BÖLÜM 7

196 42 15
                                    


BÖLÜM YEDİ

BÖLÜM YEDİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


if I knew it all then would I do it again?

would I do it again?

if they knew what they said would go straight to my head

what would they say instead?


***


Küçük çocuk kimseyi yanına yaklaştırmıyordu artık.

Ne Eren ne de Ferhat, günler boyunca oyunlar oynayıp güldüğü bu adamların yakınında olmasından, ona vuran o adam gibi ona dokunmalarından korkuyordu doğal olarak.

Baygınken Eren tarafından giydirilmişti, pijamalarının açıkta bıraktığı tenini örtmesi için ise ince ve kirli yorganı bedenine sarmıştı. Yatakta top gibi kıvrılmış sessizce ağlıyordu, babasının bir an önce onu bulması için dua ediyordu sadece ama bu dualar üç gün sürdü çünkü babası gelmedi.

Bekledi ama gelmedi, uzun bir süre boyunca hem de ve böylelikle babası yavaşça silinmeye başladı hayatından...


***


Bozkurt ailesi Berat'ı saatler önce arabaya bindirmişti ve şirkete geçmeden önce Arel'in eve gelmesini bekleme kararı almışlardı. Tabi bu kararı almalarının üzerinden çoktan dört saat geçmiş, o süre içerisinde Berat'ın güvenli bir şekilde eve varış haberini Erhan Beyden almışlardı ama Arel halen ortalıkta yoktu.

En sonunda Güney dayanamayarak Bertuğ denilen herifi aramak için telefonunu çıkardığında, ekranda öğretmen olan adamın ismini görerek duraksadı. Babası kaşlarını anlamaya çalışır gibi çatarak ona bakıyorken, "Ne oldu?" diye sordu.

"Cengiz, Arel'in öz abisi arıyor." diyerek aramayı cevaplandırıp kulağına yasladı. Karşı tarafın konuşmasını sessizce dinlerken her duyduğu şeyde gözleri şaşkınlıkla büyüyordu. Sıkıntıyla nefes alırken, "Tamam, oraya geliyoruz bizde." diyerek telefonu kulağından uzaklaştırıp aramayı kapattı. Duyduklarına kendisi bile inanamıyorken, "Arel kaçmış." dedi.

"Ne? Ne demek kaçmış?"

"Kaçmış işte! Arabaya bindirmişler sabah ve üç saat sonra şoför gelmiş tek başına. Her şey bir anda oluvermiş sanırım. Midem bulanıyor diye arabayı durdurmuş önce, nasıl oldu bilmiyoruz dedi ama sanırım her şeyi önceden planlamış zaten. Arabanın arka lastiğini bir şekilde patlatmayı başarmış şoför lastiği değiştirirken ben dolaşıyorum diye yanından uzaklaşmış. Şoför işini bitirene kadar Arel'in kaçtığını fark etmemiş. Etrafı aramış taramış bulamayınca dönmüş geri hemen."

çalınmış yıllarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin