𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟐𝟏 - 𝐃𝐞𝐳𝐯𝐚𝐥𝐮𝐢𝐫𝐢 𝐬𝐨𝐜𝐚𝐧𝐭𝐞
EVELYN MARTINEZ
Kai ❤️: Uriașul ăsta trebuie să te vadă. ASAP.
Tremur. De ce? Habar n-am.
Nu am mai vorbit cu Kai față în față de când am fugit în casă în seara aia. Și au trecut două zile. Cum o să stau în fața lui când știu cine e și ce am făcut? Trebuie să-mi controlez emoțiile cumva.
Haide, Eve! Poți să o faci! Acum câțiva ani, puteam să fiu impasibilă față de orice situație, însă acum, față în față cu karma și adevărul, simt că o să cedez.
Cu mâinile tremurânde și un gol în suflet, tastez înapoi cuvintele pe care mai târziu aveam să mi le leg de gât.
Eu: Te aștept.
Îmi las capul pe perna moale și oftez prelung. Ce mă fac? Ce-i spun? Cum o să reacționez? La naiba! Nu pot să stric asta acum, nu când a promis că ne ajută să-l distrugem pe tata.
Diego m-a sunat imediat cum a ieșit din biroul lui Kai și mi-a dat vestea. Javier Martinez merită cea mai cruntă pedeapsă pentru chinurile prin care l-a trecut, dar fratele meu e mai calm decât mine în astfel de situații.
A decis că vrea doar să-l falimenteze, toți bani urmând să fie virați în conturile noastre. Însă în momentul de față, nu Javier era problema, ci fosta iubită a lui Kai. Dereglata aia ne suflă în ceafă și nimeni nu o găsește.
Julio a încercat zeci de adrese, a verificat zeci de zboruri, vipera aia nu e nicăieri. A intrat în pământ sau s-a transformat în țărână, altă variantă nu văd. Am încercat până și programul de recunoaștere facială pentru a o găsi, dar răspunsul e neconcludent.
Elissa a tot încercat să mă consoleze și să-mi spună că totul o să fie bine. M-a făcut să cred până și cea mai mare minciună. Cuvintele ei de zilele trecute încă sunt proaspete în gândurile mele.
„ — Kai te iubește și poate să treacă peste trădarea asta, Eve. O să fie rănit când va afla, dar nimeni nu-i poate porunci inimii. Nu noi alegem pe cine iubim."
O minciună.
Kai nu va trece peste asta, iar eu voi ajunge lângă Keith. Nu mi-a fost niciodată frică de moarte. Moartea nu mi-e străină, trăiește în mine și mă face să arăt ca un măr frumos pe dinafară, dar putred pe interior.
Sunt mărul putred din coș, iar eu nu mi-am dorit asta niciodată. Tot ce-mi doresc în momentul ăsta e să dau timpul înapoi, să nu fac cunoștință cu drogurile.
Asta m-ar fi ținut departe de moarte, departe de suferință și de imaginile care m-au urmărit ani de zile.
— Ce faci aici, Kai? vocea lui Julio se aude de la parter și îmi șterg rapid lacrimile de pe față.
CITEȘTI
Suflete în derivă
Ficción GeneralÎn umbra unui trecut tulburător, Evelyn Martinez se întoarce în orașul care i-a marcat destinul. Aici, îl întâlnește pe Kai Martin, un străin misterios care ascunde secrete întunecate, la fel ca și ea. Fără să știe că el este fratele fostului ei iub...