tutarken göğsünü tam açmış ve parmaklarını yalayarak ucuna getirmişti. Islaklıkla kıvama gelmişken gözlerini kapatmış ve sessiz sessiz fısıldamıştı. "Mmh... Beni bir an önce becermeni istiyorum..."

Kendisi de karşısındaki de bu cümleyle şaşırmıştı ama tamamen kıvama gelmişlerdi. İkili aynı anda bir elini alt kısma götürmüştü, birbirlerini izleyerek tatmin olacaklardı.

Yongbok göğüs ucunu iki parmağı arasına almış sıka sıka çekerken ekranda onu iştahla izleyen sevgilisiyle biraz daha sıcaklamıştı. Şu an ikisi de aklını kaybetmişti, kendinde değildi.

Hyunjin kucağında onu hayal ederek penisini çekiştirdiğinde dudaklarını ısırıyordu. Sevgilisi de kalçasını aynı hızda kıvırıyor, bir elini adım adım deliğine yaklaştırıyordu.

Telefonu yatağın bir köşesine sabitlemişti, artık diğer eline de ihtiyacı vardı. Bir tarafta göğüs ucuyla oynamaya devam ederken diğer tarafta eteğinin altından deliğini hafifçe uyarıyordu.

Hyunjin de aynı şekilde sabitleyip penisini pantolonundan dışarı çıkarmıştı. Ekrandan birbirlerini izlediklerinde nefes nefese mırıldanmıştı. "Hmh... Arkadan kendini parmaklayışını izlemek istiyorum."

Yongbok kızarmış yanaklarla başını hemen olumlu anlamda sallayıp telefonu tam karşıya almıştı. Yüzüstü pozisyon alarak ekranda harika bir açı yakalayınca iyice domalmış ve kendini parmaklamaya başlamıştı. Islanmış deliğine zevkle girip çıkarken sevgilisine resmen şölen sunmuştu.

Hyunjin'in bu görüntüyle ağzı sulanmıştı, sıvısı sızınca penisini daha rahat sıvazlamıştı. Ekranda onu düşünerek kendini beceren biri olduğunu bilmek bile zevkini üçe katlıyordu.

"Mmh... Hyunjin..."

İkisi de hızlanmış, ara ara gözlerini kapatıyordu. Yongbok farkında olmadan düşürdüğü eteğini beline kadar geri kaldırmış ve deliğini tekrar göstermişti.

"Yongbok... Şu an yanımda olmalıydın..."

İki parmağa geçtiği için cevap veremiyordu, sadece sessiz sessiz inliyordu. Yaklaştığını hissedince kendini serbest bırakmıştı. "Mh... mmh... mhh..."

Tiktoker | Hyunlix +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin