Test görevini bugün teslim etmişti Berra. Onu verdiği için kafası rahattı. Bugün aldığı notları okuyarak tekrar yapıyordu. Artık son konuları işliyorlardı, bundan sonra artık full test çözeceklerdi derslerde bile. Bugün 5 ders boyunca toplam 300 soru çözmüştü Berra. Hocası demişti 'bu günlük bu kadar soru yeter, sadece tekrar yap yazdıklarımızı' diye.
Yazdıklarını tekrar ettikten sonra dinlenmeye geçti. Okuldan geldiğinden beri tekrar yapıyordu Berra. 1.30 saat olmuştu, bugün çok fazla çalışmayacaktı. Dinlenmesi lazımdı bugün, dinlemezse hasta olabilirdi.
Telefondan Arda ile olan sohbete girdi. Büyük ihtimalle tesistedir diye düşündü. Dün akşamki maçlarını kaybetmişlerdi. Berra Arda'ya yazmıştı ama Arda görmemişti. Arda'nın morali bozuktu, son birkaç maçtır yenemiyorlardı. Arda maçlara çıkmadığı için de mutsuzdu. B listesinde yer alıyordu hep, o yüzden çıkamıyordu. Bazen yedekten çıkarsa çıkıyordu.
Psikolog Hanım🍀
SelammmmNasılsınn Ardakuş
Dün yazdım ama görmedinn
Moralin bozuk herhaldee
(16.40)Ardaa korkutuyorsun beni şuannn
Spordasındır diye düşünüyorum Arda!
(17.20)Ya 1 saat oldu nerdesinn?
Meraklandırıyorsun
Geliyorum tesise
(17.40)Berra hiç tereddütsüz üstünü giyindi ve evden çıktı. Arda'nın herhangi bir arkadaşının numarası olmadığı için hiç bir şekilde ulaşamadı. Tek çare olarak Nevzat Demir Tesisleri'ne gitmeye karar verdi.
En yakın metro durağına gidip metroya bindi. Nevzat Demir'in olduğu konuma bakıp kendi durağını beklemeye başladı. Hiç o taraflara gitmemişti. Umarım bulabilirim diyerek boş bir yere oturdu.
Durağına gelince metrodan hızlı bir şekilde indi ve duraktan çıktı. Yol tarifini açarak dakikasına baktı. 15 dakikalık bir yürüme mesafesindeydi. Hem yol tarifine bakarak hemde hızlı bir şekilde gitmeye başladı.
Havada kararmaya başlanmıştı. Bu saatte daha tesisin açık olduğunu bildiği için gidiyordu. Yoksa gitmezdi yarını beklerdi.
Tesis uzaktan gözükmeye başlamıştı. Telefonunu cebine koyup hızla gitmeye başladı. Hava da çok soğuktu ilkbahar mevsimi olmasına rağmen. Ondan dolayı burnunu çekmeye başlamıştı Berra.
Tesisin önüne geldi. Güvenliğin yanına gidip konuşmaya başladı."Merhaba abi, ben Yakup Arda'nın arkadaşıyım da. Onu görmeye gelmiştim. Çağırabilir misin acaba zahmet olmayacaksa? " diye sordu nefes nefese.
"Merhaba abim, sen bekle hemen ben arayayım onu spordadır büyük ihtimalle" dedi ve telefonunu çıkartıp açtı ve arayıp kulağına götürdü. Uzun bir çalıştan sonra telefon açılmış olacak ki güvenlik konuşmaya başlamıştı.
"Alo Arda, oğlum buraya bir kız geldi seni görmek için. Adı mı? " telefonunu kulağından çekip sordu "adın neydi kızım? "
"Berra desen bilir abi" dedi şapkasını kafasına geçirip Berra.
"Berra diye bir kız, tamam alayımmı içeri sen geliyor musun?, tamam abim hadi bekliyoruz" diyerek kapattı telefonu.
"Berra kızım Arda şimdi geliyor, Arda girsin üşütmesin dedi. Gir hadi burda bekle sen. " dedi ve tesisin kapısını açmak için kulübeden çıktı. Kapıyı açtı, kulübenin oraya gidip beklemeye başladı Berra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐭𝐮𝐧 𝐒𝐞𝐧 𝐁𝐚𝐧𝐚 ʚ𝐘𝐚𝐤𝐮𝐩 𝐀𝐫𝐝𝐚 𝐊ı𝐥ı𝐜̧ɞ
FanfictionÜniversite sınavı süreci Berra için stresli bir dönemdi. O dönemde hayranı olduğu oyuncu Yakup Arda'nın dm kutusunu günlük gibi kullanıp dertlerini anlatıyordu. Aynı zamanda Arda'nın kendisine iyi geldiğini de söylüyordu. Arda zaten görmez diyerekte...