Obito'nun bakış açısı(9 yaşında)
-Tekrardan günaydın Obito-kun~
Dürtülmeyle rüyamın en derin kısımlarında uyandım.Kafamı sıranın üstünden kaldırdım ve yanımdaki kıza döndüm.Ela rengini andıran gözleri ile beni süzüyor,gülümsüyordu. O sıcak gülümsemesi kalbimin hızlanmasına sebep olmuştu.Dalmıştım onun o güzelliğine...
Ben onun gülümsemesinde, gözlerinde kaybolmuştum. Fazla dalmış olmalıyım ki bana olan seslenişlerini duymamıştım bile. Bir süre sonra kendime geldiğimde kızın o meraklı bakışlarını yüzümde hissettim.
-Obito-kun. İyi misin?
biraz daha kendime geldiğimde bende gülümsedim ve kıza baktım.
-İyiyim merak etme Amaya-chan! Yeni uyandığımdan bir süre kendime gelemedim..
Kız tekrar o sıcak gülümsemesini yüzüne takındığında o yüzündeki gamzeleri doyasıya öpme dürtüsü olmuştu içimde.
-Amaya.. Çok güzel gülümsüyorsun...
Bir dakika ne!! ben düşüncemi dışımdan mı söyledim!? Ah! rezil oldum. Umarım yanlış anlamaz. Yüce tanrım lütfen yanlış anlamasın.
-Teşekkür ederim Obito-kun..
Kızın anlamaz hoş gülümsemesi ile düşüncelerimden ayrıldım ve halen biraz endişeli sesimle durumu düzeltmeye çalıştım
-Y-yani şey yanlış anlama! ben onu içtenlikle söyledim. Y-yani sana karşı..of
Batırdım.Tanrım berbat bir gün.Off
-Şey aslında yanlış anlamamıştım. Herkes bunu söyler. Sıcak ve içten bir gülümsemem olduğunu..
En azından içim rahatlamıştı. Yanlış anlamamıştı değil mi? sonuçta öyle söyledi yani.
-Tamam yani yanlış anl-
sözümün kesilmesi ile yanımdaki meraklı gözler ile bana bakan Kakashi'yi fark ettim
-Selam millet! Obito'cuğum biraz yana kayar mısın!?
Kakashi'ye göz devirdim ve yana kaydım..Bu sefer yanımda Amaya'nın olduğunu unutmuştum. Bedenim ona çarptığımda durmuş özür dilemiştim
-Kusura bakma Amaya-chan!
Amaya yüzüme baktığında bu sefer kıkırdamıştı.
-sıkıntı değil Obito-kun. Bu arada Kakashi-san hoş geldin. Dün eğlendiniz mi?
Kakashi gülümsemiş bana imalı bakışlar atmıştı.Bende belli etmemesini umarak söyleyeceklerini dinledim
-hoş buldum Amaya-sama. Evet güzel bir gündü.
Sama mı? o çok yüce biri değildi ki? . Yada ben öyle biliyordum. Ama eğer öyleyse Kakashi nasıl öğrenmişti de benim haberim olmamıştı ki?
-Sama mı?
Kız bana dönüp omuzumu tutmuştu. Sanırım kalpten uçup gidicem