Bayındır brothers

284 36 14
                                    

Balkonda otururken saatin kaç olduğunu pekte şeyine takmıyordu açıkcası, şu anda tek düşündüğü şey az önce tesadüfen karşılaştığı çocuğun bakışlarındaki acıydı.
Altay yeni yeni farkına varmıştı Kerem'i nasıl kırdığını, zamanın geçtiğinide biliyordu.

Bir özrün hiç bir şeye faydası olmayacağınında bilincindeydi, aslında Kerem'i kırmak istememişti.
Kırmıştı ama, nasıl kıracağını bilmeden kırmıştı.

Bu kadar hödük olmasa kibarca red edebilirdi ve işler şimdi daha iyi olabilirdi ama herkes eskiden salaktı.
Altay'sa eskiden salağın şahıydı, belki saçma sapan videolarla kendini sosyal medya da rezil etmemişti ama onunda vardı utandığı şeyler.
Bu mesele de utandığı şeylerin başında geliyordu, sadece utanmakla kalmıyor pişmanlıktan kuduruyordu.

Ne ara eline aldığını bilmediği sigarasını dudaklarına götürdü ve zehirli dumanı içine çekti. İçinde bir süre tutduktan sonra ağız yardımıyla dumanın havaya karışmasını sağladı, mahalleleri gece ayrı bir güzeldi. Altay'ın düşünceleriyse bu güzellikle alakası olmayıp aksine çirkindi.

"Abi?" Kardeşinin sesiyle düşüncelerini susturdu, sigarasını söndürdü ve içindeki karamsarlığa rağmen kardeşine gülümsedi. Arda abisini tanırdı, bir derdi olduğu zaman o derdi gerekirse seve seve gerekirse de sike sike söyletirdi.
Şimdi de aynısını yapmak için abisinin yanındaki sandalyeye oturdu.

"Anlatmak zorunda mıyım?" Kardeşinin niyetini direk anlamıştı, Arda kurnazca gülümseyip başını salladı. Şuan kardeşiyle uğraşacak hali yoktu ayrıca biriyle konuşmasına ihtiyacı vardı. "Mesele pişmanlık be Arda'm."

"Kime karşı peki bu pişmanlığın?"

"Nefret etmeyeceksin ama benden?"

"Nefret etsemde maalesef ki abimsin."Burnundan gülüp elini kardeşinin saçına attı ve dağıttı, Arda bundan rahatsız olup elini ittirmeye çalışsada elini onun isteğiyle çekmedi.

"Kerem."Duyduğu ismin kim olduğunu biliyordu ama ne alaka olduğunu kavrayamamıştı Arda, kaşları havaya kalkarken Altay küfür etmek yerine bir iç çekti."Zamanında istemeden de olsa o'nu kırdım ve şuan aşırı pişmanım."

"Ne oldu peki?" Ne yaşandığını soruyordu, Altay sadece kendi açısından olanları biliyordu geri kalanı sadece Kerem'in bildikleriydi.

"Açıldı bana, seviyormuş beni."Dudaklarını dişledi, ne halt ettiğini söylemek istemiyordu ama söylemeyince zaman geriye akıp bu an tekrardan canlanmayacaktı."Reddettim o'nu, biraz kırarak. Şimdi de onun acısını çekiyorum işte."

"Hödük."Arda herkesin içinden geçen sözü abisine karşı kullanmıştı. Altay kaşlarını çatarak kardeşine baktı, az önceki pişmanlığı gitmiş, yerine abi terorüne dönüşmüştü. Elini Arda'nın kafasına doğru sertçe geçirdi.

"Ne diyon lan?" Arda abisinin vurduğu yeri ovalarken o'na biraz hakaret ediyordu. İkiside kavga etmeden duramıyordu, biraz abi-kardeş gibi olsalarda hemen sonra tekrardan kedi ve köpek olabiliyorlardı. "Tamam ağlama, annemler uyanacak."

"Neden red ettin peki Kerem abiyi? Bence o ideal biri."Arda'nın kendisiyle böyle cesurca konuşmasıyla biraz daha dövmeyi aklından geçirmişti ama sonra vazgeçip kardeşinin sorusunu yanıtlamayı daha cazip buldu.

"Çirkindi.."Altay da kendini şuan berbat biri gibi hissediyordu, Arda konuşacağı sırada kendini kardeşinin yerine azarladı."Aptalım, kocaman bir aptalım. O zamanlar dış görünüşe odaklıydım, görmedim onun içinin güzelliğini.. Allah da benim belamı versin işte ne diyeyim? Şuan sırf dış görünüşü değişti diye pişman olduğumu sanıyor ama ben o'nu bu değişime zorladığım için pişmanım."

Konuşması bitince gözlerini yumdu ve elini başına götürüp ovdu, Arda ne diyeceğini düşünüyordu. Bir yandan abisinin ne kadar da hödük birisi olduğunu diğer yandan da abisine ne öneride bulunucağını düşünüyordu.

"O'na kendi affetirmekten başka seçeneğin yok abi, madem pişmansın o zaman ne kadar pişman olduğunu göster."Ayağa kalktı ve gideceği sırada geri arkasına döndü."Annem seni doğurmamış sıçmış."

Koşarak balkondan çıktı çünkü kafasına gelmekte olan bir yastık vardı, yastık istenilen gibi kafasına çarptı ve Altay yaptığı istabetle yüzüne geniş bir gülümseme yayıldı.

Kardeşi haklıydı, ne kadar pişman olduğunu göstermesi lazımdı.

...

Bölüm sizcede çok uzun olmadı mı ya?

Oylamayı unutmayınn

At gibi giden it gibi döner ¦¦AlkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin