Arda'nın Berra da kaldığı geceden 1 hafta geçmişti. O gece Berra ilk kez yağmurlu bir gecede bu kadar iyi uyumuştu. Gece sadece 2 kere uyanmıştı, yanında Arda olduğu için korkmamış ve önceki gecelerden daha az uyanmıştı. Sabah uyandıklarında beraber kahvaltı edip çıkmışlardı. Ondan sonraki günler telefondan görüşmüş, konuşmuşlardı.
Bugün Berra denemeye girecekti. Kendinden emindi, çünkü çok çalışıyordu.
Evden çıkıp okula gitti. Okulun başlamasına daha yarım saat vardı. Telefonunu açıp bakmaya başladı. Yanına arkadaşı Yağmur geldi. En yakın arkadaşı, can dostuydu Yağmur. Konuşacaklarsa teneffüslerde konuşuyorlardı. Onun dışında mesajlaşamıyorlardı bile çalışmaktan."Napıyosun kuzum. Konuşamıyoruz sınav stresindenmidir nedir. Olay var mı ha? " diye sordu Yağmur Berra'ya
Berra telefonunu bırakıp arkadaşına döndü. Düşündü neler oldu diye.
"Ya şey ben sana onu anlatmadım bakk. Yakup Arda'ya yazıyordum ben hatırlıyorsan... O bana yazdı mesajlarımı görüp"
"Neeeee! " diye bağırdı Yağmur. Sınıftaki herkes onlara dönmüştü Yağmur'un bağırmasından sonra.
"Ya kızım milleti başımıza toplayacaksın ne bağırıyosun yaaa? " dedi Berra
"Kanka ama çok şaşkınım şuan, sen bu çocuğa hayransın ve senin mesajlarını görmüş şuan inanamıyorum kankaaaa" diye tepkili bir şekilde konuştu Yağmur.
"Ben de çok şaşırmıştım. Şaşkınlıktan test çözemedim o gün" dedi ve güldü Berra
"Ayy ne güzel yaaa, acaba bende Semih'e yazsam mı kanka? " diye sordu Yağmur.
"Bence şansını dene derim" dedi Berra
"Kanka neler oldu başka? Anlatsana" dedi Yağmur merakla.
"Kanka ama bak sakin ol tamam mı? Şimdi şöyle ki biz arkadaş olduk, sonra bana o görev verilen kitabı aldı. Sonra geçen hafta evime geldi benim, o zamanda yağmur vardı dedim işte gece uyuyamıyorum gök gürültüsü olduğu için dedim. Bana dedi ki istersen senle kalabilirim dedi. Gece yerde odam da yattı korkarım diyee" Yağmur şaşkınlıkla dinliyordu. Arkadaşı kötü dönemler geçiriyordu. Şu sıralar iyi olmasının sebebini şimdi anlamıştı. Arda sayesinde iyiydi arkadaşı, arkadaşı iyi olduğu için mutluydu.
"Kankaa, bu çocuk sana resmen aşık olmuş. Hiç kimse yeni tanıştığı bir kız için böyle yapmaz aslaa" dedi son kelimeyi uzatarak.
"Kanka saçmalama yaa, yeni tanıştık dediğin gibi böyle yapması aşık olduğunı göstermez ki" dedi Berra
"Bence öyle aşkım yaa, ayy çok iyi oldu yaaa. İnşallah eniştem olur" dedi Yağmur. Berra gözlerini açıp baktı Yağmur'a.
"Kanka ne diyosun Allah aşkına ya, arkadaşız biz normal arkadaş" dedi tepkili bir şekilde. Yağmur parmağını sıraya götürüp çizdi.
"Ahada buraya yazıyorum siz ilerde sevgili olacaksınız. Demedi deme" dedi Yağmur. Zil çaldığı için sırasına geçip oturdu. Berra Yağmur'un dediklerini düşünmeye başladı. Acaba olabilirmiydi böyle birşey...
...
Berra denemeden çıkmıştı. Çok iyi geçmişti onun için sınav. Son zamanlar hep olacaklardı zaten.
Sırtında çantasıyla metroyu beklemeye başladı. Kapalı olan telefonunu açıp gelen bildirimlere baktı. Arda'dan bir bildirim gelmişti. Bildirime tıklayıp açtı.Hayranı Olduğum Çocuk🙈
GünaydınDenemedesin
Umarım çok iyi geçer senin için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐭𝐮𝐧 𝐒𝐞𝐧 𝐁𝐚𝐧𝐚 ʚ𝐘𝐚𝐤𝐮𝐩 𝐀𝐫𝐝𝐚 𝐊ı𝐥ı𝐜̧ɞ
FanficÜniversite sınavı süreci Berra için stresli bir dönemdi. O dönemde hayranı olduğu oyuncu Yakup Arda'nın dm kutusunu günlük gibi kullanıp dertlerini anlatıyordu. Aynı zamanda Arda'nın kendisine iyi geldiğini de söylüyordu. Arda zaten görmez diyerekte...