İyi okumalarr🧸🎀
Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açmıştım daha doğrusu açamamıştım.
Çünkü kafamda "hayat boştur o yüzden coştur" yazan göz bandım vardı hemen çıkarıp gözlerimi ovuşturdum.
Saat daha 8.22 beni bu saate uyandıran kişinin amacını aşırı merak etmiştim,merakımı gidermek için telefonumu açtım.
"KANKA UYANDIN MI?" diye coşkuyla bağıran Ahsen'i anlamıyordum sabahın köründe daha kargalar bokunu yememişken bu kız ne diye beni arıyordu?
"yok kanka daha uyuyorum hasbinallah kızım salak mısın uyuyan biri telefonu nasıl açsın?"
Arada bi kafası gidiyordu bunun"AY NEYSE KANKA BAK SANA NE DICEM" dedi Ahsen
"Hım dinliyorum kanka"
Bı elimle telefonu tutarken diğer elimle gözümü ovuşturuyordum."KANKA ABIM GOREVDEN GELMIS"
Gözümü ovalayan elim durmuştu.
1 aydır bu haberi bekliyordum Üsteğmen Batuhan akabey sonunda görevden dönmüştü. Şu 4 kelime beni o kadar mutlu etmişti ki anlatamam."kanka ses versene" diyen Ahsen'i pek duyamıyordum.
🧸Şuan Ahsen ile beraber hazırlık yapıyorduk akşam için.
Ha size söylemedim akşama Ahsenleri yemeğe davet etmiştik Batuhan'ın eve dönüşü için annem yemekleri hazırlarken bizde Ahsen ile anneme yardım ediyorduk.
"Kızım misafirler gelmeden masayı kurar mısın?"
"tabikide dünyanın en ama en güzel annesiii" deyip annemi omzundan öptüm.
İçeriye geçip masayı hazırladım Ahsen'i yanıma çağırıp
"Kankaların en güzeli,en tatlısı, e-"
"Ne istiyorsun Efsunn yemezlerrr"
"Ya Ahsenim dünyanın en güzel kankası abinin numarasını verirmisiinn"
Deyip sıkı sıkı sarıldım Ahsen'eAhsen gözlerini fal taşı gibi açtı ve hemen beni ittirip masanın öbür tarafına kaçtı yanına koşar adımla ilerleken hemen öbür tarafa geçti.
Yaklaşık 3 dakikadır Ahsen ile çocuklar gibi masanın etrafında koşuşturuyorduk. Ahseni rahat bırakmicaktım kabul edene kadar.
"Ya kanka Allah rızası için söz bir daha senin ifşalarını,uyurken fotoğraflarını çekmiyeceğim" Ahsen
İlk önce bı durdu işin ciddiyetini anlamıştı çünkü ne yaparsa yapsın ifşasını çekmeyi bırakmayacağımı biliyordu çok şaşırmıştı.Bende bundan yararlanıp hemen yanına koştum daha ne olduğunu anlamadan telefonu cebinden çıkardım arkama sakladım.
Tabiki de onun izini olmadan açmayacaktım.
İzin istermiş gibi kafamı omzuma doğru sarkıttım.
Gözlerini açıp kapadı hemen abisinin numarasını buldum.numarayı aldıktan sonra telefonu Ahsen'e geri verip uzaklaştım.
0545 822 ** ** numarasını kayıt ettim.
Ben: Batuhan şimdi asker canı neler ister.
Ben: uykuda mevlam beni batuhanımaa göster
19.22Batuhan çevrimiçi..
19.32
Batuhan yazıyor..Batuhan: kimsin?
Ben: bilmem kimim?
Batuhan: ne istiyorsun?
Ben: Çocuklarının annesi,gelecekteki karın olmak istiyorum.
Batuhan: demek kadınsın.
Ben: yok erkeğim.
Ahsen ile kardeş oldukları 100 metre öteden bile belli Allahım sen bana sabır ver çokça amin. bolca amin.
Ben: şimdi sen dediklerimden bunu mu anladın?
Batuhan: başka birşey mi anlamalıydım?
Ben: bence anlamalıydın akabey.
*Görüldü*19.40Gelmelerine çok az kalmıştı hemen gidip üstümü giymeye basladim ne cok abartılı nede çok özensiz olmasın istiyordum mükemmel tam yerinde olmak istiyordum.
Güzel olduğumu düşünüyordum hafif bi makyaj yapıp belime kadar gelen saçlarımı maşaladım.
Ahsen odaya ıslık çalarak girmişti.
Aynı anda" ateş saçıyorsun bu ne güzellikkk" dediğimizde gülüp tokalaştık.
Ahsen'i süzdüm
Aşırı güzel olmuştu omuzlarının biraz altında biten saçlarını düzleştirmişti.
Şuan gözümde okadar güzel gözüküyordu ki bitanem benim onun gibisini bulmam çok zor
İkimizde birbirimize bakıp gülümseyerek içeri geçtik saat
20.12 olmuştu birazdan burda olurlarsa evleri çok uzak değildiHemen bı sokak aşağımızdaydılar
Zil çalmıştıKoşarak kapıya gittim Ahsen'inde gelmesini bekleyip kapıyı açtım.
(Asklaruiimm ilk deneyimim bir anda aklıma esti arkadaşıma danıştım yazma kararı aldım isimleri beraber seçtik ASSSIRI heycanliyim umarım okunur su assagidaki yıldıza basarsanis çok sevinirim galiba dayanamayıp 2. Bölümünde paylasicaamamm)
Fikirler verirseniz çok sevinirimkitap nasıl ilerlesin sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki bir Ümit
Chick-Lit0545 822 ** ** numarasını kayıt ettim. Ben: Batuhan şimdi asker canı neler ister. Ben: uykuda mevlam beni batuhanımaa göster 19.22 Batuhan çevrimiçi.. 19.32 Batuhan yazıyor.. Batuhan: kimsin? Ben: bilmem kimim? Batuhan: ne istiyorsun? Ben: Çocukl...