Bugün Arda ile buluşacaktı Berra. Duşunu alıp üstünü giyindi. Saçlarını kurutup düzleştirdi ve maskara ile balm sürdü. Saat 13 gibi buluşacaklardı. Berra Arda'ya hazır olduğunu belirten bir mesaj yazdı
Psikolog Hanım🍀
ArdaBen hazırım
Gelebilirsin
(12.40)Heyecanını dindirmek için kendini sakinleştirmeye başladı. Daha evvelsi gün ilk mesajını yazan çocuk ile kafeye gidiyordu. Bayağı da özenmişti kendisine. Üstüne pembe halter yaka crop giydi. Altına ise beyaz bileğine kadar gelen bir etek giydi. Saçını da pembeli beyazlı bir lotus kıskaçlı tokayla arkasına topladı ve perçemlerini çıkardı. Ayağına beyaz kısa topuklu ayakkabıları giymişti. Bu kombin ile hanım hanımcık olmuştu.
Hayranı olduğum çocuk 🙈
Evinin önündeyimBekliyorum :)
(12.58)Arda'dan gelen mesaj ile anahtarlarını alıp evden çıktı Berra, asansör tuşuna basıp bekledi. Asansör gelince binip zemin kata bastı. Asansör bastığı kata gelince asansörden indi ve çıkış kapısına ilerledi. Arabasının yanında ayakta bekleyen elleri cebinde olan Arda'yı görünce heyecandan kalbi çarpmaya başladı. Hayranı olduğu çocuk ile yüzyüze, canlı bir şekilde konuşacaktı Berra. Derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Açılan kapının sesi ile Arda o tarafa döndü. O da bugün için çok özenmişti.
Üstüne beyaz polo yaka bir t-shirt giymişti. Bir düğmesini açık bırakmış, altına ise siyah keten pantolon giymişti.Genç kız Arda'yı gördüğü anda çekingen tavırlarla yanına ilerledi, tam önünde durdu ama yüzene bakmadı. Ufak tebessüm ile yere bakıyordu, Berra.
Arda aralarındaki sessizliğin bozulması için konuştu.
"Merhaba Berra.. " dedi sakin bir şekilde. Berra yüzünü kaldırıp Arda'ya baktı, utandığı için yanakları kızarmıştı.
"Merhaba" dedi Berra aynı şekilde.
"Gidelim hadi, gel bakalım" dedi Arda ve sağ taraftaki kapıyı açtı genç kızın binmesi için. Berra teşekkür edip koltuğa geçti. Arabadaki erkeksi parfüm kokusu Berra'nın çiçeksi parfümü ile karıştı ve güzel bir koku ortaya çıktı. Arda şoför koltuğuna geçip gidecekleri yere doğru sürmeye başladı. Oldukça uzun bir sessizlik sonrası Arda konuştu.
"Dün konuştuk o kadar, neden şimdi bu kadar sessizsin? " diye sordu. Berra Arda'ya dönüp konuştu.
"Ya şey... Dün evet konuştuk ama, bu yüzyüze yani. Her kadar dün kaynaşmış olsak da, utangaçlık var bende. Kusura bakma lütfen."
"Yok ne kusura bakacağım, aşırı normal birşey bu. Gideceğimiz yer hoşuna gidecek bence. Umarım beğenirsin" dedi Arda ve önüne döndü.
Kafeye geldikleri zaman Arda, Berra'nın kapısını açmak için ilk indi. Kapıyı açıp eliyle yolu gösterdi.
"Teşekkür ederim.. " dedi Berra tebessümle. O önden Arda arkasından kafenin içerisine girdiler. İnsanların çok olmadığı üst kata çıkıp, yolu gören bir masaya geçtiler. Garson yanlarına gelip ne alacaklarını sordu.
"Ben bir sütlaç alayım, birde kahve. Sen ne anlamak istersin? " diye sorarak Berra'ya döndü.
"Ben çilekli Cheesecake alayım, birde americano istiyorum" garson kafasını sallayıp uzaklaştı. İki genç birbirine döndü ve sohbet etmeye başladılar. Birbirlerini tanımak için sorular sorup, cevapladılar. Sohbet ettiler ve tanıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐭𝐮𝐧 𝐒𝐞𝐧 𝐁𝐚𝐧𝐚 ʚ𝐘𝐚𝐤𝐮𝐩 𝐀𝐫𝐝𝐚 𝐊ı𝐥ı𝐜̧ɞ
FanficÜniversite sınavı süreci Berra için stresli bir dönemdi. O dönemde hayranı olduğu oyuncu Yakup Arda'nın dm kutusunu günlük gibi kullanıp dertlerini anlatıyordu. Aynı zamanda Arda'nın kendisine iyi geldiğini de söylüyordu. Arda zaten görmez diyerekte...